Skocz do zawartości

MeCenAsss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    -

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

MeCenAsss's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > az tak czesto lubia padac > u mnie jak narzie daja o sobie znac na gazie.. na benzynie da sie jeszcze zyc bo az takiej tragedii > nie robia ale na gazie jest to odczuwalne warto sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu, najpierw wymieniłem cewki (beru) a okazało się,że to właśnie czujnik- strasznie przerywał podczas jazdy
  2. > czyli moj jest w normie, wszystko zalezy od obrotow tak zauwarzylem u siebie > ale jak producent podaje 1l na 1000km to jeszcze duzo mi brakuje zeby sie przejmowac bardzo dużo zależy od stylu jazdy, przy spokojnej ubytki niezauważalne, trasa plus ostre piecowanie- potrafi sobie wypić, jak robię trasy, to powiedzmy uśredniam- pół litra na 2000km przy ostrej jeździe (na gazie)
  3. Witam, niniejsze części były kupowane do VW Passata 1.8T (AEB) 1996r. - drążki kierownicze (TRW) 2 szt nowe, nie używane, wyciągnięte jedynie z pudełka: 70zł sztuka - uszczelka pod miskę olejową Elring 1szt: 80zł - uszczelniacz do skrzyni Elring 1 szt: 80zł - cewka zapłonowa oryginał VW/Audi 2szt: cena za 1szt 40zł (cewki wyciągnięte z rozbitego samochodu, przed wypadkiem silnik działał prawidłowo, jednakże nie daję gwarancji na nie) - radio oryginalne VW Beta, do rozkodowania: cena 40zł Zdjęcia prześlę zainteresowanym na maila. Uwaga, każda cena zawiera przesyłkę kurierską w dowolne miejsce w Polsce
  4. > Po co sprawdzać rozrząd jak pali na plaku i nie wywala synchronizacji? Jak odpowietrzony to jakie > ciśnienie jest na listwie przy rozruchu? Czy do wtryskiwaczy dochodzi sygnał? > Jak pali na plaku? Od strzała czy po dłuższym kręceniu ledwo co się rozbuja? > Wtryski delfaja maja to do siebie, że potrafią stanąć od leżenia na półce. Jeżeli istnieje > prawdopodobieństwo, że do paliwa poszedł syf kurz itd + długie kręcenie na zapowietrzonym > równa się stojące wtryskiwacze. Trzeba je rozebrać przeczyścić i rozruszać, w przypadku > delfaja nie rób tegoi sam. Wreszcie autko odpaliło. Było dokładnie tak, jak kolega napisał Mało paliwa, syf w baku (który został wypłukany), wtryski zostały przeczyszczone, i w sumie to może za 2 przekręceniem odpalił Teraz takie jeszcze jedno pytanie, czy trzeba programować wtryski? Po wyciągnieciu ponumerowałem kolejność, ale gdy wróciły z czyszczenia już nie były, po odpaleniu ładnie równo pracuje.
  5. > Po co sprawdzać rozrząd jak pali na plaku i nie wywala synchronizacji? Jak odpowietrzony to jakie > ciśnienie jest na listwie przy rozruchu? Czy do wtryskiwaczy dochodzi sygnał? > Jak pali na plaku? Od strzała czy po dłuższym kręceniu ledwo co się rozbuja? > Wtryski delfaja maja to do siebie, że potrafią stanąć od leżenia na półce. Jeżeli istnieje > prawdopodobieństwo, że do paliwa poszedł syf kurz itd + długie kręcenie na zapowietrzonym > równa się stojące wtryskiwacze. Trzeba je rozebrać przeczyścić i rozruszać, w przypadku > delfaja nie rób tegoi sam. Jeśli wierzyć mechanikowi ciśnienie na listwie prawidłowe- obserwował podczas próby odpalania i stwirdzil,że jest ok, tak samo jak sygnał dochodzący do wtrysków. Na plaku po psiknieciu pali od "strzala". Również poradził wyjąc, sprawdzić, przeczyścic i rozruszać wtryski
  6. > Odepnij wtyczki od wtryskiwaczy, poluzuj nakrętki od rurek zasilających wtrynie i kręć. Przy > kręceniu druga osoba może jeszcze pompkę ręczną miąchać. Jak poleje się z poluzowanych rurek > ropa to je dokręć, wepnij wszystkie wtyczki. To było odpowietrzenie. Jak nie odpali to albo > nie dochodzi sygnał do wtryskiwaczy, albo pompka nie wytwarza ciśnienia potrzebnego do odpału. > Mogły jeszcze wtryskiwacze się przytkać. Jak lata na plaku to kompres jest. Odpowietrzone, dalej nie pali. Clip pokazał błąd poduszki oraz czujnika cieczy. Nie wykryło żadnych usterek oprócz tego. Jutro zostanie sprawdzony rozrząd
  7. > Wymieniłeś filtr paliwa,nie odpowietrzyłeś i dziwisz się, że nie pali? Obok zbiorniczka z płynem > chłodzącym masz na przewodzie paliwowym "gruchę" do odpowietrzania układu. Pompuj aż > stwardnieje i odpalaj. Odpowietrzenie gruchą już było, nawet wstawiłem druga dodatkowa miedzy filtr paliwa a pompe wysokiego cisnienia zeby wlasnie usunac powietrze i dalej nic';
  8. > raczej mało prawdopodobne ale polecam podłączyć pod CLIP > Oby tylko się nie rozleciała pompa wtryskowa bo ponoć może niezłego syfu zrobić > osobiście już nigdy bym nie kupił 1.5DCi nigdy > Jeden mi wystarczył i wyleczył na kupowanie diesla no właśnie w poniedziałek się podłączy i się okaże co to takiego.. kurde jak to rzeczywiście pompa albo wtryski to nie wiem, swapuje na 1.6 benzynę z tym, że jak kręcę rozrusznikiem, i odłącze przelewy od wtrysków to normalnie coś tam leci także nie wiem, wszystko się okaże..
  9. > wiesz ja w mojego DCI wsadziłem koło 7tys chyba więc wierz mi nawet atrakcyjna cena może się nie > opłacać > Jaka to atrakcyjna cena ?co kupiłeś ? > no jak na plaku odpala to ewidentnie coś więcej bo skoro chodzi to nie jest zapowietrzony > Ewentualnie może nieszczelny układ paliwowy albo świece wypalone albo 1000% rożnych innych rzeczy Megane II, 6 tys- 2006 rok. Na plaku zaskoczy i tyle co plaka wypali i koniec. Zasłyszałem, że po wypadku samochodu blokuje komputer, dopiero po skasowaniu błędów znowu uaktywnia, czy to może być prawda czy bajka jakas?
  10. > No kupić 1,5 dci bez sprawdzenia czy pali to duża odwaga. Tam wtryski i pompy padały jak muchy,. > więc mam wrażenie, że ułamany krociec przy filtrze to tak dla niepoznaki. można powiedzieć, że poszedłem na cene- bo byla atrakcyjna... czyli w takim wypaadku może być wszystko? tyle, że na plaku pali
  11. Witam, ja gościnnie z Centomanii. Mam taki problem z Megane II 1.5 dci 78kw. Otóż kupiłem samochód jako uszkodzony. Przy filtrze paliwa ułamany był króciec- po kilku minutach samochód zgasł- tak twierdzi poprzedni właściciel. Kupiłem nowy filtr paliwa, króciec, a samochód nadal nie chce odpalić. Kręci jak zwariowany ale brak jakiejkolwiek reakcji. Czy mogł się jakoś zapowietrzyć gdy brakło mu paliwa? Jak to ustrojstwo odpowietrzyc? Nigdy nie mialem styczności z tego typu silnikiem, tymbardziej dci- więc proszę o wyrozumiałość w tej sprawie;) Czy ewentualnie mogło być tak że przez brak paliwa szlak trafił wtryski albo pompę wysokiego cisnienia? Czy tylko podłączenie pod komputer pokaże co naprawde tam jest nie tak? pozdrawiam
  12. Witam serdecznie. Przymierzam się do kupna alternatora do mojej 900. Interesuje mnie nowy, czy mogłby ktoś polecić coś gdzieś - sklep allegro czy ktoś przez kogoś? Nie musi być oryginał, może być również dobry, sprawdzony zamiennik;) z góry dziękuje:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.