Skocz do zawartości

Piotr_T

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 817
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

3 obserwujących

Retained

  • 10 groszy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Piotr_T's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > Sprawdź, czy silnik ma wymieniony blok. Powinien miec jakis wpis/fakture ? Jak nie ma to da sie jakos poznac zewnetrznie ? > Rozrząd na łańcuchu. Jak z zywotnoscia tego lancucha ? > Jak nie była walona, to nie powinna > sama z siebie rdzewieć, ale jak masz czym to zajrzyj do progów. Łączniki i gumy stabilizatora > stosunkowo szybko lecą, ale są tanie.
  2. Siedzialem w takiej E11 i nawet troche jezdzilem, moze najwygodniej nie bylo, ale dalo rade - to ma byc do miasta, 20km i nazad, z tylu dzieciaki w fotelikach
  3. Elo, W oko zonie (nie mnie, nie podzielam tego wyboru) wpadla Corolla E11 - rocznik 2001, 1.4 benzyna, liftback. Czy to auto jest warte uwagi ? Bedzie sluzylo jako toczydlo do miasta, ma jezdzic 2x dziennie praca-dom i to bedzie glownie zadanie tego samochodu. Jak wyglada kwestia awaryjnosci tego samochodziku ? Czy tam jest rozrzad na lancuchu ?
  4. Piotr_T

    Kilka pytan do Siene

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi
  5. Witam, Mam kilka prostych pytan do uzytkownikow Sieny: 1) Rdza - jak jest zabezpieczone to auto ? Czy jest problemem w rocznikach 98-01 ? Jezeli tak to gdzie najczesciej wystepuje - zalozmy, ze nie widac nic na nadwoziu, czy podwozie moze byc zjedzone na wylot ? 2) Silniki - ZTCW sa dwa 1.4 i 1.6, jak jest z ich trwaloscia ? Mnie to auto interesuje do miasta, wiec dynamika moze byc zerowa, ale jak odwdzieczy sie niskim spalaniem to bedzie ok. Czy 1.6 ma cos wspolnego z jednostka montowana w Stilo 1.6 (takim z 2002 roku). 3) Elektryka - problemowa czy nie ? 4) Jakies glowne problemy - cos co wystepuje w kazdej Sienie i jest duzym bolem glowy ?
  6. Piotr_T

    Olej 5w30, 5w40

    > Ok, ale mala uwaga to 50 to lepkosc w 100o o ile mnie pamiec nie myli Zgadza sie, ale niestety ciagnac parametry "w gore" przesuwasz i dolne (zimowe). Gdyby sie dalo to rozdzielic to od jakiegos czasu mielibysmy oleje 0W-60. Mobil 1 5W-50 jest IMHO jednym z bardziej lepkich 5w (o ile nie najbardziej lepkim) i jako kiedys porownalem do 10W-60 Castrola to roznica byla niewielka jezeli chodzi o dol. > plus to, ze jedna norma > przewiduje oznaczanie innego typu lepkosci przed W i po. Moze i tak, ale jezeli chodzi o oleje to jezeli mam oznaczenie 5W w dwoch roznych produktach to niuans jest taki, ze te 5W oznacza jakies widelki lepkosciowe - nie pamietam jakie, tak samo dotyczy to lepkosci gornej - rowniez sa to widelki. M.in. dlatego od jakiegos czasu nie sugeruje sie tylko tym, a sprawdzam lepkosc w 40 i 100 dostepna w karcie produktu i HTHS jezeli producent podal. IMHO to mowi wiecej niz samo xW-y. > Jedna unorma odnosi sie do lepkosci > kinematyczej a druga dynamicznej. I jako ciekawostke podam, ze u Shella Helix 10W60 ma nizsza > temp plyniecia niz 5W40 przy czym to fakt o ile mnie pamiec nie zawodzi Temp. plynieca niekoniecznie przeklada sie na lepkosc w 40 i 100. Mobil 5W-50 ma czesto lepsza temp. plynieca niz niektore 5W-30, a te zwykle wygladaja na bardziej "plynne" na mrozie.
  7. Piotr_T

    Olej 5w30, 5w40

    > Niedługo będę zmieniał olej w obu autach i trzeba będzie przypilnować mechanika, by zalał coś > właściwego. Dla mnie zwykle dobrym kompromisem byl 0W-40, ale teraz producent kaze mi wlac cos zgodnego z norma PSA (B71 2290) i w sumie mam 4 oleje do wyboru - wszystkie 5W-30.
  8. Piotr_T

    Olej 5w30, 5w40

    > Masakra > 5W z przodu nie wystarczy > 50 nie powinno mieć znaczenia na zimnym. Niestety te 50 na "lato" ma znaczenie przy zimnym. Zarowno oznacznie 5W i 50 jest okreslane przez widelki lepkosci w okreslonych temperaturach. Porownaj sobie Mobil 1 5W 50 z Mobil 1 5W-30 ESP - oba sa 5W, a jak wyglada lepkosc w 40*C ? "Troche" roznie.
  9. > A dzisiaj znowu zacząłem myśleć, że może jednak diesel, tylko wstedy lałbym "lepsze", znaczy to > droższe paliwo, które teoretycznie ma mniej tych sadzy, czy czegoś tam Drozsze nie oznacza lepsze. Grunt to lac z markowej stacji z duzym obrotem. Tankowalem juz prawie z kazdej stacji i najlepiej mi auto smiga na paliwie z Neste - najrzadziej dochodzi do dopalania filtra. Jezeli kupisz cos z mokrym filtrem czastek stalych (czyli z FAP) to problem dopalania w zasadzie nie istnieje - silnik jest w stanie dopalac nawet w korku.
  10. Piotr_T

    Fiat ECU Scanner

    > Jeśli zakupisz ten z linka,to połączysz sie nim z ABS(przełącznik pozycja > 1),wspomaganie(przełącznik poz.9) i air- bag(przełącznik poz.3),xenon(12). Resztę modułów > obsługuje elm,tzn body licznik servis klima itd,bez konieczności przełączania(Jeżeli jest > dobry i wyraża chęć współpracy z can) > EDIT: > A i od wersji fes jaką posiadasz FES mam 2.6, a ELM327 nie wiem w jakiej jest wersji, z silnikiem sie dogadal, blad odczytal i skasowal, parametry monituruje na biezaco i tyle. Chcialem cos uniwersalnego, czy lepszym wyborem bedzie ten ? Z tego co widze to bardziej uniwersalny interfejs, ale moze sie okazac, ze to jest to samo co moj.
  11. Piotr_T

    Fiat ECU Scanner

    Kurcze, zle sie w watek wpialem Chodzi o Stilo 1.6 z 2002 roku.
  12. Piotr_T

    Fiat ECU Scanner

    Podlacze sie do watku. Mam ELM327 i polaczylem sie z Fiacikiem przy uzyciu FES. Niestety, podlaczyc sie moglem tylko do silnika. Czy jest mozliwosc kupna jakiegos kabla (bylem na stronie Viaken, ale dla mnie jest tam za malo szczegolow), ktorym podlacze sie do wszystkiego (silni, body, abs, airbagi i to co tam FES wynalazl) ? Wyglada na to, ze ten kabel spelnia moje oczekiwana, ale wolalbym sie upewnic - czego nim nie zrobie (moim nie moge rowniez skasowac Service Due), a moze cos lepszego w podobnej cenie ?
  13. > Co w tym dziwnego? Sam napisales ze jest czasem taniej gdy jest auto zaniedbane i cos nie dziala. Taniej nie jest rownoznaczne z lepsza oferta, a ilosc "trywialnych" usterek sugeruje, ze wlasciciel byl flejtuchem lub po prostu wcale tego auta nie naprawial. Skoro nie dzialaja "detale" to jest uzasadnione podejrzenie, ze rzeczy niewidoczne rowniez nie sa w najlepszym stanie.
  14. > Bosz, kupiłeś SŁUŻBOWE?! Wariat jaki... Dodam, ze bylem b. zadowolony, a sprzedalem (skadinad szybko) z powodu jednak zbyt malego bagaznika, ale to inna opowiesc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.