Jump to content

kadu

użytkownik
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Normalny

About kadu

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Car
    Golf VI R

Recent Profile Visitors

587 profile views
  1. Można już chyba zamawiać nowe S3.
  2. Nagłe awarie, spowodowane bezpośrednio brakiem wymiany filtra raczej nie. Moim zdaniem ma to bardziej wpływ na przyspieszone zużycie silnika, zwłaszcza turbosprężarki (gorsza filtracja, większy opór po stronie ssącej turbo).
  3. kadu

    Mazda 6 2019

    Esencja japońskiej motoryzacji. W Toyocie ten przełącznik by wyglądał na fabryczny .
  4. Sprzęgła i łączniki staba padające po 50k km, co chwile wizyty w serwisie. Ale najbardziej chyba to, że sami właściciele mają już do tego dystans i wrzucają takie obrazki:
  5. Dzięki wszystkim za opinie i rady, po dłuższym namyśle zostaje Golf. Przy okazji dołączyłem do dwóch grup właścicieli Tipo na FB - po paru dniach lektury nie miałem już wątpliwości .
  6. Ale zauważ jak mała jest teraz podaż. Ciężko przewidzieć jak będzie wyglądała sytuacja za 6-7 lat, kiedy podaż będzie znacznie większa. Co do argumentu eko - nie wierze w coś takiego. 2/3 ludzi w Polsce nie miało by czym jeździć. Prędzej zaczną się ograniczenia dla diesli w mieście.
  7. Średnio ok. 11/100 (jazda w trybie mieszanym, od czasu do czasu skorzystanie z pełnej mocy).
  8. Nie zamierzam, natomiast prawdą jest, że powiedzmy w ciągu 5 lat to Tipo straci na wartości więcej niż Golf, który największą (i najszybszą) utratę wartości ma już za sobą. Inna sprawa, że różnica w tej utracie mniej więcej wyrówna się biorąc pod uwagę niższe koszty eksploatacji Tipo (2L/100km mniej, benzyna 95 vs 98, tańsze ubezpieczenie). Części eksploatacyjne też do Tipo będą tańsze. No ale jeździ się wtedy Tipo 120hp zamiast Golfem 270hp z 4x4 i automatem...
  9. Tylko nijak to się ma do moich wymagań. Ja potrzebuje zwykłego, normalnego samochodu do jazdy na codzień. Cieżko mi zdecydować się na Tipo, to co dopiero jakakolwiek Dacia. Zakładam, że nie będę woził wszystkiego sam, bo nie będę budował własnymi rękami. Chodziło bardziej o sporadyczne przewiezienie czegoś w przyszłości i dojazdy na miejsce.
  10. Czy ja wiem czy takie dziwne? Nie chodzi tu o sam fakt ceny. Po prostu szkoda by mi było zużywać w taki sposób bądź co bądź jednak auto w dosyć rzadkiej wersji. Tipo to z kolei auto całkowicie pospolite i nie byłoby mi go tak żal. Ja z kolei nie rozumiem Twojego podejścia. Naszukasz się samochodu za 5 tyś, wydasz dodatkową kasę na jakieś naprawy (bo na pewno coś trzeba będzie zrobić), ubezpieczenie. Potem oddasz na złom i dostaniesz ok. 700zł. Łącznie wyjdzie Cię to pewnie bliżej 8-10 tyś. zł. Wydaje mi się, że przy chociaż minimalnym poziomie dbania o samochód (podłożenie koca, fo
  11. Jest to też na pewno jeden z plusów. Golfa trochę mi szkoda na wożenie różnych gratów/materiałów, co pewnie prędzej czy później będzie nieuniknione (albo przywiozę sam, albo będzie opóźnienie). Dodatkowo same dojazdy, błoto, itd. Tipo raczej nie byłoby mi żal tyrać w ten sposób.
  12. Tutaj chodzi też o wyposażenie. W w/w Tipo jest dla mnie akceptowalne. Jak mam kupić jakiegoś golasa (Golf, Leon), to zdecydowanie zostaję przy 6R. Dokładać do tego interesu nie chcę, ponieważ mam w tej chwili zupełnie inne priorytety. Oglądałem Tipo w salonie i tragedii nie ma (Lounge - niższe wersje faktycznie są już kiepskie, inna deska). Ale jakościowo faktycznie jest duży skok w dół względem Golfa 6. Dlatego też nie byłem przekonany. Przejechać się nie miałem okazji, bo nigdzie w okolicy nie mieli na tę chwilę demo z tym silnikiem.
  13. Akurat Astrę K oglądałem i jeśli chodzi o jakość, to jest to dla mnie dokładnie ten sam poziom. Z tym, że jest brzydsza...
  14. Aż tak źle jest z Tipo? Raczej innej alternatywy dla niego w tej cenie nie widzę (minimum dla mnie w nowym samochodzie to aut. klima, CarPlay). Tipo to wszystko ma, dodatkowo ma bi-xenon, tempomat. Jeśli chodzi o wyposażenie, to golas MK7 Variant nie ma prawie nic, dodatkowo 3-cyl i jest droższy o 5 tyś.
  15. Tipo wychodzi ok 65 tys. Jeśli miałbym kupować używkę, to zdecydowanie wolę zostać przy 6R, ponieważ nie wymaga żadnych inwestycji/napraw. Z kupnem używki to będzie loteria, zwłaszcza GTI/R.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.