Skocz do zawartości

sawer

użytkownik
  • Liczba zawartości

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź

sawer's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Witam, w ubiegłym tygodniu dałem Fokę do "rodzinnego mechanika", na wymianę tarcz i klocków z tyłu. Po wymianie ABS włącza się przy każdym hamowaniu, nawet przy delikatnym wciśnięciu pedału. Teoretycznie przy zmianie tarcz czujników ABS się nie rusza, piasty nie zdejmuję więc nie wiem co może być przyczyną. Na chwile obecną wypiąłem sobie bezpiecznik od ABS i śmigam bez ale muszę problem jakoś rozwiązać. Dodam że kontrolka ABS się nie świeci a po wyłączeniu ABS auto hamuje normalnie. I tu pytanie do Was: Od czego zacząć przy diagnostyce problemu? Jak zweryfikować który czujnik świruje? Czy może być to spowodowane gorszym hamowaniem jednej ze stron? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Focus MK1 Sedan 1,6 2000R
  2. Witam, wybrałem się wczoraj na urlop, zatankowałem fokę przed wyjazdem do pełna i wszystko było ok. Po przejechaniu 250 km chciałem się dotankować i zawór odbił po wbiciu niecałego 1L lpg... próbowałem na 3 różnych stacjach i od razu odbija jakby zbiornik był full. Dodam tez ze świeca się wszystkie 4 diody tak jakby faktycznie zbiornik był pełen. Dojechałem na gazie do końca podróży, jestem teraz na działce i pytanie czy da się coś z tym zrobić w warunkach polowych tak by nie wracać na benzynie Dodam że sama jazda na gazie jest bezproblemowa, przełącza się ładnie gaz benzyna i z powrotem, problem jest tylko taki ze nie mogę się zatankować
  3. sawer

    Problem z temperaturą.

    > obstawiam czujnik temperatury znajdujący się w górnej części silnika (między świecami).... > a płynu nie ubywa ? płynu nie ubywa a też obstawiałem ten czujnik dlatego że jak wymieniałem świece to się odczepił kabalek od czujnika - miał urwany zaczep i ślady wklejenia go na sylikon... No cóż kupie ten czujnik i zobaczymy.
  4. Witam serdecznie, mam problem z temperaturą w mojej foczce. Jest to foka mk1 2000r, 1,6 z sekwencją. Problem jest dla mnie dziwny i postaram się go opisać jak najdokładniej. W przedziale 0 - 80 km/h wskaźnik temperatury stoi w pionie i nawet nie drgnie. W momencie przekroczenia tej prędkości wskazówka zaczyna iść w górę i dochodzi prawie do czerwonego. Po lekkim zwolnienia w ciągu 2 może 3 sekund wraca do pionu, ale gdy nie zwalniam cały czas wisi w okolicach czerwieni.. Jest to dość dziwne bo nie mają tu znaczenia obroty silnika. Mogę go tyrać na 5 czy 6 tysiącach na 2 biegu i wskazówka stoi w pionie, a jak tylko zbliżam się do ok 80 - 90 km/h znowu wali w górę nawet jak jadę na 2 czy 3 tysiącach na 4 czy 5 biegu. Nie ma też znaczenia czy jadę na benzynie czy gazie, czy mam włączone ogrzewanie czy nie. Jest to o tyle dziwne że nie wyobrażam sobie jak silnik mógłby się schłodzić w ciągu tych 2/3 sekund w ciągu których po zwolnieniu wraca temperatura do normy. Co więcej w poprzednim aucie przy niesprawnym układzie chłodzenia było zupełnie odwrotnie - im wyższa prędkość tym silnik mocniej chłodzony był powietrzem i mniej się grzał... Nie wiem czy obstawiać jakiś problem z czujnikiem temperatury który źle pokazuje czy faktyczni auto się grzeje... Czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być i jak zacząć weryfikację tego problemu? Z góry dzięki za wszelką pomoc i domysły. Pozdrawiam.
  5. Witam serdecznie, planuję zakupić Focusa mk1 z instalacją LPG. Chciałem zapytać Was o opinię. Czy ktoś na tym forum jeździ takowym i co mógłby mi powiedzieć w temacie awaryjności. Czy któryś z silników 1,6 1,8 czy 2,0 nadaje się do tego bardziej lub mniej. Wszelkie opinie mile widziane. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  6. > Trzeba pilnować mieszanki. Bo przy złej koszty napraw szybko pokryją oszczędności. Generalnie dobra > instalka plus porządny serwis i nie powinno być żadnych problemów. Ale tanio się nie da. Jeśli > nie masz pewności czy ktoś dbał to nie kupuj. No pewności nie mam bo zakup będzie z ogłoszenia. Pasuje mi Focus tylko że auto musi być z LPG. Którą generację LPG zakłada się do tych silników? I jeszcze jedno pytanie, czy z silnikami 1,8 i 2,0 sytuacja wygląda tak samo?
  7. Witam serdecznie, skłaniam się powoli do zakupu Focusa 1,6 z instalacja LPG. W sieci wielokrotnie spotykałem się z opinią że te silniki nie nadają się do gazu, natomiast mam nieodparte wrażenie że w większości wypowiadały się w tym temacie osoby które takiego auta nie mają. I tu pytanie, czy faktycznie te silniki aż tak źle znoszą gaz, czy to jeden z tych powtarzanych przez ludzi mitów . Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie? Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  8. TRW i Textary polecam. Solidne i w dobrej cenie.
  9. > jakiś tekst > Jak można zniszczyc takie auto... > Ale fela full wypas nie ma to tamto Fela nie czasem oryginał z golfa 2, tylko bez kapsli ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.