Skocz do zawartości

mario1979

użytkownik
  • Liczba zawartości

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    Female
  • Lokalizacja
    Brodnica
  • Zainteresowania
    motoryzacja i fotografia

Ostatnie wizyty

2 482 wyświetleń profilu

mario1979's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. przyczyna znaleziona... zerwane sprzęgiełka aktywatorów. Koszt ok40 zł części a ASO... podejście masakra....
  2. ktoś z kolegów podpowie który aktywator zmienić, jaki nr cześci i gdzie najtaniej? objawy: z lewej lodówka, z prawej sauna... mes takie cuś pokazuje: ECU ISO Code: 34 83 04 01 91 2015-07-04 18:30:40 CONNECTED TO: Fiat Stilo 1.9 JTD Marelli climate control -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 34 83 04 01 91 Numer rysunku FIAT: 735319257 Numer sprzętu: 03600000104 Wersja sprzętu: 08 Numer oprogr.: 04600000004 Wersja oprogr.: 0602 Numer homologacji: Data zaprogramowania: 00/00/2000 ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW: 1: B1902 - Nastawnik klap (szyba) Anomaly on the signal towards the indicated motor-positioner, the signal is not plausible. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. 2: B1901 - Inf. zwr. nawiewu (szyba) Anomaly of the position signal of the actuator for the hot/cold air mixing. The signal comes from a potentiometer being part of the relevant actuator. Check the wiring and connection condition before the possible replacement of the actuator. NOTE: Mechanical troubles are not to be excluded. If the system is equipped with independent right hand/left hand adjustments then there are two different actuators - the displayed description refers to that which is having a failure. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. 3: B1921 - Nastawnik recyrkulacji powietrza Anomaly to the control actuator of the gate for the air recycle, electric motor breakdown or problems to the control unit wiring. NOTE: The error could also be caused by a mechanic failure. Check the connections to the control unit and the state of wirings and connections before carrying out any replacement. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo wysoki sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. po skasowaniu błędów pozostają: 1: B1902 - Nastawnik klap (szyba) Anomaly on the signal towards the indicated motor-positioner, the signal is not plausible. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. 2: B1921 - Nastawnik recyrkulacji powietrza Anomaly to the control actuator of the gate for the air recycle, electric motor breakdown or problems to the control unit wiring. NOTE: The error could also be caused by a mechanic failure. Check the connections to the control unit and the state of wirings and connections before carrying out any replacement. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. wiem, wiem, było było.... dzięki za wszelkie informacje
  3. Więc byłem sprawdzić klimę powtórnie. Okazało się,że zawór wysokiego ćiśnienia nie trzyma i tamtędy wydostaje się gaz. Po wymianie tego "wentyla" i dobiciu gazu ( uciekło 250g) znów mam lodówkę w aucie
  4. Idiotą nie jestem i pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem bezpieczniki i przkaźniki. W trakcie testu MES-em faktycznie żaden nie "cyka" ale znowu jak wyjmę przkaźnik to wywala błąd przekaźnika klimatyzacji. Zauważyłem jeszcze jedno , że jak odkręce korki od niskiego i wysokiego ciśnienia to wiadac tam w tych zaworkach takie bąbelki jakby gaz wydostawał się przez te wentyle czy co tam jest wkręcone. Nie byłem jeszcze na powtórnym nabiciu bo brak czasu
  5. > Czyli to normalne, że temperatura odczytana z parownika wynosi 6500 stopni C? log z sterownika silnika : CU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2015-05-24 19:31:00 CONNECTED TO: Fiat Stilo 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) -------------------------------------------------------------- Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 1037369113 Wersja oprogr.: C141 Numer homologacji: 19247 Data zaprogramowania: 09/24/2003 ODCZYT PARAMETRÓW: CU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2015-05-24 19:31:00 CONNECTED TO: Fiat Stilo 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) -------------------------------------------------------------- ODCZYT PARAMETRÓW: Wentylator chłodzenia 1: Nie aktywny Wentylator chłodzenia 2: Nie aktywny Wentylator 1 lub PWM: 0,00 % Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Aktywny Spreżarka klimatyzatora: Nie aktywny Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny Ciśnienie klimatyzacji: 0,000 bar wynika z tego ,że chyba gaz poleciał w atomsfere... jutro pojadę zobaczyć
  6. w tym sęk , że przekaźnik klimy nie "cyka", wymieniłem na inny ale nic to nie dało, w body 0 błędów. Jaka powinna być prawidłowa wartość ciśnienia w układzie?
  7. Witam szanowne grono. Dziś zauważyłem ,że klima przestała mi chłodzić. Pomyślałem, że pewno czynnik wywiało i pojechałem nabić. Pomimo nabicia klimy dale nic. Sprężarka się nie załacza , na wyświetlaczu widać symbol * i nic poza tym. Podłączyłem sie pod MES i pokazało coś takiego : ECU ISO Code: 34 83 04 01 91 2015-05-23 14:34:04 CONNECTED TO: Fiat Stilo 1.9 JTD Marelli climate control -------------------------------------------------------------- Kod ISO: 34 83 04 01 91 Numer rysunku FIAT: 735319257 Numer sprzętu: 03600000104 Wersja sprzętu: 08 Numer oprogr.: 04600000004 Wersja oprogr.: 0602 Numer homologacji: Data zaprogramowania: 00/00/2000 ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW: 1: B1902 - Nastawnik klap (szyba) Anomaly on the signal towards the indicated motor-positioner, the signal is not plausible. Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd. ODCZYT PARAMETRÓW: Temperatura parownika: 6548,6 °C ODCZYT PARAMETRÓW: Temperatura zewnętrzna: 27,5 °C Temperatura wewnętrzna: 26,8 °C Temperatura parownika: 6548,6 °C ODCZYT PARAMETRÓW: Temperatura zewnętrzna: 27,5 °C Temperatura wewnętrzna: 26,8 °C Temperatura parownika: 6548,6 °C Temperatura parownika: 6548,6 °C ODCZYT PARAMETRÓW: Temperatura zewnętrzna: 27,5 °C Temperatura wewnętrzna: 26,8 °C Temperatura parownika: 6548,6 °C AKTYWOWANIE NASTAWNIKA... Przekaźnik kompresora klimatyzacji WYKONANE ktoś coś podpowie? czy ta temperatura parownika to normalne?pewno jakiś czujnik powiedział pa pa ... Help
  8. > ASO, tylko cena to tak chyba ze 2 jak nie 3 komplety zwykłych > Napisz do Fiat-Lancia-Alfa, ja u nich zamawiałem, co prawda daaaaaaaaawno temu, ale z dużym > rabatem. a orientujesz sie jaki koszt? moja jezdzi punto 2 z lpg i tył leży a przód wygląda ja startujący dreamliner....
  9. > dzienne "Z" przeciwmgłowych kolega z dowodem rejestracyjnym chce mocno się rozstać....
  10. nie świecą non stop W instalacji świateł dziennych jest przewód który podłączasz pod zasilanie świateł postojowych albo krótkich i w momencie ich włączenia dzienne gasną
  11. przy montażu mogłeś zrobić tutorial z fotkami....
  12. > czyli wszystkie wiązki są takiej samej długości na to wygląda
  13. > jeżeli wiązka jest ori to nie będziesz musiał jej przedłużać, no chyba, że będzie z wersji 3d to > może być za krótka, o ile Fiat postanowił do każdego auta zrobić indywidualną wiązkę ja mam mw i mam instalację navi od 3d i wiązka starcza do tyłu
  14. ramka, mikrofon, i instalacja kablowa zeby podciągnąć sygnały z anteny do navi , na fotce nie widzę mikrofonu
  15. > Zrzutu nie potrzeba ale coś marne te wykresy. > Chodzi mi o parametr "napięcie sondy lambda" - ma pływać od 0 do 1V w załaczniku najnowszy wykres z parametrami o których pisałeś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.