Jump to content

tasiemiec

użytkownik
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7h 50m 51s

3 Followers

About tasiemiec

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    informatyka/ elektronika / mechanika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Można, są zamienne względem siebie - sama konstrukcja lampy jest identyczna
  2. Jeśli to mpi-k to w takim razie wskazuje że uszkodzone musi być coś w liczniku, albo jeszcze kable coś nie tak...
  3. To gdzieś musi być jeszcze większy bajzel w wiązce, bo ogólnie w sc obwód ładowania zamyka się przez kontrolkę, więc przy święcącej kontrolce nie powinno działać ładowanie :P tyle w kwestii teorii, a jak widać praktyka swoją drogą hehe
  4. Jakbyś zmieścił tam rękę to spróbuj jeszcze zrobić zdjęcie na alternatorze od tyłu, tam gdzie jest ten czarny plastik (regulator) i kabli, które są do niego podpięte
  5. Przy alternatorze nie ma cudów, strzelam - jeśli wymieniany był cały silnik razem z osprzętem, to mógł się różnić mocowaniami przewodów i nie miał jak podpiąć, więc zrobił mostek zamiast bawić się w przeróbkę mocowań przewodów do altka... Są tylko 2 przewody - wzbudzenie - czyli cienki kabel prowadzący od kontrolki ładowania do alternatora oraz gruby - ładowanie - prowadzący w stronę akumulatora, teraz nie pamiętam czy przez rozrusznik czy bezpośrednio...
  6. O ile dobrze pamiętam to nie ma nic dodatkowego, tylko nie wiem czy jedna ze śrubek nie była z tyłu od ściany grodziowej... ogólnie wychodzi dość ciężko, a jak jakiś syf jest wewnątrz nagrzewnicy to będzie blokować...
  7. Tak, po zdjęciu tej małej części jest dostęp do wszystkiego - zaworu, spinek i nagrzewnicy.
  8. Tak na 90% poszła właśnie nagrzewnica, wyjmuje się od strony silnika po wyjęciu mniejszej części wygłuszenia - wcześniej trzeba wyjąć akumulator i zdjęć bezpieczniki z uchwytu, potem odkręcić i wyjąć mniejszą część wygłuszenia i w tamtą stronę wyjmuje się nagrzewnicę - węże są na spinkach. Może też cieknąć zawór regulacji przepływu cieczy przez nagrzewnicę - zamocowany bezpośrednio do nagrzewnicy.
  9. Pytanie w jakim stanie jest chłodnica tzn ile ma lat, czy nie ma lamelek zabitych brudem ew. pozaginanych i kiedy wymieniana pompa wody/ rozrząd (jaka pompa wody była założona). Ogólnie tak dziać się nie powinno - wentylator będzie załączał się często, przy wysokiej temperaturze w korku praktycznie co chwilę, ale nie ma prawa zapalać się kontrolka przegrzania...
  10. tasiemiec

    Wspomaganie

    Podłącza się bezpośrednio do modułu wspomagania wtyczką diagnostyczną 3 pinową - znajduje się na obudowie sterownika wspomagania.
  11. tasiemiec

    Wspomaganie

    Siła działania wspomagania jest zależna od tego jakie dane wspomaganie dostaje od czujnika prędkości, może tutaj też tkwi problem... Licznik działa prawidłowo? Przy wzroście prędkości wspomaganie stopniowo się "odłącza" żeby zwiększyć pewność kierownia
  12. tasiemiec

    Wspomaganie

    W seicento to się wprawdzie nie zdarzało, ale Fiat Punto II miał problemy ze sterownikiem, i jak zaczynała świecić kontrolka trzeba było prze lutować sterownik wspomagania.
  13. Moim zdaniem, przy czym piszę tylko moim ;) wydech będzie za luźny jak na wolnossący silnik...
  14. Można wstawić sportowy metalowy katalizator i zwiększyć delikatnie średnicę wydechu
  15. Właśnie że nigdzie nie było śladów pęknięć konserwacji, postaram się jeszcze jakiś sposób dokładniej przyglądnąć zwrotnicy. Na tropie jest jeszcze zamiana przednich kół miejscami i sprawdzenie, czy pomimo że wyważenie na "0" nie jest uszkodzona opona, chociaż nie mam bicia na kierownicy Po ustawieniu geometrii mniej ściąga auto, ale nadal jest to zauważalne...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.