_cookie_
użytkownik-
Liczba zawartości
607 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
_cookie_'s Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
> Nic nie sprzedał... ale mieszka w Wawie, więc raczej problem Hehe spoko auto juz znalazlem tylko wlasciciela musze przekonac zeby jechal:-)
-
> Kremowy/waniliowy/kość słoniowa (jak zwał tak zwał) się nada? Zapytam:-) Grill widze nie orginalny:-) chyba ze bylam przejsciowka z waskimi lampami i plastikowym grillem??
-
> http://forum.autokacik.pl/showprofile.ph...part=1&vc=1 > Napisz wiadomość, może się uda. Podobno ja sprzedal i mieszka w wawie:-)
-
Szukam samochodu do slubu... najlepiej 125p nie bialy:-) ewentualnie polonez (borewicz) lada 21xx. Najlepiej ze ślaska jezeli ktos cos takiego ma to walcie na PW:-) ewentualnie gdzie takiego szukac bo google wypluwa same biale...
-
> Po 1: Nie da się jej użyć do tego celu. Można tylko awaryjnie odpalić samochód. Opisane w > instrukcji pojazdu. > Po 2: Kupując komplet wkładek trzeba mieć takie z kluczykiem z wbudowaną cewką. Nie widziałem > takich nigdzie poza ASO. > Wyborów jest kilka: > 1. Kupujesz zestaw wkładek z rozbieranym kluczykiem, wycinasz cewkę z obecnego i przekładasz. > 2. Kupujesz zestaw wkładek z dowolnym kluczykiem i usuwasz immo. > 3. j.w. lecz nie usuwasz immo tylko wydłubujesz cewkę ze starego kluczyka i przyklejasz gdzieś pod > obudową stacyjki. > 4. Idziesz z kartą kodową do ASO i zamawiasz nowy komplet wkładek z kluczykami. Kupuje komplet wkladek obojetnie z jakiego fiata wycina pastylke wklada w klucz i tadam dziala.... Karta kodowa jest po to zeby zaprogramowac kluczyk w aso bez tego aso odpada zostaje zwykly spec od elektroniki.... przerabiane w sc i stilo.... Co do zamkow to pasuja z pandy nawet scyzoryk ale jest problem z immo... trzeba stary kluczyk rozwalic i wkleic sama pastylke w klucz. Przy dedykowanych do fiata z immo bez problemow dorabiaja i koszt tak jak ktos pisal 100.
-
> można w SC wymienic stacyjkę i zaprogramwoc go do nowego kluczyka?co do tego potrzeba? > Resztę wkładek chyba sie łatwo wymienia. Zalezy z czego wkladki?? Ja mam z pandy i wszystko dziala:-) Jezeli orginalny kluczyk i karta kodow to max 50zl w aso. Bez karty trzeba troche pozezbic i znac sie na tym
-
Rozrzad ok. Zalalem v-powera + czyscik do benzyny na prawie pusty bak i wszystko sie uspokoilo:-) auto smiga jak przedtem:-) dodatkowo podociskalem wszystkie wtyczki i uszczelnilem odpowietrznik wlewu paliwa.
-
> Problem nastał od momentu założenia wałka 866 być może? I czy jesteś pewien, że pokazuje za > bogatą mieszankę, a nie za ubogą? > Ponieważ ostatnio się dużo nawalczyłem z ogarnięciem kompa od MPI, to mogę z > dużą pewnością powiedzieć, że wałek 866 w stosunku do seryjnego potrzebuje konkretnych > modyfikacji map, żeby się ECU wszystko zgadzało. Ten błąd wskazuje na to, że mu korekty paliwa > po lambdzie wyszły poza dopuszczalne granice (które wynoszą 0.75 do 1.25). Ja stawiam na wałek > i osiągnięcie granic adaptacji kompa, ale może też być padnięty czujnik lalmbda oczywiście. Na tym walku jezdze juz dwa lata i nic sie nie dzialo... ostatnio silnik mi opadl bo lapa pekla i od tego czasu glupieje
-
Auto jedzie do 3 tysiecy i potem sie dusi... wyczytalem ze to P0170 "Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa". Odczyty z sondy pokazuja za bogata mieszanke ale jest walek 866... ladowanie 13,5v. Co moze byc przyczyna bledu?? Padla mi pompa paliwa wymienilem na pompe z 1.2. Ale na starej tez byl ten problem. Pomocy:-(
-
> Rozpiska połączeń dla cierpliwych i szukających wrażeń > Numeracja pinów patrząc od strony wyświetlacza od lewej strony > PIN - FUNKCJE > STILO > 1 - 1, 6, SCAN, SRC > 2- 2, 5, AF, BAND > 3 - BACK, SRC, BAND, MENU > 4 - EJCT, MUTE, NEXT, AUDIO, BACK > 5 - 1, 2, 3, EJCT > 14 - SCAN, AF, TA, AUDIO > 15 - 3, 4, TA, MENU > 16 - 4, 5, 6, NEXT > 19 - MUTE > BRAVO > 1 - 1, MUTE, BACK, MENU > 2 - 2, BAND, AUDIO, NEXT > 3 - 6, BACK, NEXT, SRC > 4 - 4, 5, EJCT, SCAN, SRC > 5 - EJCT, MUTE, BAND, AF > 14 - 1, 2, 3, 5 > 15 - 3, 6, TA, AF > 16 - MENU, AUDIO, TA, SCAN > 19 - 4 > Powodzenia życzę Moje ostatnie pw nieaktualne:-) wielkie dzieki
-
> Bodajże to wejście liniowe więc wszelakie analogowe audio, pracy jest sporo ale efekt wszystko > wynagradza no i to brzmienie - jak będę kiedyś dłubał radyjko to sprawdzę jaka tam końcówka > siedzi Odnosnie aux to widzialem gotowy zestaw na mini jack... za jakies 20zl... dedykowany do bravo. Bo usb to tylko przez blue&me podobno
-
> Bodajże to wejście liniowe więc wszelakie analogowe audio, pracy jest sporo ale efekt wszystko > wynagradza no i to brzmienie - jak będę kiedyś dłubał radyjko to sprawdzę jaka tam końcówka > siedzi A podzielilbys sie wiedza jak co gdzie pozmieniac???
-
> PW poszło > Wczoraj po ok 2 godz porozcinałem ścieżki i pousuwałem zworki, nie było łatwo a to dopiero połowa > drogi do sukcesu, dziś jak będzie coś czasu to biorę się za spinanie całości i o wyniku > zamelduje Trzymam kciuki:-) powodzenia:-)
-
> Wczoraj podjąłem walkę z płytką od bravo i po ciężkiej walce mam rozkład pinów od przycisków i > rozpiskę co z czym trzeba spiąć aby otrzymać odpowiednią funkcję na radiu (klawisz) > jak masz sterowanie to wiadomo że nie > UP > Z rana w pracy rozkręciłam panel z stilo i też już mam rozpiskę pinów, ogólnie do wysterowania > przycisków idzie 9 z 20 pinów w kostce, kilka ścieżek pokrywa się w obu radiach, na szczęście > w stilo jest druk jednostronny i sporo przelotek na płytce także myślę że nie będzie problemu > z przeróbką No to zrob jakies fotki albo manual:-) tylko dla odpornych na elektronike:-)
-
> zdaje mnie sie, ze teraz lata z komptesorem rotrex Tak w trs chyba nawet go skladali:-) Na FB jest tak jak chlopakinpisza