Jump to content

n0n

użytkownik
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

    Never

7 Followers

About n0n

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 01/05/1989

Profile Information

  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Zainteresowania
    Grafika Komputerowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. > Dziś zdiagnozowałem silnik 1.2 16v i wyskoczyło mi coś takiego: > CO jest tego przyczyną ? masa lub cewka
  2. > nie widzisz różnicy ze stabilizatorem i bez na zakrętach to znaczy ,że nie jechałeś > wystarczająco szybko to miałem na myśli... skrótem WTF
  3. n0n

    wymiana łap

    > w szesnastce też? to są te same łapy co 1.1 lewarek pod silnik i skrzynie, tak, żeby nie opadło i wymieniasz
  4. jechałem cc bez staba na -80/-60 i na każdym zakręcie wahacz i pare elementów przycierał strasznie, dla tego napisałem WTF nie trzeba toru, żeby czuć różnicę, to zależy jak kto jeździ
  5. Bo szczerze powiedziawszy nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy w prowadzeniu auta WTF
  6. > Jesli masz Konigsport'a to przednie amory to tez koni mam to samo > Duzo daje regulacja twardosci i mozna z prawie betonu zrobic komfortowy zawias. Jeździłem na Koni 2 sezony, i polecam na asfalt, dzięki regulacji twardości ustawiłem go pod swoje potrzeby. Przód wybierał bardzo dobrze, natomiast tył... (lub jego brak) był betonowy, ale przewidywalny i nadsterowny, dzięki czemu parę razy udało się wejść i...wyjść z zakrętu w 1 kawałku *tak przy okazji odnośnie bezpieczeństwa naciągu dodam, że opona 165 naciągnięta na 8zoll + 3bar wytrzymała nie kontrolowany uślizg pod kątem 45-60stopni przy wejściu 140 wyjściu 100km/h na równym asfalcie
  7. n0n

    1.2 16v immo

    sprawdź: -przekaźnik pompy paliwa -czujnik uderzeniowy -czujnik położenia wału
  8. to jest mniej więcej tak: jak facet odciął gałkę to drążku pod gałką powinna zostać plastikowa część z linką, jak ją wciśniesz to wbijasz wsteczny. Jeżeli chłop wywalił 3cią linke to trzeba usunąć blokade na skrzyni 5tego biegu trzeba szukać i się nauczyć jak go wbić, bo jak drążek jest skrócony a nie ma short-shiftera to musisz bardziej go wychylić w prawo żeby był w tej pozycji do wbicia biegu Jedź do niego nie to robi, a jak nie będzie potrafił, to kosz z SC - mam jeszcze jeden za 100 -na koszt mechanikera
  9. > Jak wykręcisz mechanizm z linką to nie wchodzi wsteczny, jak mechanizm zastąpisz śrubą od Uno to > wsteczny wchodzi. W żadnej skrzyni od Fire nie ma to wpływu na wrzucanie 5 biegu. > Zabezpieczenie jest tylko po to aby zamiast 4 nie wrzucić wstecznego. Musiałeś mieć coś źle > ustawione (wyregulowane na linkach może) że 5 nie wchodziła. W CCS są 3 linki - 2 biegi, 1 blokada na wsteczny W SC z podciąganym wstecznym są 2linki - biegi, a blokada jest na samym koszu (szyna) Więc jeżeli usuniesz 3 linke i blokade w skrzyni (w jej miejsce wkręcasz cokolwiek, żeby zaślepić otwór) nie będzie blokady, ale możesz pomylić 4 z wstecznym najlepiej kupić kosz z SC z 2 linkami i na nim zrobić inną "gałkę" * linki do kosza CCS są w tak magicznych cenach, że jak któraś padnie to lepiej kupić kosz z SC
  10. > To jest jakis pomysl dzieki. A moze mamy na saki kogos kto by wydziergal jakies 4 2 1 w rozsadnej > kasie? poszedł priv - negocjacja dźwignią handlu
  11. n0n

    Progi naprawa

    > Mam pytanie, moje SC potrzebuje nowych progów. Czy ktoś orientuje się gdzie w okolicach Rudy > Śląskiej zrobią mi to dobrze i w jakiej cenie. Drugie pytanie pewnie padło już z milion razy, > ale wybaczcie. Czy ktoś z was jeździ na seryjnych amortyzatorach i sprężynach 70/50 ? Jak to > się sprawuje ? Pozdro Serwis Samochodowy Zabrze, ul. Cmentarna 3A 533 572 791 do mnie: 505 794 693 Nie odwalamy "jopy na sztukę" + do większości aut robimy zdjęcia w trakcie pracy Jct. priv
  12. n0n

    AG temp wody

    > kolega n0n ma i sobie chwali... zapomnialem napisać Ci na priv, ze nagrzewnice mam otwarta caly czas bo sluzy tylko jako dodatkowe zwiększenie ukladu, jak uzywasz auta do normalnej jazdy lato zima, uzywasz "chlodzenia" i ogrzewania wnetrza to lepiej dać dodatkowy czujnik w termostat lub 3pin tak jak w manualu na CM
  13. > od 1.2 16v, pochodzenie dokładnie nieznane najlepiej 1.1 8V spi lub 1.2 16V ale BOSCH
  14. > A może do być wina sondy ? a jaką Masz? bo najlepiej jest dać 1.1 spi i tylko oryginał
  15. Jeżeli macie instalację na cewkach MM (2cewki) Jak padają auto przerywa, nierówno pracuje, w późniejszej fazie w pewnym zakresie obrotów zamula, tak jakby zalewało, czasem nie da się wkręcić do odcinki. Przerabiałem to już 2-3x, bo przy częstym i ostrym pałowaniu dostają strasznie po dupie Cewka 700,900,1.1 pasuje do 1.2 i 1.4 16V na instalacji MM
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.