Jump to content

_cookie_

użytkownik
  • Content Count

    613
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About _cookie_

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chorzów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Od wczoraj mam problem swieci mi tylko 3 światło stop. Żarówki wymienione masa jest bo reszta lampy działa. Nie mam + na obu lampach... bezpiecznik cały. Zero błędu spalonej żarówki. Gdzie jeszcze szukać przyczyny czy targac wiązki??? Przełącznik nad pedalem wygląda na cały. Druga sprawa lewe przeciwmgielne swieci non stop. Nawet po wyjęciu kluczyka i zamknięciu samochodu. Dodam że miga mi oświetlenie wnętrza jak otwieram zamykam szybę kierowcy... Jakieś sugestie propozycje wszystko mile widziane ;-)
  2. _cookie_

    pytanko:-)

    > Nic nie sprzedał... ale mieszka w Wawie, więc raczej problem Hehe spoko auto juz znalazlem tylko wlasciciela musze przekonac zeby jechal:-)
  3. _cookie_

    pytanko:-)

    > Kremowy/waniliowy/kość słoniowa (jak zwał tak zwał) się nada? Zapytam:-) Grill widze nie orginalny:-) chyba ze bylam przejsciowka z waskimi lampami i plastikowym grillem??
  4. _cookie_

    pytanko:-)

    > http://forum.autokacik.pl/showprofile.ph...part=1&vc=1 > Napisz wiadomość, może się uda. Podobno ja sprzedal i mieszka w wawie:-)
  5. _cookie_

    pytanko:-)

    Szukam samochodu do slubu... najlepiej 125p nie bialy:-) ewentualnie polonez (borewicz) lada 21xx. Najlepiej ze ślaska jezeli ktos cos takiego ma to walcie na PW:-) ewentualnie gdzie takiego szukac bo google wypluwa same biale...
  6. > Po 1: Nie da się jej użyć do tego celu. Można tylko awaryjnie odpalić samochód. Opisane w > instrukcji pojazdu. > Po 2: Kupując komplet wkładek trzeba mieć takie z kluczykiem z wbudowaną cewką. Nie widziałem > takich nigdzie poza ASO. > Wyborów jest kilka: > 1. Kupujesz zestaw wkładek z rozbieranym kluczykiem, wycinasz cewkę z obecnego i przekładasz. > 2. Kupujesz zestaw wkładek z dowolnym kluczykiem i usuwasz immo. > 3. j.w. lecz nie usuwasz immo tylko wydłubujesz cewkę ze starego kluczyka i przyklejasz gdzieś pod > obudową stacyjki. > 4. Idziesz z kartą kodową do ASO i zamawiasz nowy komplet wkładek z kluczykami. Kupuje komplet wkladek obojetnie z jakiego fiata wycina pastylke wklada w klucz i tadam dziala.... Karta kodowa jest po to zeby zaprogramowac kluczyk w aso bez tego aso odpada zostaje zwykly spec od elektroniki.... przerabiane w sc i stilo.... Co do zamkow to pasuja z pandy nawet scyzoryk ale jest problem z immo... trzeba stary kluczyk rozwalic i wkleic sama pastylke w klucz. Przy dedykowanych do fiata z immo bez problemow dorabiaja i koszt tak jak ktos pisal 100.
  7. > można w SC wymienic stacyjkę i zaprogramwoc go do nowego kluczyka?co do tego potrzeba? > Resztę wkładek chyba sie łatwo wymienia. Zalezy z czego wkladki?? Ja mam z pandy i wszystko dziala:-) Jezeli orginalny kluczyk i karta kodow to max 50zl w aso. Bez karty trzeba troche pozezbic i znac sie na tym
  8. _cookie_

    blad P0170

    Rozrzad ok. Zalalem v-powera + czyscik do benzyny na prawie pusty bak i wszystko sie uspokoilo:-) auto smiga jak przedtem:-) dodatkowo podociskalem wszystkie wtyczki i uszczelnilem odpowietrznik wlewu paliwa.
  9. _cookie_

    blad P0170

    > Problem nastał od momentu założenia wałka 866 być może? I czy jesteś pewien, że pokazuje za > bogatą mieszankę, a nie za ubogą? > Ponieważ ostatnio się dużo nawalczyłem z ogarnięciem kompa od MPI, to mogę z > dużą pewnością powiedzieć, że wałek 866 w stosunku do seryjnego potrzebuje konkretnych > modyfikacji map, żeby się ECU wszystko zgadzało. Ten błąd wskazuje na to, że mu korekty paliwa > po lambdzie wyszły poza dopuszczalne granice (które wynoszą 0.75 do 1.25). Ja stawiam na wałek > i osiągnięcie granic adaptacji kompa, ale może też być padnięty czujnik lalmbda oczywiście. Na tym walku jezdze juz dwa lata i nic sie nie dzialo... ostatnio silnik mi opadl bo lapa pekla i od tego czasu glupieje
  10. _cookie_

    blad P0170

    Auto jedzie do 3 tysiecy i potem sie dusi... wyczytalem ze to P0170 "Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa". Odczyty z sondy pokazuja za bogata mieszanke ale jest walek 866... ladowanie 13,5v. Co moze byc przyczyna bledu?? Padla mi pompa paliwa wymienilem na pompe z 1.2. Ale na starej tez byl ten problem. Pomocy:-(
  11. > Rozpiska połączeń dla cierpliwych i szukających wrażeń > Numeracja pinów patrząc od strony wyświetlacza od lewej strony > PIN - FUNKCJE > STILO > 1 - 1, 6, SCAN, SRC > 2- 2, 5, AF, BAND > 3 - BACK, SRC, BAND, MENU > 4 - EJCT, MUTE, NEXT, AUDIO, BACK > 5 - 1, 2, 3, EJCT > 14 - SCAN, AF, TA, AUDIO > 15 - 3, 4, TA, MENU > 16 - 4, 5, 6, NEXT > 19 - MUTE > BRAVO > 1 - 1, MUTE, BACK, MENU > 2 - 2, BAND, AUDIO, NEXT > 3 - 6, BACK, NEXT, SRC > 4 - 4, 5, EJCT, SCAN, SRC > 5 - EJCT, MUTE, BAND, AF > 14 - 1, 2, 3, 5 > 15 - 3, 6, TA, AF > 16 - MENU, AUDIO, TA, SCAN > 19 - 4 > Powodzenia życzę Moje ostatnie pw nieaktualne:-) wielkie dzieki
  12. > Bodajże to wejście liniowe więc wszelakie analogowe audio, pracy jest sporo ale efekt wszystko > wynagradza no i to brzmienie - jak będę kiedyś dłubał radyjko to sprawdzę jaka tam końcówka > siedzi Odnosnie aux to widzialem gotowy zestaw na mini jack... za jakies 20zl... dedykowany do bravo. Bo usb to tylko przez blue&me podobno
  13. > Bodajże to wejście liniowe więc wszelakie analogowe audio, pracy jest sporo ale efekt wszystko > wynagradza no i to brzmienie - jak będę kiedyś dłubał radyjko to sprawdzę jaka tam końcówka > siedzi A podzielilbys sie wiedza jak co gdzie pozmieniac???
  14. > PW poszło > Wczoraj po ok 2 godz porozcinałem ścieżki i pousuwałem zworki, nie było łatwo a to dopiero połowa > drogi do sukcesu, dziś jak będzie coś czasu to biorę się za spinanie całości i o wyniku > zamelduje Trzymam kciuki:-) powodzenia:-)
  15. > Wczoraj podjąłem walkę z płytką od bravo i po ciężkiej walce mam rozkład pinów od przycisków i > rozpiskę co z czym trzeba spiąć aby otrzymać odpowiednią funkcję na radiu (klawisz) > jak masz sterowanie to wiadomo że nie > UP > Z rana w pracy rozkręciłam panel z stilo i też już mam rozpiskę pinów, ogólnie do wysterowania > przycisków idzie 9 z 20 pinów w kostce, kilka ścieżek pokrywa się w obu radiach, na szczęście > w stilo jest druk jednostronny i sporo przelotek na płytce także myślę że nie będzie problemu > z przeróbką No to zrob jakies fotki albo manual:-) tylko dla odpornych na elektronike:-)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.