Skocz do zawartości

vale46

użytkownik
  • Liczba zawartości

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Samochód
    Pyntolot !

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

vale46's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Stilo hatchback. Problem jest taki, że nie ma lewego stopu. Lampa sprawna, coś z wiązka. Pytanie skąd idzie przewód do lampy, że komp widzi która spalona, body comp? Jakaś podpowiedz gdzie jest jakieś łączenie najbliższe ?
  2. Niby nie, wynik adaptacji zawsze wychodził "właściwy", a faza adaptacji ostatnio wychodziła na 0. Nie pamiętam ile na tej wyszło, może w sobotę będzie chwila to popatrzę i podeślę.
  3. Podbijam dla potomnych, podmnieniłem przepustnicę i ok tak więc wina przepustnicy.
  4. Ale gdzie narzekam na fiata ?! 95% samochodów które miałem to fiaty nie rozumiem po co się tak bulwersować
  5. Niestety nie do końca, ale to chyba wina obu sond. Podmieniałem je miejscami na taką z punto 2( według internetów to te same ) i jak podmieniłem górną i wypiąłem dolną to jechało jak złe Wymieniłem jedną z nich, a druga została stara i dalej szarpie, jakby mniej, ale już sam nie wiem kiedy wiecej kiedy mniej. Jak będzie kiedyś chwila to jeszcze tą drugą podmienię. Z ładowaniem to na parametrach silnika pokazuje 18, a na innych np. poduszka, czy tam abs w normie koło 14. Na razie walczę z błędem poduszki kierowcy (B0113 oraz B0103, z tego co wyczytałem to wina taśmy, ale ceny kosmiczne jak za taką "pierdołe" ) i z błędem czujnika prędkości abs prawy tył. Te fiaty
  6. Kupiłem ten tańszy czujnik(f 01c 600 070), który występuje jako zamiennik 0 261 230 030 i nic, dalej ta jak było. Jedynie jak wyzeruję parametry komputera MES-em to przez chwilę jest poprawa, może to wina przepustnicy ? nie czyściłem jej, ale jak zaglądałem to wygląda na czystą, praktycznie nie widać żadnego nalotu. Tak więc dalej nie wiem Przewiozłem się z włączonym MES-em i w sumie po wykresach sam nie wiem, jak ktoś ma jakieś pojęcie jak mają wyglądać to proszę dać znać jak je zrobić (przy jakiej prędkości, obrotach czy co i z jakimi parametrami) i wrzucę do oceny. Spróbuję jeszcze pojeździć z wypiętą sondą, może akurat to to ? Tak, nie jestem mechanikiem (większości już nie można ufać po prostu ), po prostu strzelam co może być EDIT: BTW w MES-ie pokazuje mi ładowanie 18V na akumulatorze w normie ok. 14V, alternator założony jest jakiś regenerowany z allegro( w starym pękła obudowa), z regulatorem magneti marelli. Pytanie czy jak zmierzę ładowanie zaraz na wyjściu z alternatora, to jakim cudem pokazuje mi w komputerze 18V ?
  7. Ten Pierwszy, to drugie to chyba ciśnienie atmosferyczne (?) i znajduje się na plastiku pomiedzy głowicą, a ssącym, nie ? Wypadanie zapłonu przy porannym rozruchu, winą tego niesprawnego mapsensora co pokazuje 126*C. I pytanie czym się różnią te 2 czujniki poza ceną, nr OE Fiatowski ten sam. U mnie siedzi ten pierwszy 0 261 230 030 https://www.ucando.pl/p/czujnik-cisnienia-doladowania-bosch-0-261-230-030/N-U11C014D408-3947 https://www.ucando.pl/p/czujnik-cisnienia-doladowania-bosch-f-01c-600-070/N-U17C023D889-3947 BTW. można prosić foto instalacji lpg ? jak to zrobione, jak wtryski wkomponowane może być na priv
  8. Silnik dobry, ale chodzi o tą przesłonę w kolektorze, podobno z tym problem, z tego co czytam na internecie. Podmieniłem mapsensor na jakiś szrotowy, niestety pokazuje on temperaturę powietrza 126*C i zaraz po odpaleniu wywaliło wypadanie zapłonu na 2ch cylindrach P0300, P0302, P0304, nie wiem czy to zbieg okoliczności czy wina mapsensora. Poza tym dużo mniejsze szarpanie, spróbuje zdobyć gdzieś sprawny mapsensor na testy, bo możliwe że to jednak jego wina.
  9. Jeszcze nie ma, tylko benzyna, z gazem wiem że ciężko o kogoś kumatego do tego silnika.
  10. Powitać, Pytanie, ogólnie auto jedzie od 3-3,5k rpm, do tych obrotów przy delikatnym przyśpieszaniu, bądź też stałych obrotach w tym przedziale, auto delikatnie poszarpuje. Na wolnych obrotach tak jakby mu zapłon wypadał raz na czas. Szklana kula nie widzi błędów, świece nówki, filtr powietrza też, nie zmieniałem cewek, bo w ciemno nie chcę kupować 4ech. Pierwsza sonda ma wahania od 0,1-0,7V, druga praktycznie sztywno 0,45V (wahania o tysięczne V, czasami o 0,1V). Faza adaptacji przepustnicy wynosi 8 ( w mes podane wartości od 0-7, przy czym 7 prawidłowo jeśli dobrze rozumiem), Kąt przepustnicy na zgaszonym silniku wynosi około 11%, odpalonym, nie chcę skłamać, ale chyba 22%. Ktoś może kojarzy co może być przyczyną, czy TTTM i należy się do tego przyzwyczaić ? Pozdrawiam serdecznie
  11. vale46

    Co to za felga?

    Prawdopodobnie "Ruska" tylko z innym ET. te najbardziej popularne mają 5" oraz ET bodajże 29. Jak chcesz sprzedać możesz podesłać na priv zdjęcia dokładniejsze :D
  12. vale46

    Zawias do KJS

    Podbijam temat Jak się zachowuje to Koni srt.t (pomarańczowe bez regulacji) z eibachem na przodzie ? nie jest zbyt miękko na szybkich zakrętach ?
  13. Odkopuję trochę Jeździł ktoś na nankang as-1? jest porównanie do yoko a539?
  14. Bry bardzo, jest taka zagwostka. Od dłuższego czasu auto jakoś słabiej jedzie, a jako że jest wykorzystywane w kjsach to mocy brakuje Sprawdziłem się kiedyś z ciekawości z 1.2 8v i jechało równo Zdarzyła się teraz możliwość to zmierzyliśmy kompresję wyszło 14;9;9;14. Przy czym przy tych dwóch 9 na manometrze dochodziło do 12 podczas kręcenia, a gdy przestaliśmy spadło do 9. Pytanie cóż to może być ? Wiem że bez ruszania góry ciężko ocenić, ale może ktoś się spotkał z czymś podobnym. Czy przepaliło uszczelkę pod głowicą pomiędzy tymi cylindrami czy co? Jakieś pomysły ?
  15. vale46

    SłAbE HaMuLcE

    Podepnę się do tematu. SC hamuje dopiero hmm od połowy skoku pedału hamulca i na prawdę trzeba mocno gnieść. W porównaniu do innego cento to jest przepaść... Odpowietrzanie wielokrotnie, klocki szczęki są, pompa wymieniana, nigdzie płyn nie ucieka ani nic. Jak depnę praktycznie do podłogi to zblokuje lewy przód a prawy tak ledwo ledwo, lewy tył też słabo wychodził na przeglądzie, czyli tak jakby korektor ? ale czy przez niego byłby słabszy i niższy hamulec ? Sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.