Skocz do zawartości

iontorsp

użytkownik
  • Liczba zawartości

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    motoryzacja

iontorsp's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > Aleś mu doradził , 55 tyś za Skodę Roomster- toż to jest klasa B , o jakości wykonania nie wspomnę > . Przynajmniej nie wersja zaślepka Z tyłu i w bagażniku jest trochę miejsca. Nie jest to premium, ale z Oplem Merivą vel zaślepką w tym pułapie cenowym może spokojnie konkurować.
  2. Reklam nie lubię robić, ale właśnie w rodzinie kupujemy Skodę Roomster. Za 55 tys spokojnie masz: 1.2 tsi 105 km climatronic lakier metalik 8 głośników szklany dach alusy dywaniki i wiele innych Ogólnie żadne auto z kombiwanów Skodzie teraz nie podskoczy cenowo
  3. Czym prędzej do salonów po Fabie II
  4. > Wiec dlaczego nie produkują silników tylko do LPG? Dlaczego każdego silnika nie da się zagazować? Opel teraz sprzedaje auta z FABRYCZNĄ instalacją LPG
  5. Czytałem ten artykuł i jasno, i wyraźnie wychodzi, że pojemności nic nie zastąpi A merytorycznie to podam kolejny przykład Fiat Punto silnik 0.9 turbo i stary silnik 1.4-> ani jeden ani drugi niczemu nie służy. Pierwszy się męczy przez turbodziurę, drugi nie ma ochoty pracować na wyższych obrotach. Mam wrażenie, że klient nie ma szans wybrania silnika takiego jaki by mu odpowiadał ponieważ: - UE wprowadza dziwaczne ograniczenia ekologiczne - producenci aut chcą ciąć koszty produkcji aut (wyjątkiem może być ta Mazda) pozdrawiam
  6. poniżej V8 i 400KM mocy nawet przyczepki lekkiej się dziś nie podpina bo "nie > pojedzie". > Skąd takie głupoty się rodzą? Mocnym autem jeździ się po prostu przyjemniej, oznacza to mniej redukcji podczas jazdy etc. Uważam, że mocniejsze auta prowadzi się dużo łatwiej i nie chodzi tu tylko o "wyścigi" na drogach publicznych
  7. > mam kumpla który pracuje w salonie, ile ja się takich historii nasłuchałem Czyli strach kupować nowy wóz?
  8. > Almera rdzewieje elegancko, Primera chyba też, Micra nie wiem. Primera P12 jest naprawdę nieźle zabezpieczona w końcu to prawie Renualt
  9. > z jednej strony zaleta bo pracuje z elementem a z drugiej wada polegająca na tym, że trzeba co rok > poprawiać bo się zmywa Obecnie ten lepik ciężko palcem ściągnąć, ale zobaczymy co bedzie po zimie
  10. > Jeśli jest to coś bitexopodobne, to nie wyschnie nigdy... wiem, co piszę: moje podwozie jest lepkie > cały czas, a to już parę lat od malowania... To wada czy zaleta? Oczywiście wcześniej malowano podkładem
  11. > Bo fabrycznie najczęściej jest stosowana warstwa PCV a środki bitumiczne i asfaltowe powodują jej > rozmiękczenie... Podepnę się pod temat i zapytam czy po zabezpieczaniu podwozia takim środkiem klik podwozie po 3 tygodniach powinno być jeszcze "lepkie"?
  12. Szczerze? Tak powinna wyglądać nowa Fabia a nie stworzyli nowy model....
  13. > Chevy Epica i Captiva mają fajnie. Duża stacyjka w desce rozdzielczej, otoczona świecącym kółkiem. > Nie sposób nie trafić. Tak samo Primera P12 z 2002 roku
  14. Ogólnie, to zakręć auto wyżej na 1. i 2. biegu niech machają drążkiem biegów tymi swoimi dieslami Diesel nie nadaje się do miasta- miałem przez 6 lat i wiem coś o tym Natomiast ja zauważyłem nagminne delikatne przyspieszanie podczas manewru wyprzedzania innych kierowców- każdy jak Kubica tylko szkoda, że nie jak na okrążeniu zjazdowym...
  15. > Logika działania automatu dlatego właśnie mi sie nie podoba, bo nie możesz > decydować. W manualu możesz na V biegu nacisnąć gaz do oporu i sprawą > zajmie się turbosprężarka, obroty wzrosną płynnie. W automacie pewnie zrzucony > zostanie bieg i będzie wycie - czy to w mechatronicznej czy w CVT. Ach te mity turbosprężarki i te dostojne przyspieszanie na 6-tym biegu... Redukcji nic nie zastąpi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.