Jump to content

intermis

użytkownik
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About intermis

  • Rank
    zielony listek
  1. Wzmacniacz z racji większej mocy powinien lepiej napędzić i kontrolować głośniki przez co zniekształcenia i spadek jakości pojawi się przy wyższej głośności niż z radioodtwarzacza. Sekcja niskotonowa też powinna się poprawić. Co do rzekomo tej samej mocy z radia a wzmacniacza to radio z napisem "4 x 50 W" ma tak naprawdę około 4 x 18 W mocy ciągłej.
  2. > Przypadkiem ten 1 głośnik,we wnęce,nie będzie ciszej grał? I tak gra "ciszej" bo jest dalej od kierowcy niż lewy. W razie czego można skorygować to balansem na radiu (a w zaawansowanym przypadku jeszcze korekcjami czasowymi).
  3. Trzeba tylko rozdzielić przewody od wtrysku z jednego na cztery, reszta zostaje bez zmian.
  4. > u mnie peak przekłamuje o równe 10* w dół. > Jak wg kompa jest 98* (przy tylu załącza się wiatrak) to na wskaźniku jest 88-89* Też mam takie wartości na zegarze z serii "Warning" i czujniku z Punto w oryginalnym miejscu w głowicy.
  5. Nie zauważyłem żeby się coś działo z pompą. Przy pełnym bucie paliwa też nie brakuje.
  6. Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną?
  7. O tym pisze: http://fmic.pl/46-wentylatory Ale na Twoim miejscu bym poszukał samego śmigła na szrocie / Allegro / olx, albo daj tu ogłoszenie na giełdzie, może ktoś ma bo często się zacierają te silniki.
  8. > Prawda jest taka ze jak ma 98 albo poczatek 99 to jest to normalne i co by nie zrobil to znow zgnije Chodzi o wiek budy czy jakąś wadę z tych roczników?
  9. Podejrzewam, że przez ten przewód silnik ciągnął lewe powietrze przez co była mocno zubożona mieszanka (dużo powietrza / mało paliwa) i przez to wzrosła temperatura spalin i kat świecił.
  10. Są takie zaślepki jak na poniższym zdjęciu, na forum powinieneś znaleźć info i zdjęcia jak ludzie mają pozakładane czujniki tam (ewentualnie smarowanie do turbo, wyjście na chłodnicę oleju). https://encrypted-tbn1.gstatic.com/image...ryP58kjCBXYS-Hl
  11. Seryjny czujnik ciśnienia w cento ma gwint M14 x 1.5, ale na Twoim miejscu bym zostawił seryjny czujnik w spokoju, a wkręcił się w jeden z korków / zaślepek w pompie, tam jest gwint M18 x 1.5. Czujniki Autogauge mają gwint 1/8 NPT. Żeby się wkręcić z nimi w seryjne miejsca potrzebujesz adaptery np z tego sklepu: http://www.conrad.pl/?&act=search&am...rch_input=Equus P.S. Tu jest sporo informacji o czujnikach i gwintach: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=285849308
  12. Na zimnym oleju około 6 barów w całym zakresie obrotów, na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach poniżej 1 bara, na rozgrzanym oleju i 3k obrotów około 3 barów. Im wyższe obroty tym większe ciśnienie.
  13. Oba z tych co podałeś są wyskalowane do 7 barów, więc wychył wskazówki będzie zbliżony.
  14. intermis

    Pasywka aktywka

    Radioodtwarzacze z wyższej półki mają wbudowaną zwrotnicę aktywną, dzięki której można pociąć system jak się komu podoba z poziomu menu radioodtwarzacza. Przykłady trochę poważniejszych zwrotnic aktywnych:
  15. Trzeba rzeźbić (żywica + szpachla). Sam daszek jest cienki i musisz za nim zrobić tunel żeby zegar miał gdzie wejść. do zrobienia takiego tunelu możesz użyć kawałka rurki lub oryginalnego kubeczka z zestawu. Tutaj jest przykład jak zrobić na oryginalnych kubkach: http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=24316&start=20
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.