Jump to content

tasiemiec

użytkownik
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    13h 51m 26s

Community Reputation

8 Normalny

3 Followers

About tasiemiec

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    informatyka/ elektronika / mechanika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niczym się nie różni, w 4 wtyczce, której brak na schemacie jest sygnał do impulsatora.
  2. Silnik z Punto nie przejdzie - tam jest 2 bieżniowe koło pasowe na silniku i o ile silnik założymy, to nie będzie możliwości założenia klimatyzacji Do założenia klimatyzacji potrzeba: - najprościej silnika w wersji bez klimatyzacji - jednobieżniowe koło pasowe na wale - kompletna klimatyzacja z seicento - odcinamy wystający i przeszkadzający kawałek bloku - podstawę kompresora z seicento przykręcamy do bloku punto - montujemy kompresor i alternator - długości i paski takie same jak w seicento
  3. Nie podejdzie w ten sposób, w punto klima montowana jest w inny sposób, trzeba silnik z p1 bez klimy, cały komplet klimatyzacji z seicento 1.1 mpi - aby wyprowadzenia rurek do klimatyzacji nie wadziły o dolot, podciąć blok silnika w jednym miejscu i wszystko będzie pasować :)
  4. Jeśli jest dość głęboko można by zastosować np paski płyty rigips, na wierzch siatka, klej i po robocie a płytę można na placki kleju albo na pianoklej...
  5. Wahacze to solidny kawał żelastwa, tak jak Lesiu pisze nie spotkałem się jeszcze z wahaczem, który złamał by się z powodu rdzy, który by się złamał. Musiał by to być naprawdę zaniedbany egzemplarz, albo już miał jakąś przygodę wcześniej. Mój 99, zaliczyłem krawężnik lewym tylnym kołem w zimie po obrocie na śliskim i na wahaczu ani śladu, nawet się nie ugiął...
  6. Czy to pierwsze odpalenie po swapie? możliwe że wina komputera i immo...
  7. 1/ odkurzyć, zagruntować - żeby nie pyliło podłoże, folia paroizolacyjna (tutaj też są różne szkoły, ja daję), podkład pod wykładzinę - tutaj pozostaje dowolność podkładów pod wykładziny 2/ tak, taśma dwustronna klejona pasami "w poprzek" podkładów 3/ 5 cm może być trochę mało, lepiej odciąć trochę więcej niż później (jak delikatnie przekrzywi się wykładzina, czasem się zdarzy ) ma braknąć przy listwach * Porad proszę nie traktować jako poradnik nie jestem profesjonalistą, po prostu tak robiłem u siebie
  8. Można, są zamienne względem siebie - sama konstrukcja lampy jest identyczna
  9. Jeśli to mpi-k to w takim razie wskazuje że uszkodzone musi być coś w liczniku, albo jeszcze kable coś nie tak...
  10. To gdzieś musi być jeszcze większy bajzel w wiązce, bo ogólnie w sc obwód ładowania zamyka się przez kontrolkę, więc przy święcącej kontrolce nie powinno działać ładowanie :P tyle w kwestii teorii, a jak widać praktyka swoją drogą hehe
  11. Jakbyś zmieścił tam rękę to spróbuj jeszcze zrobić zdjęcie na alternatorze od tyłu, tam gdzie jest ten czarny plastik (regulator) i kabli, które są do niego podpięte
  12. Przy alternatorze nie ma cudów, strzelam - jeśli wymieniany był cały silnik razem z osprzętem, to mógł się różnić mocowaniami przewodów i nie miał jak podpiąć, więc zrobił mostek zamiast bawić się w przeróbkę mocowań przewodów do altka... Są tylko 2 przewody - wzbudzenie - czyli cienki kabel prowadzący od kontrolki ładowania do alternatora oraz gruby - ładowanie - prowadzący w stronę akumulatora, teraz nie pamiętam czy przez rozrusznik czy bezpośrednio...
  13. O ile dobrze pamiętam to nie ma nic dodatkowego, tylko nie wiem czy jedna ze śrubek nie była z tyłu od ściany grodziowej... ogólnie wychodzi dość ciężko, a jak jakiś syf jest wewnątrz nagrzewnicy to będzie blokować...
  14. Tak, po zdjęciu tej małej części jest dostęp do wszystkiego - zaworu, spinek i nagrzewnicy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.