Skocz do zawartości

motylgsi

użytkownik
  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

motylgsi's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. temat kiedyś poruszony ale nie mogę odkopać jaka jest rzeczywista różnica wysokości bloków silników 1.1 ->1.2
  2. Jest dużo napisane o przekładce z 1.1 albo z 0.9 na 16v ale co w przypadku gdy siedzi 1.2 MPI a docelowo ma być 1.4 16v. Co jest potrzebne. Zostaje przepustnica na lince. Jak z wiązką? co trzeba zmieniać?
  3. motylgsi

    wyższa UPG

    To ścięcie nie jest moim wymysłem tylko taka jest potrzeba. Nie trzeba będzie tego dostrajać dodatkowo? Co ze spalaniem stukowym? Mądre głowy wiedzą od czego pasuje metalowa uszczelka? 1.2 8v
  4. motylgsi

    wyższa UPG

    Jeżeli seria ma 126,6 to mam zdjęte 1,67 wałek 20620 zagra to?
  5. Temat chłodzenia opanowany, problem powstał po kolejnym planowaniu głowicy. Jest na to jakiś patent? Potrzebuję wyższej uszczelki. Pewnie ktoś pod turbo już to przerabiał. Wiadomo co trzeba zakładac?
  6. W sobotę po raz drugi temperatura poszła ponad 120* olej na 130 Próba długa, prędkości znaczne. Auto powinno się chłodzić. Wentylator chodzi. Termostatu nie ma. Co może być, zakładając że chłodnica jest ok? Silnik 1.2 8v Ostatnio poszła UPG teraz też są takie objawy. Ktoś sprawdzał jaką większą chłodnice można zamontować?
  7. > Uchodzi w ASO za mniej awaryjny i mniej kłopotliwy w naprawie od 3.2 > Poza tym można go podciągnąć na 230 koni. > W zakładanym budżecie? > Nie sądzę. Za te pieniądze trudno jest nawet 2.0T znaleźć te 2.8 odpada z całą pewnośćią -zbyt przekombinowany jak dla mnie wady v-ki znam dość dobrze, nie wiem jak uturbione 2.0 , wolnossący w moim przypadku działał całkiem dobrze modów nie będzie
  8. > Jak nie bedziesz nic modził to bym wziął V6, seryjne 2.0 T nie daje mu rady. I duzy plus to juz sam > dzwiek silnika. Zawsze lepsza większa pojemność, tylko pytanie jak z awaryjnością silnika i całego auta - jestem przyzwyczajony do raczej pancernych i prostych jednostek No i jeszcze 2.8T zostaje
  9. Właśnie o Vectrze / Signum myślałem problem tylko czy 20T czy 3.2, raczej manual 20LET nie w Kadecie tylko w calibrze był
  10. Szukam jakiegoś samochodu (swój typ mam ale nie będę podpowiadał) musi być: -nie diesel -nie sedan -napęd dowolny -skrzynia raczej manual - ale automat nie jest wkluczony -dmc max 2300 -na haku min 1200 -moc raczej 170+ -nie starszy niż 2005 cenowo powiedzmy do 20-25k w zależności od stanu
  11. > Głowica z 75KM ma większe kanały, no i jest cała gama głowic nowszego typu ze smarowaniem przez > pokrywę zaworów. czyli jakiej głowicy szukać? bo różne typy są, do MPI zawsze ma wejście na czujnik?
  12. W związku z prawdopodobnym brakiem możliwości dalszego planowania mojej głowicy bedę musiał coś nowego stworzyć Czy głowice do wielopunktu czymś wyraźnie się różnią oprócz wejścia na czujnik? czy numer podany na głowicy 7765042 oznacza że to jest ta któej szukam? musi być wejście z kolektora na płyn z tego co pamiętam (chyba że coś pomyliłem - dawno nie miałem tego w rękach)
  13. podobno czesci z polskiego auta sa ale objawy dokladnie takei
  14. Jest problem, po założeniu wspomagania do sejka 900 - jeśli ma to znaczenie jest problem po skręceniu kierownica szarpie w obie strony i nie można jej utrzymać wymieniona cała instalacja, licznik auto stoi u mojego mechanika - robi dla klienta i od paru dni nie może dać sobie rady, jakiekolwiek sugestie mile widziane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.