Jump to content

K3

użytkownik
  • Posts

    39510
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

K3 last won the day on August 14

K3 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

5914 profile views

K3's Achievements

kierowca bolidu formuły 1

kierowca bolidu formuły 1 (17/20)

16.2k

Reputation

  1. Bo na Rangerze wpasował się w bryłę auta i opływ powietrza. W Jaguarze wystaje mocno do przodu i trafia na strumień opływający maskę i szybę...
  2. Nie tylko w VAG. Dokładnie to bada sposób jazdy w porównaniu do asystenta pasa i tym podobnych systemów. Nawet płynność w kręceniu kierownicą jest brana pod uwagę.
  3. Mi się kiedyś zawiesił, i dopiero po paru minutach zagadał...
  4. Dla mnie auto to narzędzie nie kapliczka O narzędzia też trzeba dbać, aby dobrze i długo służyły...
  5. Czyli myślisz, że trzepnięciem bardziej skompresujesz bagaże niż dopchnięciem klapy?
  6. A ja chcę mieć dobre letnie na lato, i dobre wielosezonowe na późną jesień i wczesną wiosnę. Bo zimy tu nie ma...
  7. Felgi mam, więc sama zmiana kół nie jest problemowa. Nie chcę też wielosezonowych używać zamiast letnich, bo wiem, że nie będą lepsze. Chcę tylko aby nie były gorsze na mokrym przy 2°C niż zimówki. Nie pytam o -5°C i 10cm śniegu, bo wtedy brałbym typowe zimówki.
  8. Generalnie jestem zwolennikiem dostosowania opon do warunków drogowych oraz pogodowych, dlatego też zawsze do tej pory jeździłem na letnie/zimowe. Ale... Zimy w DK są "jesienne". Śniegu prawie wcale, jak spadnie to topnieje od razu. Temperatury w okolicach 0°-5°C... W takich warunkach przyczepność na śniegu schodzi na drugi plan, ważne jest odprowadzanie wody i błota pośniegowego. Z drugiej strony jeżdżę dość dynamicznie, więc przyczepność na suchym ciepłym asfalcie w lato jest równie ważna. I wtedy typowe letnie byłyby w użyciu nadal. I co ciekawe, w interesującym mnie rozmiarze opony całoroczne są mimo wszystko tańsze niż zimowe. Mowa oczywiście o producentach z klasy premium. Co wobec tego sądzicie o takim pomyśle?
  9. Nie do końca, część aut ma tryb żeglowania, i potrafi albo wyłączyć silnik, albo zejść do obrotów jałowych. Ale podczas jazdy z górki komputer nie powinien do tego dopuścić...
  10. Nie... Po prostu na płaskim miejscu cięcia pnia zrobić nacięcia co 1 centymetr, a potem drugą część pod kątem 90 stopnii.... I znalazłem jeszcze jedną opcję...
  11. Da radę. Robisz równoległe linie, potem w kratkę i resztę dłutem można powycinać. Tak chociażby nawet w kamieniu robią...
  12. Ale jak ruszasz, to trzymają jeszcze przez chwilę...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.