Jump to content

elgritone

użytkownik
  • Content Count

    1487
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 24m 39s

2 Followers

About elgritone

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 01/02/1983

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    luxx
  • iMessage
    luxx

Profile Information

  • Name
    Łukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Żywiec
  • Car
    159 & MiTo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja tez... Dlugo nie wytrzymalo [emoji14]
  2. Ktos uzytkuje taki wynalazek za sto pare zl? Jest sens? Zastosowanie amatorskie.
  3. Moze tak byc, a moze byc tez tak, ze wprowadza jakis absurdalny podatek od diesla i bedzie po temacie.
  4. Nie do konca, niektorym cos tam zaczynalo migac po czasie...
  5. AR159 3.2 v6 jts. Penrite 10tenths 0w40
  6. Hej, w mojej 3.2 zbliża się termin wymiany oleju i jak zwykle dylemat co zalać. Aktualnie zalane jest Penrite 0w40 plus dodatki Archoil.. Coś tam ubywało, ale tak naprawde nie wiem ile poszło przez silnik a ile przez korek (bo ostatnio zauwazylem, ze był mocno przypocony). I nie wiem zostać przy tym 0w40 czy wrócić do 5w40? Skłaniał bym się ku temu 0w40, ale potrzebuje argumentów. Jesli chodzi o sam silnik jest to JTS a więc wtrysk bezposredni, stad problemy z nagarem. Do tego kanaly olejowe sa średnio zaprojektowane i podobno lubią się przytykac (taka opinie slyszalem).. Jeśli miałoby zostać 0w40 to: - zostawić tego Penrite'a? - zalać Millers XF longlife 0W40? - podobno bardzo fajny Wrócić do 5w40 i zalać: - Millers EE longlife 5W40, - Meguin Super Leichtlauf 5W40, - Millers Trident 5W40, ewentualnie bardziej na "sportowo": - Fuchs Race Pro S 5W40, - Millers CFS 5W40? Co byście polecili?
  7. Wpisal mi awaria wyswietlacza - bd. Stwierdzil ze nie jest istota usterka i moze tak byc.
  8. Dokladnie tyle ma. Ale bylo delikatnie z gorki
  9. Zestaw do konwersji z baterią kosztuje okolo 3k PLN, kupując osobno pojedyncze elementy zapewne wyjdzie taniej. Rower zlozylem niedawno wiec zasięgu jeszcze nie znam. Predkosc max jak narazie udalo mi sie powyżej 50km/h wykręcić.
  10. Baterie montuje sie w miejsce bidonu, czyli na dwie śrubki M6 bodajże. Z tym ze bidon zazwyczaj jest na rurze dolnej wiec, ciezar opiera sie troche na ramie (aczkolwiek nie wiem czy to ma znaczenie). W mojej koncepcji wisialby...
  11. Wydaje mi sie, ze gwintowanie alu to zly pomysl w tym przypadku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.