tasiemiec
użytkownik-
Liczba zawartości
343 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
tasiemiec's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
17
Reputacja
-
Żółta kostka za osłoną lewego progu wewnętrznego do przegladnięcia, prawdopodobnie tak jak u mnie wypalona trochę i styki "nie łapią" pozostaje zlutować na stałe i zaizolować Chyba, że jeszcze jakaś inna przyczyna ale obstawiam tutaj :)
-
Do T tylko 's-ka' 5 z vana, do ścigania + 5 w trasę do n/a - skrzynia sporting + 5b z vana
-
Witam Potrzebuję pomocy w kwestii momentów dokręcania śrub/ szpilek/ nakrętek w silniku 1.4 95 z fiata stilo/ panda. Głównie to chodzi o stopy korbowodów, oraz stóp/ podpór wału korbowego, ale jeśli ktoś posiada więcej informacji to mile widziane Nie mogę się nigdzie doszukać instrukcji/ manuala, a e-learn nie wyjaśnił problemu... Dzięki z góry za pomoc
-
Przy sylikonowaniu dociążyć brodzik - położyć ręcznik albo coś miękkiego na spodzie żeby nie uszkodzić brodzika i ok 50 -60 kg ciężaru włożyć do brodzika, niech chwilkę postoi żeby "osiadł". Wyczyścić stary sylikon, odtłuścić, zasylokonować, poczekać aż trochę zwiążę i wyjąć obciążenie - nie ma możliwości żeby się odkleił
-
Linka ręcznego pod zaciski tarczówek z fiata 500 tył
tasiemiec odpowiedział tasiemiec na temat - Centomania
Zakładał oryginalne linki z innego fiata, nie dorabiał. Tylko tyle że właśnie one były przypięte pod wahaczami od spodu... Nic trzeba będzie pewnie rozebrać, wyjąć linkę i zamówić. -
tasiemiec obserwuje zawartość Linka ręcznego pod zaciski tarczówek z fiata 500 tył
-
Powitać Mam dylemat z linką ręcznego, mam zaciski z 500 na tyle wrzucone i założoną linkę dorabianą, ale kupowałem gotowca 3 lata temu, teraz linka się poddała a ja głupi nie zapisałem sobie wszystkich wymiarów... Musiał bym wydrzeć linkę z auta żeby pomierzyć, dopiero zamawiać i 2x stawiać auto na warsztat żeby zamówić To jest na wzór oryginalnej z seicento ze zmienionymi końcówkami - może ktoś taką dorabiał, pamięta i poratuje... Z góry wielkie dzięki
-
-
Niczym się nie różni, w 4 wtyczce, której brak na schemacie jest sygnał do impulsatora.
-
Silnik z Punto nie przejdzie - tam jest 2 bieżniowe koło pasowe na silniku i o ile silnik założymy, to nie będzie możliwości założenia klimatyzacji Do założenia klimatyzacji potrzeba: - najprościej silnika w wersji bez klimatyzacji - jednobieżniowe koło pasowe na wale - kompletna klimatyzacja z seicento - odcinamy wystający i przeszkadzający kawałek bloku - podstawę kompresora z seicento przykręcamy do bloku punto - montujemy kompresor i alternator - długości i paski takie same jak w seicento
-
Nie podejdzie w ten sposób, w punto klima montowana jest w inny sposób, trzeba silnik z p1 bez klimy, cały komplet klimatyzacji z seicento 1.1 mpi - aby wyprowadzenia rurek do klimatyzacji nie wadziły o dolot, podciąć blok silnika w jednym miejscu i wszystko będzie pasować :)
-
Jeśli jest dość głęboko można by zastosować np paski płyty rigips, na wierzch siatka, klej i po robocie a płytę można na placki kleju albo na pianoklej...
-
Wahacze to solidny kawał żelastwa, tak jak Lesiu pisze nie spotkałem się jeszcze z wahaczem, który złamał by się z powodu rdzy, który by się złamał. Musiał by to być naprawdę zaniedbany egzemplarz, albo już miał jakąś przygodę wcześniej. Mój 99, zaliczyłem krawężnik lewym tylnym kołem w zimie po obrocie na śliskim i na wahaczu ani śladu, nawet się nie ugiął...
-
Czy to pierwsze odpalenie po swapie? możliwe że wina komputera i immo...
-
Polak na urlopie - chwalę się + pytanie o wykładzinę
tasiemiec odpowiedział tomecki na temat - Zrób to sam
1/ odkurzyć, zagruntować - żeby nie pyliło podłoże, folia paroizolacyjna (tutaj też są różne szkoły, ja daję), podkład pod wykładzinę - tutaj pozostaje dowolność podkładów pod wykładziny 2/ tak, taśma dwustronna klejona pasami "w poprzek" podkładów 3/ 5 cm może być trochę mało, lepiej odciąć trochę więcej niż później (jak delikatnie przekrzywi się wykładzina, czasem się zdarzy ) ma braknąć przy listwach * Porad proszę nie traktować jako poradnik nie jestem profesjonalistą, po prostu tak robiłem u siebie