Skocz do zawartości

PicioS2286

użytkownik
  • Liczba zawartości

    202
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Środa Wielkopolska/Wojkowice
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

PicioS2286's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Poprowadziłem. Sytuacja była podobna jak opisałem wcześniej. Po podłączeniu na zimno kręcił natomiast kiedy podłączony na krótko dostał trochę temperatury od silnika stawał. Wymieniłem wentylator wraz ze stelażem i problem ustał. Na wskaźniku AG i dwu pinowym czujniku polecanym an stronie CM pokazuje 90 st C i załącza się wentyl. Jedno co mnie zastanawia to sytuacja na postoju włącza się przy 90 st. C (wg wskaźnika) natomiast w czasie jazdy włącza się przy 95 st C, Czy to normalne??
  2. Traktowałem zworką wtyczkę od czujnika ale o ile na zimnym silniki jeszcze czasem się odzywał to po rozgrzaniu już nie. Zgodnie ze schematem +12 przez bezpiecznik za aku idzie przez silnik wentylatora i dalej do czujnika który go zwiera z masą i zamyka obwód. Tak też właśnie jest. Mimo że na wtyczce od czujnika w chłodnicy jest +12 i masa (sprawdzone miernikiem) wentylator nie działa mimo włożonej zworki. Dziś rano odkryłem jeszcze jedną rzecz. Podłączony miernik do wtyczki czujnika w chłodnicy pokazywał około 9,5V. Na wtyczce od wentylatora cały czas równo +12, natomiast jak pokręciłem śmigłem wentylatora napięcie na wtyczce czujnika zaczęło skakać do 12,6V a gdy się zatrzymał napięcie z powrotem spadło do wartości początkowej. Kabel prądowy pod kontem przejścia też przemierzyłem przy okazji ruszając nim na wielu odcinkach,
  3. Witam! Mam problem z wentylatorem w moim SCS spi, mianowicie na zimnym silniku zworka włożona we wtyczkę od czujnika załączającego wentylator uruchamia go. Gdy jednak silnik się zagrzeje wentylator się nie włącza. Czyżby pod wpływem temperatury silnik wentylatora odmówił posłuszeństwa?? Wg schematu +12 idzie przez bezpiecznik, wentylator i trafia do czujnika załączającego wentylator gdzie tam po zwarciu z masą przez ten czujnik wentylator się załącza. Bezpiecznik za akumulatorem jest ok, +12 wchodzi jak i wychodzi z silnika wentylatora a po nagrzaniu na wtyku czujnika wentylatora jest Masa i +12. Jeśli faktycznie padł wentylator to czy może ktoś polecić gdzie taki wentylator w okolicach Sosnowca można w rozsądnej cenie kupić Dziękuje i pozdrawiam
  4. > O kurcze, genialna stronka, dzięki! > Wygląda na to, że to to. czyli chyba faktycznie odma, bo na dolot to chyba nie ta strona i trochę > wąskie. > Piękne > ROHR KOMPL. R. LUFT > 18640MET640 > EDIT: 100$ za 10 cm rurki? chyba trzeba będzie faktycznie coś wygiąć.. Możesz napisać maila do Krakowa i zapytać czy mają i za ile. (Moto-Fun) Z wysyłka też nie mają problemu.
  5. > Jest coś takiego z częściami Yamaha ? Nie wiem. Potrzebowałem nr części do CBR 125 i przy okazji trafiłem na tę stronę. Myślę, że gdzieś taka stronka powinna być trzeba poszukać. Tu coś powinno być ale dość dziwny sposób szukania
  6. Tu po wybraniu modelu będziesz miał cały silnik na części wraz z ori numerami.
  7. Sprawa rozwiązana popękały nie dawno nowo założone wężyki od Map sensora. Po założeniu nowych gumowych już nie zbrojonych wygładziła się praca silnika i spalanie spadło
  8. Witam! Przez własną nieuwagę zwarłem klemę plusową do masy na chodzącym silniku. Auto zgasło. Po odpaleniu nierówno pracuje na wolnych (ma bardzo bogatą mieszankę bo czuć niespalone paliwo i łyknął cały zbiornik przez ponad 200 km spokojnej jazdy. Po podłączeniu do kompa wywalił błędy obu cewek słaby stan aku i zwarcie zaworu EVAP Po skasowaniu błędów nie pojawiają się ponownie. Sonda lambda pokazuje napięcie na wolnych 0,9V przy dodawaniu gazu schodzi do 0,5 a na obrotach stale pokazuje 0,9. Co uszkodziłem? Co sprawdzić? Sprawa dość pilna P.S. Kwestie własnej nieuwagi pomijam milczeniem
  9. > problem rozwiązany, urwał się kabel od wzbudzenia ale zostało już naprawione i tylko nie równe > wolne obroty zostały ale to już jest do ogarnięcia Po podłączeniu do kompa nie przechodzi test przekaźnika głównego. Chodzi o te przekaźniki za ECU? Samochód przy lekkim podniesieniu obrotów +- 500obr silnik robi trytrytry, na wolnych lekko przebiera
  10. > Jeżeli kabel od wzbudzenia jest urwany to dopiero wkręcenie silnika na wyższe obroty (ok 3-4krpm) > wzbudzi alternator problem rozwiązany, urwał się kabel od wzbudzenia ale zostało już naprawione i tylko nie równe wolne obroty zostały ale to już jest do ogarnięcia
  11. Po naładowaniu aku samochód odpalił ale brak ładowania. Jeżeli kabelek od wzbudzenia się urwie to nie będzie ładować pomimo sprawnego alternatora??
  12. Witam! Pacjent Sporting SPI. 99r. W po przekręceniu kluczyka brak kontrolki ładowania. Samochód odpalił i przejechał 10 km zanim kontrolki ledwo się paliły po czym auto zgasło. Po 8 godzinach auto odpaliło i przejechało 5 -8 km i znów ten sam objaw. Po nocy napięcie na aku 11.9V auto nie odpala, kręci ale brakuje mu prądu. Obstawiam, że gdzieś mi prąd ucieka przez alternator, bezpieczniki ok instalacja ok. Sprawa dość pilna bo potrzeba auto n poniedziałek Z góry dzieki
  13. Gratulacje zakupu i niech długo i bezawaryjnie służy
  14. A może Yamaha TDR 125 ?? Co prawda nie 2 cylindrowy i 2-sów ale rozmiarami zbliżony do Varadero.
  15. Przy tym wzroście jak nie wiaderko to może TDR 125? Pozostałe sprzęty będą wyglądać jak motorowerki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.