Skocz do zawartości

kudlaty_bytom

użytkownik
  • Zawartość

    1169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    3h 7m 39s

4 obserwujących

O kudlaty_bytom

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 24.08.1982

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bytom
  • Samochód
    BMW 520i
  • Motocykl
    sprzedany

Ostatnie wizyty

658 wyświetleń profilu
  1. kudlaty_bytom

    Wycieraczka przednia

    @Majkiel skróć ramię i daj pióro 500mm. U mnie zdało egzamin i było
  2. kudlaty_bytom

    Producent wie lepiej :-(

    @marcindzieg różne rzeczy ten świat widział. Toyota swego czasu w samochodach z fabryczną instalacją LPG wymieniała głowice przy przeglądzie na 90 tyś km, bo fabryczne dłużej by nie pociągnęły.
  3. kudlaty_bytom

    Producent wie lepiej :-(

    Doczytaj warunki, może potraktowali to jako elektryczne, co obejmuje 7 lat. Nie znam dokładnie warunków i kiedy co odpada z gwarancji, ale większość nie doczytuje i potem zdziwienie, że przecież ma być 7 lat, a tu zonk.
  4. kudlaty_bytom

    Producent wie lepiej :-(

    Pamiętajmy, że na mechanikę jest i tak 2 lata, a potem się'wyłączają' kolejne tematy kończąc na karoserii. Jakoś VW nie trąbi o 12 latach gwarancji, a taką ma, właśnie na perforację nadwozia. Dlatego nie cieszmy się tak bardzo z 7 lat gwarancji w kijowym wozie.
  5. kudlaty_bytom

    Jak rozpiąć takie złącze w aucie?

    @kadu dał prawidłową instrukcję nan obrazku. Ten element przy strzałce 2 po ogięciu/pociągnięciu w stronę przewodów podnosi zabezpieczenie. Dociśnięcie wtyczki luzuje często to zapięcie z haczyka, o który trzyma wtyczkę. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  6. kudlaty_bytom

    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.9 - moja opinia

    Dokładnie tak być powinno. Obudowa wielozaworu jest gazoszczelna i przewody tankowania i zasilania powinny iść w peszlach. Fajna 'zabawka' [emoji48] Również bezawaryjności życzę i dużo frajdy! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  7. kudlaty_bytom

    Szukam e39

    Te Alpiny aż się proszą o kupienie, ale cena zabija. Kolorystycznie chciałbym ta https://www.autoblog.nl/nieuws/heilige-graal-alpina-e39-b10-v8s-touring-in-dakar-yellow-107781 tylko wymieniłbym skóry i decory. Drewno mi nie pasuje w ogóle, a kolor skóry jakiś taki nieteges.
  8. kudlaty_bytom

    UNO 1.4 - czujnik temperatury

    Jeśli dobrze pamiętam, to był właśnie niebieski, ale nie wiem który to był, bo już lata upłynęły, odkąd miałem 1.4. Gdzieś chyba mam serwisówkę, to udostępnię.
  9. kudlaty_bytom

    Koza - jak sprawić by klękła ;)

    W Bytomiu przy Piekarskiej 27 jest taki macher od sprężyn i resorów 322810919 500438638
  10. kudlaty_bytom

    Reflektor z hydroregulacją

    @Majkiel @pawel_78 te siłowniki hydroregulacji są również w pewnym sensie regulowalne. Przypomniałem sobie, że trzpień z kulką na końcu ma w niej podejście na krzyżak i jest wkręcany, pewnie fabrycznie, ale można to również wykorzystać do jakiegoś ustawienia, a potem regulacją zasadniczą dokonać właściwego ustawienia zasięgu.
  11. kudlaty_bytom

    Reflektor z hydroregulacją

    Możesz tak wyregulować. Siłowniki jedynie mają 'opuścić' odbłyśnik, żeby do nieba nie świecić pod załadunkiem, co teraz będziesz robił
  12. kudlaty_bytom

    Otwieranie szyby w klapie tył E39 nie działa

    Temat, albo dyskusję mogę zamknąć Przewody w lewym zawiasie klapy były przełamane i dlatego nie otwierała się szyba, nie świeciło jedno pozycyjne na klapie i lampka w tapicerce klapy po jej otwarciu. Do poszukiwań i naprawy zmusiła mnie awaria elektryczna zamka. Klapa była zamknięta, a dociąganie się samo otworzyło. Oczywiście w żaden sposób oprócz awaryjnego z wnętrza nie można było jej otworzyć. Zabawa kiepska, bo przewody były krótkie, ale doraźnie je na zaciski podłączyłem i działa. Przy większej ilości wolnego czasu będę chciał wymienić na odcinku po 20cm w każdą stronę od zawiasu. Bez zdjęcia się nie liczy, więc zapodaję połamane przewody _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  13. kudlaty_bytom

    Piszczenie przy skręcie kierownicą

    Jeśli napinacz jest automatyczny, to nie ma możliwości napięcia paska ręcznie. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  14. kudlaty_bytom

    Spinki podsufitki

    Jeśli masz numer, to dzwoń do pierwszego lepszego ASO i niech sprawdzą, kto to w Polsce ma i tam zadzwoń, może Ci wyślą, jeśli mają tyle, ile potrzebujesz. Zamówienie pewnie w ilości 10 szt. minimum
  15. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    Jaka zasada? Odpowiedziałem przykładem na to, co napisałeś. Nie każde objeżdżanie dookoła jest rondem. Tam są 4 skrzyżowania dróg jednokierunkowych. Znak, o którym piszesz można śmiało zastąpić nakazem skrętu w prawo lub jazdy wprost i w prawo i w naszym radomskim przypadku od razu znika 'problem' ronda i co i jak tam należy robić, żeby przeżyć.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.