Skocz do zawartości

tomii1982

użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pomorze Środkowe

tomii1982's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedź. Jak na razie to uparłem się na silnik 1.8 sedan lub kombi. Obecnie mam 1.4 HB
  2. Czy ma ktoś wiedzę czy silnik 1.8 (T18SED) jest bezkolizyjny. Tak twierdzi handlarz od samochodów u którego byłem oglądać nubirę III. Twierdzi że przyprowadził auto z Niemiec z pękniętym paskiem i po zdjęciu głowicy nic nie było pokrzywione. A tak przy okazji czy ten drugi silnik 1.8 (F18D) też taki jest? Pozdrawiam
  3. Kolego mi się udało je pospawać i zamontować ponownie i wszystko działa. Miałem pęknięte z dwóch stron (nie mam TCS). Po zdemontowaniu dokładnie oczyściłem miejsce w którym te pierścienie były. Przy montażu nie miałem żadnych problemów z ich wciśnięciem. Dodatkowo postanowiłem je przykleić aby woda pod spód nie podchodziła.
  4. > Drugi link nie działa był to ten sam samochód tylko z kompletnie rozbitym przodem i porysowanym lewym bokiem.
  5. > Może się coś jeszcze urodzi? > Z Daewoo też było tak, że po bankructwie wieszczono już definitywny koniec. Kolega ma racje Daewoo już dawno nie ma, a części są i to dalej w dobrej cenie. Ja mam zamiar dalej zmienić mojego Hatchback-a na Kombi .
  6. Przymierzam się do kupna chevroleta, przy oglądaniu ogłoszeń .... http://otomoto.pl/chevrolet-nubira-1-8i16v-gaz-C31565172.html http://otomoto.pl/chevrolet-nubira-C28993546.html Widzę trzeba uważać !!!
  7. > Po odkręceniu śrub ciągniesz lampę do tyłu. Śmiało! tam są stalowe trzpienie wciśnięte w plastikowe > gniazda i to one trzymają lampę w błotniku. Jak nie będziesz machał nią na boki, to nic nie > urwiesz. U mnie są plastikowe bolce w metalowych gniazdach a raczej otworach w błotniku.
  8. > Witam kolegów ! Może ktoś wie w jaki sposób wyjąć tylną lampę w chevrolecie Lacetti Hatchback. > Chciałbym wymienić przepaloną żarówkę postojową. W instrukcji obsługi jest napisane,że należy > wykręcić dwa wkręty i wyjąc lampę i dalej wymienić żarówkę. Niestety po wykręceniu wkrętów > lampa jest obluzowana, ale nie mogę jej wyjąć. Może jest jakiś sposób , bo nie chcę jej szrpać > na siłę bym czgoś nie urwał. Mój mechanik też nie umiał jej wyjąć i jeśli nie dowiem się od > Was to będę musiał jechac do serwisu. Ale jeśli przepali się żarówka np. kierunkowskazu, czy > stopu w drodze to pozostało by mi tylko odginanie tapicerki bagażnika, a ona przypuszczam, że > się pognie. Pozdrawiam Ja u siebie niestety rozebrałem boczki, potem długi kołeczek młotek lekkie puknięcie (w dwa plastikowe bolce) i lampa wyskakuje.
  9. Koledzy a czy takie rozwiązanie nie oszczędziło by styków na kolumnie kierowniczej? Po porównianiu schematów, różnica występuje tylko w kolorach przewosów. http://www.darekwie.user.icpnet.pl/zdj/porady/przekazniki/index.html
  10. tomii1982

    CZUJNIK EGR

    U mnie jakiś czas temu zapalił się Check. Po sczytaniu błędów wyskoczyło mi P1409 oraz P1382 (mogłem się pomylić do numerów) Pierwszy jest od zaworu EEGR a drugi czujnik nierówności drogi (ale ten drugi cały czas mi się wyświetla i nie powoduje on zapalenie Check-a) Co do naprawy to wyjąłem EEGR-a z uchwytu, wyczyściłem i sprawdziłem go pod względem elektryczny czy działa. Wymontowałem również uchwyt i też go przeczyściłem oraz przedmuchałem sprężarką tą rurkę którą spaliny idą z powrotem do kolektora dolotowego łącznie z króćcem który jest w środku przepustnicy. Przy okazji wyczyściłem przepustnicę. Po zmontowaniu został skasowane błędy. Jak na razie a jest zrobione ok 200 km błąd nie wyskoczył
  11. > Pewnie któryś czujnik nie daje w takich warunkach odpowiednio dobrego sygnału. Może to być wina > kontaktu w którymś złączu, samego czujnika, bądź jego wieńca. No tak tylko jak sprawdzić z tyłu wieniec? (gdzie wszystko jest zespolone i jako tako to wieńca nie ma)
  12. Koledzy, może ktoś wie czym się różniły hamulce w lacetti produkowanych w różnych latach. Ja mam model z 2004 r. (pewnie jeden z pierwszych pod nazwą chevrolet) Układ ABS firmy Bosch. Czy w późniejszych rocznikach jest inny układ? Czy może fabrycznie zalany miałem już płyn DOT4? Bo u was jak wynika z postów to tylko to wymieniają. A ja niestety mam mały problem z układem ABS (przy małych prędkościach - wcześniej opisywany na kąciku). Nadmieniam że pani z centrali mówiła że mój po numerze VIN się nie łapie
  13. > A do czego służą styki nr 5 i 8 (widzę, że też są obsadzone)? takiej wiedzy to ja nie posiadam
  14. > A jeszcze raz i łopatologicznie mógłbyś? > Pin 7 przepiąć pod 12 a 12 pod 13 , tak? zdjęcie złącza diagnostycznego w aucie
  15. > A jeszcze raz i łopatologicznie mógłbyś? > Pin 7 przepiąć pod 12 a 12 pod 13 , tak? Pin 7 z interfejsu na pin 12 jeśli chodzi o ABS lub na pin 13 jeśli chodzi o poduszki powietrzne W załączniku zdjęcie Ja sobie dorobiłem trzy przewodziki z odpowiednimi końcówkami i przekładam z interfejsu pin 7 na odpowiedni pin w złączu w zależności co chcę diagnozować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.