Jump to content

kadu

użytkownik
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 13h 13m 48s

Community Reputation

22 Normalny

About kadu

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Car
    Golf VI R

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kadu

    Kupilem se Audi....

    +1. Nie wiem kto mógłby w to uwierzyć, skoro nawet styl pisania to typowy gimnazjalista z wykopu.
  2. Ciekawy artykuł: https://anuluj-mandat.pl/post/nie-bojmy-sie-wideorejestratorow-policyjnych-w-nieoznakowanych-pojazdach
  3. Teraz trzeba ją już wymienić. Opisałem Ci jak wypinać te wtyczki bez uszkadzania.
  4. Narysowałem w załączniku. Pewnie zapomniałeś o pkt 1 - najpierw trzeba ja docisnąć. Krok drugi - delikatnie.
  5. Numer to: 2H6820803. Jedyna różnica, że wtyczka zaworu nie jest bezpośrednio przy sprężarce, tylko wyciągnięta jest na kablu. Ale nie ma z tym problemu - pasuje, wystarczy po prostu spiąć kabelek. Z tego co pamiętam kosztował ok. 1000zł.
  6. Miałem to samo, niestety te kompresory są wadliwe. Podczas kiedy pracował pod dużym obciążeniem (schładzanie rozgrzanego auta) - był w miarę cicho. Najgłośniej robiło się kiedy wnętrze już się schłodziło i obciążenie kompresora było mniejsze. Po wyłączeniu cisza. Pomogła wymiana kompresora. Kupiłem nowy Denso z VW Amarok - kompresor nowego typu (pasuje w miejsce starego). Podobno są one wytrzymalsze . Polecam wymianę, nie poznasz auta .
  7. No to chyba logiczne... Nie sądzę, że aby nadrobić te 14Nm skrzynia byłaby aż tak zauważalnie krótsza . Mowa o silnikach mających +/- 200Nm...
  8. Równie dobrze może się okazać, że przez różnicę w przełożeniach skrzyni biegów ten słabszy będzie miał większy moment na kołach na każdym biegu.
  9. R-Performance Niestety kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwy - trzeba pisać na FB lub podjechać. Dlaczego odradzać? Po samym programie z 300 robi się ok 370hp (mowa o VII). Warto
  10. kadu

    E46 to jest wóz!

    231 koni i do 150km/h nie można oderwać pleców
  11. kadu

    Plastelinowe DSG7

    Nie wyobrażam sobie prezycyjnego manewrowania w ciasnych miejscach bez funkcji pełzania. Nie rozumiem dlaczego tak martwicie się o sprzęgła - przecież DSG w momencie postoju i trzymania wciśniętego hamulca wysprzęgla się całkowicie i nic się wtedy nie zużywa. W momencie zwalniania hamulca (kiedy siła nacisku na pedał jest odpowiednio mała - pełzanie się aktywuje). Jeśli komuś zależy żeby zminimalizować zużycie sprzęgieł, trzeba zmienić styl jazdy i np. nie przesuwać się w korku co chwilę o 20 - 30 cm (z ang. tzw "inching") tylko robić to rzadziej. To samo dotyczy zreszta sprzęgła w skrzyni manualnej...
  12. Nieważne czy napęd jest spięty czy nie - wał napędowy, półosie i dyfer jednak cały czas się kręcą.
  13. kadu

    e46 luzna gadka

    Nie ma sensu dyskutować, bo ten sam motyw pojawia się w każdym temacie w którym się udziela. Dla Kaczorka nie ma lepszego samochodu niż E46. Pewnie mógłby sobie pozwolić nawet na najnowsze A8, ale po prostu nie ma żadnych nowszych aut, które są lepsze . Edit: No chyba, że jego E46 się kiedyś rozleci. Wtedy kupi inne auto i to ono będzie od tego momentu najlepsze i bez żadnych wad.
  14. kadu

    e46 luzna gadka

    Gniją też ranty drzwi i progi. Znajomy ma bezwypadkowe E46 coupe i walczy z korozją. Dla mnie takie coś dyskwalifikuje samochód, bo to walka z wiatrakami i utopione pieniądze.
  15. kadu

    e46 luzna gadka

    Poziom hałasu w E46 zależy od tego ile już dziur jest w progach/podłodze Jeśli jest już połatana, to będzie ciszej
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.