Jump to content

pinin

użytkownik
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About pinin

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    SC 1.3 8VT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, jak będe u rodziców. Te moje leżą, a ja chwilowo na L4 się lenię. Jak tylko wrócę do pracy to tokarz je dostanie
  2. Foto na początku przyszłęgo tygodnia wrzucę, bo teraz leżą jarzma u tokarza na modyfikacji. Trzeba zebrać nadlew, dodatkowo dotknąć szlifierką zwrotnicę (do zdjęcia 1mm). TRS mi sporo fotek podesłał na messengerze, więc można dość dokładnie zobaczyć ocb.
  3. Zestaw adapterów od nich + większe serwo i pompa + zaciski abarth 500. Wtedy masz 284mm na przodzie wraz z dystansem 15mm, więc mądrze felgę trzeba dobrać.
  4. Istotne w jakim sensie? Multum aut, które na przestrzeni lat robiłem nie miały podpinanej odmy do dolotu. Nie miało to znaczenia, czy na czy doładowany. Problemów nigdy nie było, poza koniecznością opróżniania zbiornika.
  5. Heh, tak się domyślałem, że o niego chodzi Tutaj to nie masz w zasadzie innej opcji, choć wszystkie negatywy zostają jak pisałem. Jesteś na racingforum, poszukaj postów karolka o wic'ach w lotusie i prosiaku które dla niego były robione. Również było to przerabiane przez chłopaka od rx8 z k serią i wielu z majkelami w hondach. Morał jest prosty - duża pojemność układu i duży wymiennik ciecz-powietrze.
  6. I tak i nie. Raz, to dodatkowa masa. Dwa, duża masa, bo żeby to dobrze działało musisz mieć odpowiednią pojemność cieplną układu bądź spory wymiennik woda-powietrze. Osobiście nie widzę plusów wic'a. Spora komplikacja (2 wymienniki, pompa z zasilaniem, węże, dodatkowy zbiornik wyrównawczy pod maską), spora masa i wątpliwa wydajność w stosunku do fmic skutecznie odpychają od tego. Co innego w autach pokroju mr2, lotus i pochodne z silnikami centralnie/z tyłu, ale w cento to strzał w kolano. Dodatkowo, praktycznie wszystkie auta z wodnym coolerem przy tuningach są modowane w kierunku fmic. Więc tutaj jest coś na rzeczy
  7. Po co Tobie zawór? Dodatkowo, nie ma sensu powrót z oct do dolotu - bez tego pozbywasz się syfu, który zalegnie w dolocie. Mądra, spora puszka na OCT (1l minimum) i spuszczanie z niej szlamu co jakiś czas w zupełności przy turbo Tobie wystarczą i załatwią wszystkie problemy
  8. Tłoki sprawdź z tjeta. Jeśli i tak robisz rozwiert, to może to być trop. Wytrzymają więcej, niż nowe do wolnego ssaka. Reszta ok, choć panwy glyco bym brał.
  9. Ok, ale szperę masz nie do seryjnej skrzyni? Do 510 nie ma z tym problemu, ale do seryjnej c514 coś się przewijało jako dostępne, ale mało na ten temat wiadomo - chyba że coś więcej wiesz?
  10. Coś więcej o skrzyni? Bo serii chyba już dawno nie masz? Ile za szperę dałeś? Bo kurcze ten kurs funia lata jak dziwka po drodze :/
  11. 3-4 sztuki, przy dobrej cenie i 5 bym wziął
  12. Jak byś robił, to pod 8v bym wziął kilka sztuk
  13. Rozwarstwiasz uszczelkę i przekładka w środek. Tak jest prawilnie
  14. A składaj - na zdrowie. Ale ludziom nie mydl oczu, bo to nie pudelek lub inny olx, tylko tutaj poziom wiedzy technicznej nieco wyższy jest.
  15. A jakie gumy masz? Kurcze, ładnie to ogólnie się komponuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.