Skocz do zawartości

Krzych00

użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzych00

  • Urodziny 11.12.1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gardeja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Krzych00's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > no bez przesady, ile taka butla waży, to tak jak byś jeździł z małą skrzynką narzędzi, po co > kombinować mała skrzynka która waży ok 50-60 kg musi mieć ciężką zawartość
  2. > no bez przesady, ile taka butla waży, to tak jak byś jeździł z małą skrzynką narzędzi, po co > kombinować Pytanie było czysto teoretyczne. Mam wrażenie ze tył auta lekko przysiadł ale najprawdopodobniej to wina sprężyn które zapewne są fabryczne i 12 lat nieco je zmęczyło. Pozdrawiam
  3. Witam Pytanie głównie do zagazowanych ale nie tylko czy w zwiazku z dodatkową masą instalacji gazowej głównie na tyle ktokolwiek wymieniał spręzyny na mocniejsze jesli tak to na jakie? W ETCE jest kilka rodzajow sprężyn między innymi do aut z wyposażeniem na złe drogi czy ktoś wie co to oznacza? Pozdrawiam
  4. > To może napiszesz cóż to było. Uszkodzony przewód nr OE 032 121 065B
  5. > Witam > Mam wyciek płynu chłodzącego, patrząc od przodu wyciek jest od strony rozrządu z tyłu silnika > wygląda tak jakby ciekło spod odmy. Moje pytanie brzmi czy w tamtej okolicy jest jakiś brok , > czy inna zaślepka kadłuba silnika. > Pozdrawiam Sprawa rozwiązana dziękuje wszystkim za zainteresowanie
  6. Witam Mam wyciek płynu chłodzącego, patrząc od przodu wyciek jest od strony rozrządu z tyłu silnika wygląda tak jakby ciekło spod odmy. Moje pytanie brzmi czy w tamtej okolicy jest jakiś brok , czy inna zaślepka kadłuba silnika. Pozdrawiam
  7. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    > ok. wymienie świece a jak to nie pomoże to przewody WN. I zobaczymy. > A EGR ma wpływ na prace na gazie? jesli chodzi o przewody WN to zrob prosty test : wieczorem jak juz sie zrobi ciemniej uruchom silnik i spryskaj woda z atomizera (takiego jak od płynu do mycia szyb) przewody WN jak beda swiecic to znaczy ze są zuzyte , co do EGR to nie wiem w pracy silnika bierze udzial ale czy może zakłocic prace na gazie to nie mam pojecia, może ktos z grona Asterkowiczow pomoże w tej kwestji, a jak nie to zapytaj na kąciku GAZ NA ULICACH. Pozdrawiam
  8. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    > Po kilku dniach jazdy pojawiło się szarpanie na gazie. Którą wartość zmienić?Obie? > W zaniżać wartości czy zawyżyć? Czy może jakiś inny parametr zmienić? Te wartosci nie maja wpływu na prace na gazie jest to emulacja pracy sondy lambda przy pracy na gazie , innymi słowy podczas pracy na benzynie komputer gazowy przekazuje wprost sygnał z sondy do ECU , a podczas pracy na gazie z sygnału sondy korzysta komputer gazowy a do ECU wysyłany jest sygnał zastępczy generowany przez komputer gazowy , żeby ECU nie ześwirował. Szarpanie na gazie często jest spowodowane zuzytymi świecami, kablami WN, koniecznościa regulacji. Pozdrawiam
  9. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    Nie wydaje mi sie aby problemy były konsekwencja zmiany ustawien, co do włączania wiatraka chłodnicy, to może termowłącznik sie uszkodził, co z przekaznikiem klimy niestety nie wiem. moja Astra nie miała klimy Pozdrawiam
  10. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    > ile kilometrów mnie więcej trzeba przejechać aby ocenić czy to pomogło? Pisałeś ze jak pojeździsz trochę na noPb to problem znika a po jednej jeździe na LPG wraca, wiec spróbuj odłączyć aku na dłużej niech się zresetuje, odpal i sprawdź czy jest ok na noPb jeśli tak to przełącz na LPG a następnego dnia sprawdź czy problem powraca. Pisałem Ci w poście wyżej ze dobranie czasów L i H to sprawa eksperymentalna dokładnie te nastawy nie muszą pomóc możliwe że trzeba się trochę pobawić, skorygować, żeby znaleźć najlepsze dla twojego silnika. Jeszcze jedno pytanie jak się zachowuje sonda lambda jak samochód dostaje czkawki?? Pozdrawiam
  11. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    0,275 to nastawy ktore wiekszosc gazowników ustawia, nie powiem część samochodów na tym jeździ ale nie wszystkie. Nie gwarantuje, że czasy ktore Ci podałem wyeliminują całkowicie problem, dobór emulacji to sprawa eksperymentalna, niemniej jednak czasy L=0,6 i H=0,4 to taki standard który polecają do astry 1,6 . Możliwe, że jakieś drobne korekty beda potrzebne. Efektem takich ustawień bedzie tendencja do wzbogacania mieszanki. Pozdrawiam
  12. Krzych00

    szarpanie na benzynie

    > jeśli pojeżdżę trochę na benzynie to problem znika. Ale niestety powraca nawet po jednej jeździe na > LPG. Jezeli masz instlke LPG II generacji to emulacja sondy lambda podczas pracy na gazie rozjezdza Ci mapy paliwowe od noPb cała sztuka polega na tym aby dobrac tak parametry emulacji (czasy L i H) zeby zniwelowac ten problem. Jak miałem Astre miałem podobny problem ale udalo sie go zminimalizowac. O ile mnie pamieć nie myli to miałem ustawiony czas L=0,6 a H=0,4 z tym że ja miałem silnik X14NZ. Jak poszukasz na GNU +emulacja + astra to cos powinienes znależć aczkolwiek na tym kąciku też bylo. Pozdrawiam
  13. Po wielu kilometrach wspólnej jazdy i znoszenia wzajemnych humorów nadszedł czas rozstania z Astrą. Auto zostaje w rodzinie jej nowym posiadaczem stał się mój tata. Dziękuje wszystkim za pomoc w rozwiązywaniu problemów i życzę wielu kilometrów bezawaryjnej jazdy. Nie mówię żegnajcie,a do widzenia bo kto wie co przyniesie przyszłość. Pozdrawiam
  14. > Moim zdaniem po podłączeniu sprawnego akumulatora wszystko się naprawi. > mar00ha Problem rozwiazany zbiegły sie dwie rzeczy akumulator dokonał zywota, druga rzecz to usterka rozrusznika po regeneracji wszystko działa. Pozdrawiam
  15. problem jak w temacie, dodam jeszcze, ze po przekreceniu kluczyka gasnie wszystko. Podejrzewam urwany przewod masowy silnika. Czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie ów sie znajduje?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.