Jump to content

PiotrekPanda

użytkownik
  • Content Count

    2045
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5h 18m 47s

About PiotrekPanda

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 06/10/1990

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    .
  • Zainteresowania
    .
  • Car
    .

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szukam kogoś kto pracuje w ASO VW potrzebny jest schemat instalacji elektrycznej zużycia klocków hamulcowych :D Mam vin POMOCY :d Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  2. głowica zrzucona, widać przedmuch 😄 dla świętego spokoju tylko dam głowię do sprawdzenia i za parę dni jeździmy 😄
  3. silnik jest po modach i aktualnie ma 215KM, myślę że to tylko przyspieszyło proces i zużycie silnika.
  4. co ma MA do spalin i płynu chłodzącego ?
  5. test wykonany, płyn zmienił kolor z ciemnego na zółty, a wiec co2 jest w układzie..... trochę słabo jak na 100tys że pada już uszczelka. Mam nadzieje że to tylko uszczelka a nie głowica
  6. zamówiłęm wczoraj tester, jak przyjdzie to sprawedzę. Z tego co mi wiadomo to nie ma chłodnicy egr. Dzisiaj przy tem. ok. 70 góry wąż chłodnicy jest średnio twardy i jest ciepły, płyn jest czysty, brak bomblowania itp. Przy 90 jak odkręciłem korek płyn podniósł się prawię do samej góry, płyn bez oleistych plam itp, było pare "czarnych paprów" jakiś rodzaj zabrudzenia o stały a nie ciekły. Auto oczywiście na postoju i w trakcie jazdy grzeje bardzo dobrze, zawsze leci ciepłe powietrze.
  7. Dobry :) Fiat Punto Evo 1.4 Multi-air z przebiegiem 100tys km. Auto podczas jazdy przy prędkości ok. 180km/h wyrzuciło cały płyn chłodniczy z układu górą przez korek, płyn został dolany i dojechałem do mechanika. Został wymieniony korek i termostat. Niestety po przejechaniu ok. 50km wychodząc z auta widzę że płyn się "gotuje" i wyciska się korkiem, wiec problem dalej został. (temp. na 90) Pod korkiem oleju czysto, auto odpala normalnie i jeździ również normalnie, brak kopcenia z rury wydechowej, płyn chłodzący wygląda całkiem normalnie. Nie wiem co wymieniać ? UPG? pompa wody ? chłodnica zatkana ? czy coś jeszcze innego ?
  8. wczoraj wieczorem wyczytałem jeszcze na innym forum że w vw na działanie klimatyzacji ma wpływ poziom płynu chłodniczego, u mnie było minimalnie poniżej minimum, dolałem dosłownie 150-200ml płynu, dzisiaj rano klimatyzacja chłodzi jak wściekła, zrobiłem ok 300km autem, przez cały dzień klimatyzacja pracowała idealnie. Niestety ostatnie 30km pokonałem już bez klimatyzacji, temat powrócił. Po odpaleniu uruchamia się kompresor + wentylator (chłodzi zimnem ok 30sekund) i przestaje chłodzić..... Dzwoniłem do mechanika i mówi że ciśnienia itp wszystko mam w idealnym porządku. On obstawia kończącą się pompę klimatyzacji. A ja nie wiem już co robić....
  9. z tego co kojarze to mówił coś o 10 barach, że niby wysokie. (jeśli piszę głupoty to przepraszam, jestem laikiem jeśli chodzi o klime)
  10. Pacjent to Alfa Romeo Giulietta, przed zimą wszystko idealnie z klimatyzacją. Po zimie: sprężarka uruchamia się, wentylator również i chłodzi przez ok. 30sekund, potem następuję rozłączenie i koniec chłodzenia..... i tak co jakiś czas.... Generalnie w mieście w aucie jest gorąco. Byłem u swojego mechanika który ma maszynę do klimy, podobno czynnika jest ok, szczelność jest na 100%, czujnik na rurkach podmieniony = sprawny , sterowanie wentylatorem ok, nowy filtr kabinowy, czujnik temp płynu chłodniczego dobry..... Ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić ?
  11. W dniu wczorajszym zostało wysłane pismo z biura adwokackiego z wyliczeniem wszystkich kosztów jakie dodatkowo zostały poniesione, demontaż, oleje, transport itp. (kopie fv dołączone do wglądu - łączna kwota to ok. 2tys zł.), sprzedający ma 14 dni na zajęcia stanowiska, jeśli nie to sprawa ma zostać zgłoszona na policje, i będziemy panu robić wycieczki na przesłuchania, na początek On, potem jego pracownik który był przy wydawaniu silnika, potem inny pracownik który był przy zwrocie silnika itp, może mu się znudzi :D Zapis "nie ponoszę kosztów montażu i demontażu" może sobie zapisać, ale jest coś takiego jak rękojmia.
  12. Silnik oddany, kasa w kieszeni, sprzedający podpisał nam przyjecie zwrotu silnika w ktorym jest zaznaczony powod zwrotu:" brak koła sygnałowego na wale". Sprzedajacy po oddaniu nam pokwitowania chyba sie dopiero zorietował co podpisał bo zostalismy wyproszeni z placu..... Teraz pytanie co dalej? Isc do adwokata ktory wystosuje pismo o "polubownym zalatwieniu sprawy" ?
  13. dodaje 1% i mówię że na 100 jest podświetlane
  14. mam mito z tct 1.4 140KM, dobrze zmienia biegu, płynnie, multitronic z audi to to nie jest ale daje rade, jeżdziłem też giuliettą 1.75tbi z tct, i tak miałem wrażenie że znacznie lepiej ta skrzynia sobie radzi.
  15. teoretycznie mogę ale: - silnik musi być rozebrany praktycznie cały / dodatkowe spore koszta - tracę gwarancje na silnik - co jeśli się okaże że jest inny wał? czeka mnie zakup nowego, a to znowu koszta - co jeśli uda się dołożyć i złożyć silnik a okaże się że znowu jest coś nie tak ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.