Skocz do zawartości

NERWUSS

użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ząbki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

NERWUSS's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > Pacjent - sc t-jet, problem był jeden - słaby hampel, a w teorii wszystko jest ok - tarcza nacinka, > klocek ok, przewody ok. Hamowanie bardzo słabe, ale takie dziwne, tępe, ciężko to określić, > ale auto nie hamowało. Dzisiaj doszła nowa rzecz, która może mieć związek - auto normalnie > trzyma wolne obroty powiedzmy koło 600 rpm, dzisiaj w jednym momencie (pierwszy raz się > zdarzyło) nagle coś się jakby na pół sekundy przytkało i obroty wzrosły powiedzmy do 2000 i > tak trzymały przez minutę. Ja tak miałem raz, ale mój mechanior wczoraj miał tak samo, po > minucie wracało wszystko do ładu. > Co dziwne, pompowanie pedału hampla na wolnych obrotach powoduje delikatny wzrost obrotów. > Wie ktoś co się dzieje? Piszcie, szpenie gadają, że nieszczelność, krokowy albo serwo puszcza, ale > jak macie jakieś teorie to dawajcie przewód do serwa ?
  2. NERWUSS

    Problemy z SC

    ad stawiam na pompę albo wtryskiwacz
  3. > Jakis model, parametry możesz podrzucić? Kompletnie nie siedzę w temacie. > Sikkens/teknos to jakieś lakierobejce? ja robię taka http://allegro.pl/bosch-szlifierka-mimosrodowa-gex-150-ac-340w-i4053236961.html a farby które poleciłem to lazury okna drzwi drewniane większość firm nimi maluje
  4. Ja bym zmatowił wszystko szlifierka mimośrodową papiery od 100 do 160 później sikkens albo teknos.
  5. > Jest jakis silikon, zeby nie ciemnial po pol roku? > Co tyle mniej wiecej musze go wymieniac bo jest po prostu ciemny. > Jaki kupic? Sopro
  6. > Tak sobie zaglądam na Twój wątek i najlepsze na co wpadłem to odejście od pomysłu kanału a zakup > podnośnika (nowy lub używany) tego typu: nożycowy lub jednokolumnowy. Używki są w cenie > 6-8 kpln. Sądzę, że ten kanał i tak Cię wyniesie podobną kasę, a będzie i tak gorszym > rozwiązaniem. Pytanie tylko ile do sufitu masz? w zeszłym roku robiłem kanał 1mX5,5m głebokość ok 165cm i wyszedł mnie ok 2tys za materiał, reszta to własna praca
  7. > napewno nie jest zapowietrzony a na listwie podpinalem tak i tak. i dalej lipa z immo napewno jest > ok. jeden problem mam nie chodzi pompa po wlaczeniu zaplonu. ma ktos moze schemat z sc ? sprawdź podłączenie mapsensora
  8. od otwierania maski, a maskę masz na spinki to i linka lata luzem
  9. a przykręciłeś tą śrubkę pod wlewem oleju ?
  10. > Cześć. > Mam słupek ze Stilo 1,2 16V w którym fabrycznie były cewkofajki. > Moja obecna podstawka pod cewki jest mega zdrutowana, jest luźno i czas z nią zrobić porządek. > Mój silnik wygląda jak ten z allegro. Po stronie gdzie w starych 1,2 16V jest podstawka cewek u > mnie jest płaska klapka jak na zdjęciu z allegro: > http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/94/84/20/2994842008 > 1) Czy jest możliwość wymiany tej podstawki na taką ze zdjęcia? > http://img12.allegroimg.pl/photos/400x300/29/76/42/30/2976423047 > 2) Czy dam radę wymienić to sam? Nigdy tego nie robiłem. > Co się stanie jak odkręcę swoje śruby? Czy ta podstawka nie trzyma jakoś wałka? > Sorry, za banalne pytania. > Szukałem tego na forum jednak nie znalazłem. ta podstawka nie trzyma wałka więc bez problemu odkręcisz
  11. NERWUSS

    Sprzęło

    > Próbował ktoś w garażu bez kanału wymieniać sprzegło w SC? ja robiłem, 4h i zrobione
  12. NERWUSS

    TURBO zrób Se sam

    > 315 z vaga 1.8 t Takie o numerze 0280156065 będą dobre dla Taquito ??
  13. nie wiem jak u was ale u mojej tyrkolenie ustąpiło po wymianie przewodów WN i świec, przed wymianą szarpał, nie równo pracował i na zimnym bardzo tyrkolił ale tylko na benzynie na gazie było nie odczuwalne
  14. > Nowych korektorów jeszcze nie dawałem ale dziwne rzeczy się dzieją coraz rzadziej tylne koła się > blokują czyli czasem się blokują??
  15. > Mi właśnie udało się kupić dwa nowe korektory za 30 zł/sztuka. Jeszcze jedną rzecz zauważyłem że > delikatne hamowanie na początku jazdy nie powoduje blokowania tylu lecz gdy hamuje się od razu > po odpaleniu mocno to blokuje jeszcze prawy tył. Ale to podejrzewam sprężyne nie oryginalną > wewnątrz bębna. a te twoje regenerowane ?? dlaczego zmieniłeś na nowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.