Skocz do zawartości

wiktoor4

użytkownik
  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wiktoor4

  • Urodziny 14.02.1991

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pabianice
  • Zainteresowania
    motoryzacja

wiktoor4's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Teoria nieszczelnych oringów jest jak najbardziej uzasadniona, bo płyn hamulcowy jest to pewnego rodzaju substancja żrąca, w połączeniu ze smarem od którego guma się także niszczy, jest to mieszanka (wybuchowa) dla gumy . Może to wywołać skutki nawet po 30tyś km. U mojej mamy w palio II z przebiegiem 54tyś km, również blokuje prawy tyl, i myślę, że mogą być to wspomniane korektory.
  2. A możesz podać swoje wyliczenia, tzn. wymiary jakie oringi powinny posiadać? Bo jeszcze wiadomo, że po zdjęciu oringi się mogą rozciągnąć i można przez przypadek kupić za duże.
  3. > A mając ów dane i znając się ciut na tym można dojść do pewnych wniosków, powiem tak zreanimowałem > ów korektory i nie koniecznie metodą chałupniczą bo sam dobór oringu za pomocą kalkulatora i A mam takie pytanko, dlaczego używałeś kalkulatora przy dobieraniu oringu? Czy to nie jest tak, że idziesz do sklepu hydraulicznego wykładasz oring na stół i dobierają ci taki sam? Opisz dokładnie co i jak obliczałeś i po co, ponieważ na dniach czeka mnie taka sama naprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.