sylwek250
użytkownik-
Liczba zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O sylwek250
- Urodziny 07.11.1982
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Gliwice
-
Samochód
AUDI A4B5 1.8 ADR+LPG 1996r
sylwek250's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Witam piasta wymieniona na nowa firmy skf teraz wszystko gra i nie buczy dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam
-
oki. najpierw przełoże opony i zobacze czy faktycznie to nie opona.
-
Wiecie może jak to wymienić? w szukajce nie znalazłem HB tylko kombi czy jest różnica jakaś? mam zamiar wymienic tą piaste sam ale nie jestem pewny czy dam rade
-
raczej łożysko bo wcześniej tak nie huczało. a jeżdżę troche juz na tych oponach
-
Problem polegał na tym ze kabelek był przerwany.i problem sie wyjasnil co nie zmienia faktu ze altek zostal wymieniony ze wzgledu na wysokie ladowanie. dzieki za info i pozdrawiam
-
witam. W mojej Asi C14nz 93r HB huczy prawdopodobnie łożysko z tyłu CHYBA lewa strona. jak moge sprawdzić czy to jest ta strona napewno.dodam ze po podniesieniu auta kolo nie ma luzów, ani z lewej ani z prawej. jeszcze jedno pytanie odnosnie wymiany w razie W. Jak to miałbym zrobić i czy samo łożysko wymienie czy u mnie trzeba całą piaste? Aha dodam że nie posiadam ABS-u
-
> Musisz jeszcze raz zajrzeć do zegarów i zobaczyć czy jest napięcie na gnieździe żarówki. > Podejrzewam, że będzie, bo wszystkie kontrolki mają zasilenie z jednego bezpiecznika. napiecie jest na gnieżdzie takze ok > Żarówka - drugim końcem - jest podłączona do cienkiego kabla przy alternatorze. Pewnie gdzieś po > drodze, ten kabelek jest uszkodzony. to bedzie raczej to bo dziś pojechałem na szrot i i podłaczyłem drugi alternator i dalej bez zmian. pózniej wziałem drógie zegary i tez bez zmian. > Póki nie naprawisz tego obwodu, to alternator nie będzie ładował na niskich obrotach. tu akurat mi ładuje na wolnych obrotach. chodzi tylko o to ze nie ładuje po odpaleniu silnika ,zaczyna ładowac dopiero po przegazowaniu tak chocby zaskakiwał po tym kopie. pozniej jest juz ok > Jeśli chcesz potwierdzić sprawność alternatora, to podłącz - na chwilę - 12V do cienkiego kabelka, > który do niego idzie. Jeśli pojawi się ładowanie, to będziesz wiedział na 100%, że alternator > jest sprawny, a do naprawy jest ów cienki kabel. dzieki za rady moze jutro po pracy cos pogrzebie.pozdro
-
Witam . wymieniłem alternator bo regulator był niezbyt ciekawej cenie. I po wymianie alternatora na nowy (używany) problem mam taki że po przekreceniu zapłonu nie zapala się kontrolka akumulatora . Dodam że W starym też tak było. Sprawdzałem żarówkę w liczniku i jest ok i dalej niewiem co może być przyczyną. Altek jest używany i w razie co to mogę go wymienić. Dodam że jak odpale auto to altek nie ładuje i muszę go przegazowac żeby zaczął ładować . Ladowanie jest na poziomie 13.78 do 14.10 .
-
> Przestaw miernik na pomiar napięcia AC i zmierz jakie jest, gdy nie ma kluczyka w stacyjce. Jeśli > będzie zero, to robimy właściwy pomiar (jeśli nie, to wywal miernik i kup coś lepszego). A więc zrobiłem CHYBA tak jak w załaczniku jest zdjecie miernika i ustawienie o ktore Ci chodziło CHYBA co pokazało 0.00 > Teraz, jak będziesz wracał z trasy, to przed wyłączeniem silnika, włącz wszystko elektryczne, co > masz na pokładzie: światła, tylną szybę, dmuchawę na maks. > Na tym samym zakresie AC, zmierz napięcie gdy silnik pracuje, żarłoki konsumują prąd i kontrolka > się żarzy. Jeśli będzie więcej jak - powiedzmy - 0,5V, Tu pokazało mi 0.01 0.02 przeskakujac z 1 na 2 po niezbyt długiej trasie okolo 3km > będziesz musiał wymienić mostek prostowniczy. > Wymiana mostka to już troszkę większa robota, bo trzeba ciąć przewody i lutować. > O konieczności wymiany regulatora świadczy zbyt wysokie napięcie. Dla pewności zmierz jeszcze na > alternatorze - między obudową i śrubką, do której jest przykręcony gruby przewód. tego nie mierzyłem
-
Jeśli kontrolka się żarzy przy prawidłowym napięciu, to > może wskazywać na uszkodzenie którejś diody prostowniczej. dziś ponownie mierzyłem ładowanie i było na poziomie 15.2v Nie wiesz może czy wymiana regulatora napięcia zlikwiduje żarzenie sie kontrolki?
-
tylko ze ja nie jestem mechanikiem tylko LAIKIEM
-
hmm używany kosztuje 70zl a regulacja około 200.więc nie wiem co robić. Bo zastanawia mnie te ladowanie co pokazał raz na poziomie blisko 18v.
-
Witam mam pytanie odnośnie regulatora napięcia w alternatorze firmy Bosch.Alternator mam w Asi F z silnikiem c14nz 93r. Czy da sie go wymienic jezeli tak to w jaki sposób? Żarzy sie kontrolka akumulatora po odpaleniu silnika ale ładowanie jest najczesciej na poziomie 14-14.50 ale był moment że pokazał 17.8. wiec wydaje mi sie ze regulator do wymiany lub cały altek. dzieki i pozdrawiam
-
> A nie pisałem ze bez zwalenia bębna przez szklo monitora nie da się postawić diagnozy ? dokładnie
-
witam. A więc po sciagnieciu bebna okladzina spadła na ziemię i się temat wyjaśnil. Pozdrawiam