Jump to content

Grzywcia_CC

użytkownik
  • Content Count

    1299
  • Joined

  • Last visited

About Grzywcia_CC

  • Rank
    centokolorysta
  • Birthday 04/11/1989

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tychy!
  • Zainteresowania
    street art, cento.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie, zamienniki miały taką plastikową zakrętke na gwincie, ale problem był w tym, że jak samochód się przegrzał to tą zaślepke ciśnienie wywaliło razem z płynem :D Tak było w 1.1 MPi mojej byłej - wkręciliśmy tam póżniej metalową zaślepke - tzn taką płaską śrube z krótkim gwintem (nie wiem jak się to fachowo nazywa), ale posadzona została na kleju do gwintów i działało bez zarzutów kolejne lata do póki jej młodszy brat nie rozwalił zderzaka z chłodnicą
  2. Mam to samo, początkowo myślałem, że to łożysko/poduszka i ją wymieniłem, ale problem nie ustał. Stwierdziłem,że tym i kątami zajme się w zime, a tu prosze rozwiązanie samo przyszło Dzięki Chłopaki!
  3. Lakiernia proszkowa Marex u mnie w mieście http://www.lakiernia.tychy.pl/
  4. Komplet wahaczy piaskowanie i malowanie proszkowo w kolor beżowy 110zł, czarny był tańszy i wychodziło coś 80/90zł - dokładnie nie pamiętam, ja jeszcze przy okazji tego zabiegu szlifnąłem i zaspawałem sobie ten szlif na wahaczu, także zrobił wszystko co mogło się przydac w przyszłości A za 100wke nie kupisz dwóch regenerowanych wahaczy
  5. Rozważałem tą opcje i powiem Ci, że mimo wszystko piaskowanie i proszkowe pomalowanie wahaczy wyszło mniej taniej Do tego musiałem wymienić tuleje, także stare usunąłem przed piaskowaniem, po proszku założyłem nowe i ciesze się bdb jakości wahaczami w kolorze beżowym :D Belki nie ruszałem, ale wielu robiło tak, że ściągało, piaskowało do proszku i na auto Pewnie przy następnej budzie tak zrobie )
  6. Ja również polecam śruby i dystanse od gitcaru
  7. https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/401692-maserati-bi-turbo-seicento-by-azi/ Azi wrzucił 6 calowe Maserati Bi Turbo na 155/55 i zawiasie 70/50 Imo najlepsza opcja do 6J 14stki
  8. J.W. Ogarnij hample i problemu nie będzie Z ciekawości - ile taki sejek teraz? Golas?
  9. Prawda jest taka, że wszystko zależy jak dbali o kondycje silnika wcześniej poprzedni użytkownicy Ja mam od 6lat Cinquecento SX 899cm SPi 1995, a wczesniej mial go moj Ojciec - kupil jako 3 latka, i autko teraz na blacie ma 199.4 kkm bez remontu O autko zawsze było dbane, ale używane na krótkich trasach głównie do 20km. Bierze troche oleju, puści szarego bąka z rana, ale nie ma źle - choć prędzej czy później czeka mnie swap, bo remontować mi się tego nie chce Mój stary mechnik miał gościa, który przyjeżdżał do niego z CC, które miało 320tys zrobione, ale tam już jakiś remont był i to trasy głównie robiło, więc ilościowo dało się zrobić tyle kilometrów Także moim zdaniem, nie ma reguły
  10. > W takim razie lipton z moimi planami. > Thx za odpowiedź Potwierdzam info Dawida, Sis ma SC z 2004 i też już środek jasny - deska/boczki/kieszenie/fotele/kanapa/półka - wsio jasne - fuj!
  11. > Najwyżej powiem, że 1.1 z górą od 1.2... Może po oznaczeniach nie będą dochodzili Raczej to sprawdzą, ale spróbować zawsze możesz i później pochwalić się tutaj jak poszło
  12. > Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Zmartwie Cie, bo jeden z klubowiczów miał wielki problem, żeby zalegalizować swapa z 1.1 na 1.2 16v - właśnie z tego powodu, o którym pisał Bombell - nie powiem Ci dokładnie kiedy weszły te przepisy, ale aktualnie legalnie możesz swapnąć tylko na 1.1.. Także jeśli masz plan ładować 1.2 to ja odpuściłbym te kombinacje i jeździł z dowodem na 0.7 czy 0.9 (powiesz, że góre z 1.2 masz ) albo powiedział, że to jest 1.1 Druga rzecz jest taka, że na zmiane pojemności w dowodzie masz 2 czy 4 tyg (gadałem o tym ze Stopa na CentoZlocie ostatnio właśnie - on 1.4 TJETa wsadził) i przy kontroli można powiedzieć, że swapa zrobiłeś wczoraj
  13. > No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny Inne są te springi Robilem ostatnio przekladke z SCS do SC i w golasie koza sie troche zmniejszyla Bo SCS dostal EIBACHA Springi moze na pierwszy look wygladaja podobnie, ale zwrocta uwage na znaczenia farba na nich (takie kolorowe kropeczki - byl nawet watek o tym kiedys)
  14. > Moje wersja to była bida z nędzą W mega upalne dni nawet dają radę ale pod warunkiem że nie były > wystawione do słoneczka, bo przez pierwsze minuty podgrzewanie tyłka i pleców działa > Klimę miały wszystkie szumki spi ale w wersji do 1000 szt. natomiast edycją do 200 szt. miały skóry > ale klimy brak To teraz poluj na klime Moja w swoim szumku/scs'ie z 2002 z czarno-szarą tapicerką ma klime i dla czarnego autka to mistrz opcja W ogole sprawna klima to zayebista opcja w upalne dni
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.