Skocz do zawartości

FuRioN

użytkownik
  • Liczba zawartości

    628
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kielce!
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, sporty samochodowe
  • Samochód
    MR2 ZZW30 FL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

FuRioN's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

2

Reputacja

  1. Dzięki za propozycje. Przyjrzę się tym modelom. Pozdrawiam
  2. Nowe. Tak myślę ~400 zł. Ale jak będzie coś naprawdę wartego swojej ceny, to powiedzmy do 600 zł, ale to max.
  3. Cześć, szukam radia z zestawem głośnomówiącym. Radio miałoby się łączyć z androidem jeśli ma to jakieś znaczenie. Możecie polecić jakieś fajne radia? Przydałoby się, gdyby przy okazji miało USB, ale to chyba każde teraz ma. Szczerze mówiąc w temacie nie siedzę w ogóle, dlatego za wszelkie rady będę wdzięczny. Pozdrawiam
  4. W 206CC kierowca ma mniej miejsca niż w MR2.
  5. Ja mam MR2. 187 cm wzrostu. Jechałem też MX5 (NB). Sporo bardziej komfortowo czuję się w MR2. Nad głową mam zadziwiająco dużo miejsca. Z nogami wiadomo - jak to w takich samochodach, jest dość ciasno, ale jeżdżąc w butach na cienkiej podeszwie, dla mnie jest wygodnie. Co od innych typów nie mam pojęcia jak to wygląda, bo nigdy nimi nie jechałem.
  6. FuRioN

    Brawo Kimi

    A skąd taka informacja? EDIT: Dobra, już mam.
  7. FuRioN

    szkody a AC

    A to nie musi być zgłoszone na policję i dopiero na tej podstawie zgłaszasz szkodę do TU?
  8. FuRioN

    Jakie cabrio 2+2?

    A jaka to "czołówka kojarząca coś o rajdach i drifcie"?
  9. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    Nie chce mi się wszystkiego po kolei komentować, ale uważam, że Twoje "doświadczenie" zdobyte na autach, których historii nie poznasz, jest zupełnie niemiarodajne. Każde auto było inaczej "traktowane", może mieć wypadkową przeszłość, różnie zostało naprawione itd. Na tej podstawie NIE DA SIĘ stwierdzić, jakie auta są dobrze zabezpieczone. Jedyne, co sensownie napisałeś, to o faktach dotyczących ocynkowania, lub też nie, poszczególnych elementów auta. Natomiast dalej uważam, że skoro mój egzemplarz może być w idealnym stanie, to każdy może, jeśli jest odpowiednio zadbany. I w tak starych autach uważam, że istotniejszy jest stan, niż jego fabryczne zabezpieczenie, bo w przypadku takich aut mogło już z niego niewiele zostać.
  10. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    > Możesz doprecyzować o co Ci chodzi?Nie widziałeś oznak korozji w bezwypadkowym 5-7 letnim passacie > B6 czy CC, czy nie widziałeś w audi?Dane mam z życia, sugerując się nie jednym egzemplarzem > tak jak Ty tylko co najmniej kilkudziesięcioma oglądanymi. Nowe samochody są średnio > zabezpieczone korozyjnie i w 5-7 latkach można sporo korozji znaleźć, nie są to dziury czy > wielkie purchle, ale purchelki wielkości 0,2-0,3 cm w wielu miejscach na masce, drzwiach, > klapie bagażnika. Jeśli swoje "doświadczenia" opierasz na autach, które oglądałeś, to nie mamy o czym rozmawiać. Ja widzę dziennie setki aut, więc też na tej podstawie mam stwierdzać, które jakie ma zabezpieczenie antykorozyjne? Historia samochodu nie ma tu nic do tego? I zastanawia mnie, na jakiej podstawie wnioskujesz, że "faktem jednoznacznym" jest, że a3 jest lepiej zabezpieczone niż golf 4. Bo jeśli sugerujesz się tym, że widziałeś więcej skorodowanych starych golfów, niż starych a3, to takie dane nie znaczą nic. Skoro mam taki egzemplarz, jaki mam, to świadczy o tym, że te auta są bardzo dobrze zabezpieczone. Bo tego nie oszukasz. Jeśli byłyby kiepskie blachy, to auto które przez 13 lat nie było garażowane, już dawno miałoby ślady korozji. I na dobrą sprawę, na tyle golfów ile widziałem, ze 3 nosiły ślady korozji, ale widać było już na pierwszy rzut oka, że nie są to zadbane sztuki, a pewnie jeszcze powypadkowe.
  11. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    > Ale w stosunku do G IV audi dużo lepiej jest zabezpieczone i to jest fakt jednoznaczny. W audi po > 2000r jeśli nawet cokolwiek znajdzie się rudej to nie są to duże ogniska. W takim audi jest > lepiej niż w pasku B6 czy CC o 7 lat młodszych. Już teraz to ostro pojechałeś po bandzie W ogóle ciekawe skąd Ty takie ciekawe dane masz, ale ok, niech Ci będzie Prawda jest jednak taka, że zarówno golf, jak i a3, jeśli jest zadbane, to jest na tyle dobrze zabezpieczone, że nie ma prawa nic wyjść. Jeśli nie jest, to co by to nie było, schemat będzie podobny.
  12. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    > u mnie ruda zaczęła wpierniczać błotnik który był robiony (czyli nic dziwnego) oraz 2 przednie > które były fabryczne oraz z przodu na progach nalot już jest rdzawy(progi też fabryczne) - > auto ma 10 lat > powiem szczerze, że zawiodłem się na jakości VW bo mechanicznie czy elektrycznie też to nie było > jakieś bezawaryjne cudo - lancia ktrą miałem wcześniej była lepszym autem > więcej nie kupię VW bo uważam że to przepłacony szmelc Wiesz, ciężko oceniać auto, które kupujesz jako używane, pod kątem awaryjności czy zabezpieczenia antykorozyjnego. Wszystko zależy od tego, jak kto o auto dbał. Ja przez 3 lata użytkowania, teraz już 13-letniego golfa, mogę powiedzieć, że to świetne auto. Odkąd kupiłem nic się nie posypało, blacharsko też jest naprawdę w rewelacyjnym stanie. Ale faktycznie, zapłaciłem za swój egzemplarz zdecydowanie powyżej średniej za ten rocznik/silnik/wyposażenie. Uważam jednak, że było warto.
  13. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    > Wyjątek nie potwierdza reguły. Golfy IV/Bory rdzewieją na dachu przy przedniej szybie, przy tylnych > uszczelkach szyby u dołu, wokół klamek otwierania bagażnika i przy tylnych nadkolach. Nie jest > to odosobniony przypadek i nie dotyczy aut bitych. Jeśli mój egzemplarz jest zdrowy, to świadczy raczej o tym, że te, które atakuje ruda są zaniedbane. Tym bardziej, że tak jak pisałem, mój nie był nigdy garażowany.
  14. FuRioN

    Golf 4 vs Audi A3

    > się zgodze > mam G4 i już ruda zaczyna go gdzieniegdzie chrumkać Może bity, może podtopiony. Mój golf nigdy nie był garażowany, a jeśli chodzi o blacharkę, to po polerce jest jak nówka z salonu. Nigdzie nawet ryski nie mam, nie mówiąc już o korozji Podwozie tak samo, jest idealne.
  15. Ok, dzięki za wyjaśnienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.