Jump to content

wiktoor4

użytkownik
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

    Never

1 Follower

About wiktoor4

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 02/14/1991

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pabianice
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  1. Teoria nieszczelnych oringów jest jak najbardziej uzasadniona, bo płyn hamulcowy jest to pewnego rodzaju substancja żrąca, w połączeniu ze smarem od którego guma się także niszczy, jest to mieszanka (wybuchowa) dla gumy . Może to wywołać skutki nawet po 30tyś km. U mojej mamy w palio II z przebiegiem 54tyś km, również blokuje prawy tyl, i myślę, że mogą być to wspomniane korektory.
  2. A możesz podać swoje wyliczenia, tzn. wymiary jakie oringi powinny posiadać? Bo jeszcze wiadomo, że po zdjęciu oringi się mogą rozciągnąć i można przez przypadek kupić za duże.
  3. > A mając ów dane i znając się ciut na tym można dojść do pewnych wniosków, powiem tak zreanimowałem > ów korektory i nie koniecznie metodą chałupniczą bo sam dobór oringu za pomocą kalkulatora i A mam takie pytanko, dlaczego używałeś kalkulatora przy dobieraniu oringu? Czy to nie jest tak, że idziesz do sklepu hydraulicznego wykładasz oring na stół i dobierają ci taki sam? Opisz dokładnie co i jak obliczałeś i po co, ponieważ na dniach czeka mnie taka sama naprawa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.