Skocz do zawartości

kudlaty_bytom

użytkownik
  • Zawartość

    1163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

68 Normalny

4 obserwujących

O kudlaty_bytom

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 24.08.1982

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bytom
  • Samochód
    BMW 520i
  • Motocykl
    sprzedany

Ostatnie wizyty

606 wyświetleń profilu
  1. kudlaty_bytom

    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.9 - moja opinia

    Dokładnie tak być powinno. Obudowa wielozaworu jest gazoszczelna i przewody tankowania i zasilania powinny iść w peszlach. Fajna 'zabawka' [emoji48] Również bezawaryjności życzę i dużo frajdy! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  2. kudlaty_bytom

    Szukam e39

    Te Alpiny aż się proszą o kupienie, ale cena zabija. Kolorystycznie chciałbym ta https://www.autoblog.nl/nieuws/heilige-graal-alpina-e39-b10-v8s-touring-in-dakar-yellow-107781 tylko wymieniłbym skóry i decory. Drewno mi nie pasuje w ogóle, a kolor skóry jakiś taki nieteges.
  3. kudlaty_bytom

    UNO 1.4 - czujnik temperatury

    Jeśli dobrze pamiętam, to był właśnie niebieski, ale nie wiem który to był, bo już lata upłynęły, odkąd miałem 1.4. Gdzieś chyba mam serwisówkę, to udostępnię.
  4. kudlaty_bytom

    Koza - jak sprawić by klękła ;)

    W Bytomiu przy Piekarskiej 27 jest taki macher od sprężyn i resorów 322810919 500438638
  5. kudlaty_bytom

    Reflektor z hydroregulacją

    @Majkiel @pawel_78 te siłowniki hydroregulacji są również w pewnym sensie regulowalne. Przypomniałem sobie, że trzpień z kulką na końcu ma w niej podejście na krzyżak i jest wkręcany, pewnie fabrycznie, ale można to również wykorzystać do jakiegoś ustawienia, a potem regulacją zasadniczą dokonać właściwego ustawienia zasięgu.
  6. kudlaty_bytom

    Reflektor z hydroregulacją

    Możesz tak wyregulować. Siłowniki jedynie mają 'opuścić' odbłyśnik, żeby do nieba nie świecić pod załadunkiem, co teraz będziesz robił
  7. kudlaty_bytom

    Otwieranie szyby w klapie tył E39 nie działa

    Temat, albo dyskusję mogę zamknąć Przewody w lewym zawiasie klapy były przełamane i dlatego nie otwierała się szyba, nie świeciło jedno pozycyjne na klapie i lampka w tapicerce klapy po jej otwarciu. Do poszukiwań i naprawy zmusiła mnie awaria elektryczna zamka. Klapa była zamknięta, a dociąganie się samo otworzyło. Oczywiście w żaden sposób oprócz awaryjnego z wnętrza nie można było jej otworzyć. Zabawa kiepska, bo przewody były krótkie, ale doraźnie je na zaciski podłączyłem i działa. Przy większej ilości wolnego czasu będę chciał wymienić na odcinku po 20cm w każdą stronę od zawiasu. Bez zdjęcia się nie liczy, więc zapodaję połamane przewody _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  8. kudlaty_bytom

    Piszczenie przy skręcie kierownicą

    Jeśli napinacz jest automatyczny, to nie ma możliwości napięcia paska ręcznie. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  9. kudlaty_bytom

    Spinki podsufitki

    Jeśli masz numer, to dzwoń do pierwszego lepszego ASO i niech sprawdzą, kto to w Polsce ma i tam zadzwoń, może Ci wyślą, jeśli mają tyle, ile potrzebujesz. Zamówienie pewnie w ilości 10 szt. minimum
  10. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    Jaka zasada? Odpowiedziałem przykładem na to, co napisałeś. Nie każde objeżdżanie dookoła jest rondem. Tam są 4 skrzyżowania dróg jednokierunkowych. Znak, o którym piszesz można śmiało zastąpić nakazem skrętu w prawo lub jazdy wprost i w prawo i w naszym radomskim przypadku od razu znika 'problem' ronda i co i jak tam należy robić, żeby przeżyć.
  11. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    Ale objeżdżanie wyspy nie oznacza ronda. Kierunek jazdy jest drogą z pierwszeństwem na wprost do wyjazdu ze skrzyżowania z podporządkowanym dojazdem z prawej strony i wyjazdem w lewo, który to manewr trzeba sygnalizować jadąc drogą z pierwszeństwem i chcąc skręcić tam w lewo. To, że ten lewy wyjazd jest dalej drogą z pierwszeństwem z podporządkowanym dojazdem z prawej strony i wyjazdem w lewo i tak 4 razy, a może być tylko 3, albo nawet 10 tworząc możliwość powrotu do tego samego miejsca jadąc dookoła wyspy nie tworzy z tego ronda. Rondo jest skrzyżowaniem o ruchu okrężnym, który to ruch jest podstawowym kierunkiem jazdy. Paweł powyżej to również napisał. Wjeżdżasz na rondo i jedziesz w kółko niezakłóconym ruchem aż się porzygasz i wybierasz wyjazd, który Ci pasuje i tam dajesz prawy kierunek. W omawianym 'rondzie' radomskim nie możesz jechać w kółko bez zmiany kierunku jazdy, bo za każdym razem włączasz lewy kierunek. Znaki poziome przeczą znakowi pionowemu na wjeździe z drogi podporządkowanej. Czy skrzyżowanie z mojego załącznika też jest rondem? Znaki poziome nie przeczą objechaniu 'wyspy'. Postawimy tam znak o ruchu okrężnym i będzie cacy
  12. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    O podporządkowanej źle się wyraziłem. Już to prostuję. Można z niej skręcić tylko w prawo, zająć prawy pas na głównej i pojechać nim prosto, lub ustąpić pierwszeństwa lewemu pasowi i zjechać na niego, a dalej jechać nim prosto, lub w lewo sygnalizując lewym kierunkowskazem. Dodatkowo wjazd obwarowany jest ustąpieniem pierwszeństwa prawemu pasowi z tego wjazdu, jeśli jedziemy lewym, bo możemy zająć tylko prawy pas na głównej. Jednoznacznie uważam, że to nie jest skrzyżowanie o ruchu okrężnym i w dodatku jest cholernie niebezpieczne w tej konfiguracji pasów ruchu. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  13. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    Rondo jest skrzyzowaniem o ruchu okrężnym, czyli podstawowym 'kierunkiem' jest jazda po okręgu i zmiana tegoż ruchu powinna być zasygnalizowana - wyjazd z ronda. Znak mówi o ruchu przeciwnie do wskazówek zegara i wiadomym jest, że wjeżdżamy w prawo, bo mamy ruch prawostronny i trzymając się prawej krawędzi jezdni objeżdżamy przeciwnie do wskazówek zegara. Po ch** dawać kierunek na wjeździe i siać niepokój? W krajach o ruchu lewostronnym rondo objeżdża się zgodnie ze wskazówkami i inaczej się nie jedzie. Jeśli na skrzyżowaniu z przykładu Radomia jest znak pionowy o ruchu okrężnym, a znaki poziome mówią inaczej to to skrzyżowanie, albo ustawiający znaki (jedne i drugie) ma schizofrenię i jest jednocześnie ptakiem i krokodylem. Drugie zdjęcie pokazuje nam jednokierunkową drogę główną z podporządkowanym jednokierunkowym wjazdem z prawej strony i jednokierunkowym wyjazdem na przeciw wjazdu. Główną można prosto lub w lewo, z podporządkowanej można prosto lub w prawo z ustąpieniem w każdym kierunku. I ta sytuacja powtarza się kilka razy tworząc z wyjazdu w lewo drogę główną w sytuacji jak opisałem powyżej. Jak używać tam kierunkowskazów? Z głównej w lewo. Z podporządkowanej w prawo. Znak o ruchu okrężnym jest niepotrzebny i nieprawidłowy.
  14. kudlaty_bytom

    Nie włączamy lewego kierunkowskazu na rondzie.

    Zwróć uwagę, jak są wymalowane pasy. Wyjazd z tego 'ronda' jest uprzywilejowany pasami ruchu, a nie zasadą, jaka kieruje ruchem na rondzie. Można powiedzieć, że nie jest to rondo, bo nie działają tam jego zasady. Oba pasy służą do jazdy na wprost, a lewy do skrętu w lewo, z którego możesz zająć pas wewnętrzny lub zewnętrzny na łuku i pojechać gdzie indziej. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  15. kudlaty_bytom

    silnik uno 899

    Co oznacza duże ciśnienie 'w oleju' ? Olej ma za duże ciśnienie? Pompa oleju podaje go pod zbyt wysokim ciśnieniem?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.