Skocz do zawartości

araldo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

araldo's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam. Po pierwsze : interpunkcja, interpunkcja ..... i parę innych rzeczy !! A na poważnie - na pierwszy rzut po opisie to podejrzany czujnik na wałku rozrządu, potem ew. na kole zamachowym. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie pod FES-a ( MES-a ), ten z reguły prawdę Ci "powie". Pozdr.
  2. Bardzo dziękuję, bardzo ....
  3. Witam. Mam pytanie: jak dostać się do śrub mocujących relingi dachowe, od środka czy z zewnątrz ?? Widzę że z zewnątrz są jakieś zaślepki na relingu, jeśli tędy droga to jak ( bez psucia ) je zdjąć ( w górę czy do siebie ) ?? Z góry wielkie dzięki za info. Pozdr.
  4. > To ja wiem, tylko potrzebuję patentu na wykręcenie go bez rozbierania połowy silnika. A może obrobienie na szlifierce klucza 22 na jak najbardziej chudy pozwoli na podejście nim i jakikolwiek obrót ??
  5. araldo

    Kontrolka aku

    > Wszystko ok ale czemu altek nie ładuje zaraz po odpaleniu? Witam. Minęło już ponad dwa tyg od kiedy kolega założył wątek i widzę że nadal chyba jeździ z "niewiarygodnym" alternatorem. Jedyna rada to wydłubać go z samochodu i do fachowca, cała reszta to wróżenie z fusów. Dobrze naładowany i zdrowy aku ma ok.14,5 - 14,8 V i gdyby próbować go ładować napięciem 14,2 - 14,0 V to by nic z tego nie wyszło. Pisałem wcześniej co może być przyczyną takiego zachowania kontrolki, a więc więcej działać - altek na stół operacyjny ... Pozdr. Art. nie
  6. Po "bliższych oględzinach wygląda to tak: 1. Klamki wew i zew nie otwierają drzwi 2. Sterowanie z pilota powoduje ruch góra - dół czarnego knypka blokady, słychać że siłownik pracuje 3. Gdy drzwi są zamknięte wew klamka natrafia na lekki opór, knypek idzie do góry a drzwi jak w pkt.1 4. Zauważyłem że bębenek w trefnych drzwiach chodzi pod kluczem dziwnie ciężko i nie odbija, słychać pracę siłownika, dalej pkt.1 Chyba wychodzi na to że zamek zaryglował się na stałe i pomimo pracy siłownika nie otwiera drzwi klamkami. Trzeba będzie dostać się jakoś do mechanizmu przy zamkniętych drzwiach i po ich ew. otworzeniu wymontować i sprawdzić. Przy okazji pytanie - czy zamki prawych drzwi przednich we wszystkich wersjach karoserii są takie same ?? Spróbuję jeszcze rano odpiąć na parę chwil akumulator, może taki reset coś poprawi ( ale nie obiecuję sobie po tym zabiegu zbyt wiele ). Pozdr
  7. > Tak czy inaczej warto zajrzeć pod boczek. Nie wiem czy zdejmę bok przy zamkniętych drzwiach ??!!
  8. > Czuć opór na wewnętrznej klamce? U mnie bywało tak, że w lato nie dało się otworzyć drzwi kierowcy > od środka. OK, sprawdzę. Ale dlaczego nie ma reakcji na klamce zewnętrznej ??
  9. Witam. Dopadła mnie dziwna sprawa z drzwiami pasażera przód. Nie można ich otworzyć ani z wnętrza ani z zewnątrz. Słychać jak działa mechanizm z pilota, knypek chodzi góra dół, klamki poruszają się bez kłopotów. Pozostałe drzwi działają OK. Wykluczam spadnięcie linek, bo dwie na raz to raczej nie. Jakieś sugestie. Pozdr.
  10. araldo

    Kontrolka aku

    > Właśnie od czasu kiedy zaczęła się akcja z kontrolką zauważyłem, że zaraz po odpaleniu samochód > wkręca się na obroty tak do 1000 a po przegazowaniu spadają do normy i altek dopiero wtedy > ładuje. Tak "se patrze" i widzi mi się że chyba szczotki na uzwojeniu wzbudzenia coś nie za bardzo ( chyba trochę za krótkie-wytarte lub się wieszają ). Altek powinien dać napięcie od razu, nawet na jałowych obrotach ( jego zaleta ). Napięcie na alternatorze sprawdzałeś woltomierzem cyfrowym czy wskazówkowym ( na tym widać zdecydowanie lepiej ) ??
  11. araldo

    Kontrolka aku

    > Czym to grozi? W zależności jak i które diody w mostku padną to : brak ładowania, kiepskie ładowanie , w skrajnym przypadku rozładowywanie akumulatora gdy smacznie sobie śpisz
  12. > Srawdzilem sobie stare swiece w domu na prostowniku. > Nie wiem czy to wina prostownika (4 amperowy) czy to juz starosc swiec, bo nagrzewaja sie baaardzo > powoli, a jedna nawet nie iskrzy=calkowicie zjarana, ale bez oznak zewnętrznych.... Wina prostownika, sprawna świeca pobiera prąd powyżej 10A i nie dziwota że prostownik nie wydolił.
  13. Dokładnie TAK. Świeca umarła ( ma przerwę ) - do wymiany. Pozdr.
  14. > zauwazylem ze zaczely mrygac i gasnac swiatla mijania.... > Czyzby to pstrykal czerwony przekaznik B047 ten na samym dole od swiatel mijania? Wyciagnalem go to > wygladal jak nowy nozki bez oznak nadpalenia. > Czy to ewentualnie jego wina czy on jest sterowany czyms co powoduje takie zachowanie...HELP Lepiej sprawdzić styki przekaźnika, ich nie widzisz a mogą być wypalone. Można podmienić przekaźnik. Ostateczne podłączyć równolegle do cewki przekaźnika jedną diodę świecącą ( kontrola stałości sterowania ), druga do styku świateł mijania ( kontrola po styku ). Może to coś pokaże.
  15. Panowie, a czy fakt że w tym miejscu wywala tyle oleju nie może budzić wątpliwości co do kondycji np. turbo. Jeśli tak mokro to jak wygląda intercooler. Jak czyściłem EGR to "zaglądałem" w tę rurę w kierunku intercoolera, było trochę wilgotno ale nie mokro. Być może u kolegi turbina puszcza olej i ten dostaje się w to miejsce, a ponieważ jest nieszczelność to ciśnienie turbiny wywala oleju na zewnątrz. O takie tam myśli na wieczór ... Pozdr.ART.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.