Jump to content

tasiemiec

użytkownik
  • Content Count

    331
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 37m 2s

3 Followers

About tasiemiec

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    informatyka/ elektronika / mechanika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1/ odkurzyć, zagruntować - żeby nie pyliło podłoże, folia paroizolacyjna (tutaj też są różne szkoły, ja daję), podkład pod wykładzinę - tutaj pozostaje dowolność podkładów pod wykładziny 2/ tak, taśma dwustronna klejona pasami "w poprzek" podkładów 3/ 5 cm może być trochę mało, lepiej odciąć trochę więcej niż później (jak delikatnie przekrzywi się wykładzina, czasem się zdarzy ) ma braknąć przy listwach * Porad proszę nie traktować jako poradnik nie jestem profesjonalistą, po prostu tak robiłem u siebie
  2. Można, są zamienne względem siebie - sama konstrukcja lampy jest identyczna
  3. Jeśli to mpi-k to w takim razie wskazuje że uszkodzone musi być coś w liczniku, albo jeszcze kable coś nie tak...
  4. To gdzieś musi być jeszcze większy bajzel w wiązce, bo ogólnie w sc obwód ładowania zamyka się przez kontrolkę, więc przy święcącej kontrolce nie powinno działać ładowanie :P tyle w kwestii teorii, a jak widać praktyka swoją drogą hehe
  5. Jakbyś zmieścił tam rękę to spróbuj jeszcze zrobić zdjęcie na alternatorze od tyłu, tam gdzie jest ten czarny plastik (regulator) i kabli, które są do niego podpięte
  6. Przy alternatorze nie ma cudów, strzelam - jeśli wymieniany był cały silnik razem z osprzętem, to mógł się różnić mocowaniami przewodów i nie miał jak podpiąć, więc zrobił mostek zamiast bawić się w przeróbkę mocowań przewodów do altka... Są tylko 2 przewody - wzbudzenie - czyli cienki kabel prowadzący od kontrolki ładowania do alternatora oraz gruby - ładowanie - prowadzący w stronę akumulatora, teraz nie pamiętam czy przez rozrusznik czy bezpośrednio...
  7. O ile dobrze pamiętam to nie ma nic dodatkowego, tylko nie wiem czy jedna ze śrubek nie była z tyłu od ściany grodziowej... ogólnie wychodzi dość ciężko, a jak jakiś syf jest wewnątrz nagrzewnicy to będzie blokować...
  8. Tak, po zdjęciu tej małej części jest dostęp do wszystkiego - zaworu, spinek i nagrzewnicy.
  9. Tak na 90% poszła właśnie nagrzewnica, wyjmuje się od strony silnika po wyjęciu mniejszej części wygłuszenia - wcześniej trzeba wyjąć akumulator i zdjęć bezpieczniki z uchwytu, potem odkręcić i wyjąć mniejszą część wygłuszenia i w tamtą stronę wyjmuje się nagrzewnicę - węże są na spinkach. Może też cieknąć zawór regulacji przepływu cieczy przez nagrzewnicę - zamocowany bezpośrednio do nagrzewnicy.
  10. Pytanie w jakim stanie jest chłodnica tzn ile ma lat, czy nie ma lamelek zabitych brudem ew. pozaginanych i kiedy wymieniana pompa wody/ rozrząd (jaka pompa wody była założona). Ogólnie tak dziać się nie powinno - wentylator będzie załączał się często, przy wysokiej temperaturze w korku praktycznie co chwilę, ale nie ma prawa zapalać się kontrolka przegrzania...
  11. tasiemiec

    Wspomaganie

    Podłącza się bezpośrednio do modułu wspomagania wtyczką diagnostyczną 3 pinową - znajduje się na obudowie sterownika wspomagania.
  12. tasiemiec

    Wspomaganie

    Siła działania wspomagania jest zależna od tego jakie dane wspomaganie dostaje od czujnika prędkości, może tutaj też tkwi problem... Licznik działa prawidłowo? Przy wzroście prędkości wspomaganie stopniowo się "odłącza" żeby zwiększyć pewność kierownia
  13. tasiemiec

    Wspomaganie

    W seicento to się wprawdzie nie zdarzało, ale Fiat Punto II miał problemy ze sterownikiem, i jak zaczynała świecić kontrolka trzeba było prze lutować sterownik wspomagania.
  14. Moim zdaniem, przy czym piszę tylko moim ;) wydech będzie za luźny jak na wolnossący silnik...
  15. Można wstawić sportowy metalowy katalizator i zwiększyć delikatnie średnicę wydechu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.