Jump to content

Sebbeks

użytkownik
  • Content Count

    806
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Normalny

About Sebbeks

  • Rank
    młodociany kierowca
  • Birthday 06/23/1994

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Sztuki Walki
  • Car
    Renault Clio IV '18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. On to Volvo naprawił na używanych częściach, nic nowego tam nie kupił, ale w sumie pirotechniki nie miał wystrzelonej. Osobiście ja bym nie chciał jeździć takim autem jak on jeździ. Także czy to auto jest zrobione całkowicie zgodnie ze sztuką? Nie wydaje mi się, ale on nie narzeka i zrobił tym autem jakieś 70kkm, tylko, że to jest osoba, dla której auto ma jeździć i tyle.
  2. Ale widać u Ciebie też czytanie ze zrozumieniem się kłania i próbujesz robić z siebie Boga i specjalistę od handlu samochodami na całym świecie. Przykłady, które podałem wyżej wymienionego Volvo S60, Audi Q7, BMW X5 czy Mercedesa GL to były sprowadzane jako uszkodzone, podstawiane pod dom i zawożone we własnym zakresie do warsztatu, ale już sam sobie dodałeś to, że były gotowe od handlarzy. Widzę, że z Tobą nie ma dyskusji, bo nawet jak ktoś czegoś nie napiszę to sam sobie dorabiasz teorię, żeby wyszło na Twoje.
  3. Tak czytam Twoje posty ogólnie co piszesz i sam już się gubisz w tym co piszesz, bo wychodzi Ci takie masło maślane, że masakra. Z jednej strony mówisz, że auta z USA to trupy, z drugiej mówisz, żeby sprowadzać. Z jednej strony mówisz, żeby nie sprowadzać przez pośredników i handlarzy, a sam kogoś polecasz (bo jak nazwiesz kogoś kto siedzi gdzieś tam na miejscu? Też pośrednik czy handlarz). Apropo złomu z cofniętym licznikiem od śniadego Niemca, to sorry, ale nie umiesz szukać aut to tak kupisz, proste, bo da się tam trafić dobre auta w sensownej cenie, tylko trzeba wiedzieć gdzie. Auta z USA
  4. Na Balicach to oni chyba mają wymogi, że muszą mieć lepsze samochody. Jak byłem kiedyś odebrać kuzynkę na Balicach to właśnie się zastanawiałem czemu większość z nich ma Mercedesy E klasy, albo Skody Superb (a te Skody to chyba flotowe zamówienie zrobili, bo wszystkie praktycznie tak samo wyglądały), ale to było kilka lat temu, nie wiem jak jest teraz.
  5. A skąd masz informacje, że na gwałt jest szukany kupiec w takim stanie jakim jest obecnie? Bo prawda jest ciutkę inna niż opisujesz. Tym bardziej, że w tym momencie auto nie jest na sprzedaż w ogóle, a tym bardziej na gwałt. Auto stoi w ASO Porsche teraz, więc jeśli nie mają zrobionego na tip top to po co mają się chwalić? W głównej mierze padł tam sterownik silnika i dlatego auto wylądowało w ASO. Blacharsko faktycznie jest zrobione, bo widziałem nawet zdjęcia tego jak auto teraz wygląda.
  6. Poza Jeepem i Astonem co masz aktualnie w ofercie sprowadzonego z USA przez nich? Którymi notabene tymi dwoma autami Adam i Marcin jeżdżą na co dzień. Resztę aut w ofercie GM masz salon Polska, bo to jest główna działalność GM (lub auta fabrycznie nowe), a na auta stritke sprowadzone z USA, mają z kimś innym spółkę Auto Discover. I to właśnie przez Auto Discover będziesz miał ogarniane auto, jeśli zamówisz u nich z USA i to nawet nie do końca, bo nie wszyscy z GM są wmieszani w Auto Discover. A jeszcze jest BMW M5 e60 wzięte w rozliczeniu od klienta chyba.
  7. Naprawdę ryzykowałbyś wypadek i swoje zdrowie tym, że jeżeli coś innego w aucie nie działa, czy zadziała poprawnie pirotechnika? Poza tym auto nienaprawione swoi w ASO nieodebrane.
  8. No, a leasing jest firmowy Mercedes Benz. Więc jak producent chce ukręcić głowę sprawie, to chciałby udupić własną podspółkę? No i tu powinna być odpowiedź, że swój swego nie będzie ruszał.
  9. Naprawdę myślicie, że nie konsultacje prawnicze nie były robione? Ile trwają sprawy w polskich sądach? A raty leasingowe tak czy siak trzeba będzie płacić, a zanim sprawa się skończy to i pewnie leasing tego auta też się skończy. Ciekawi mnie ile osób hejtujących tę sprawę takie samo by miało zdanie gdyby było na miejscu tego człowieka, kiedy kupujesz auto za milion zł, serwis mówi, że jest sprawne, rzeczoznawcy mówią co innego i oddają Ci auto niesprawne. Bo ja bym się zagotował nawet kupując auto za 50k zł, gdyby takie jaja były.
  10. Pudło, bo pod Global Motors nie sprowadzają aut z USA. Global Motors to swoją drogą jest Adama, ale mają również drugą spółkę Auto Discover.
  11. No dealerzy Peugeota są tak szczęśliwi, że w województwie Świętokrzyskim nie ma ani jednego przedstawiciela Peugeota. Był chyba Rita Motors, ale ze skutkiem natychmiastowym kilka miesięcy temu zerwał współpracę z centralą i nikt nie chce wziąć dealerstwa tam. A wy się dziwicie, że się nie sprzedaje, bo kto o zdrowych zmysłach to kupi jak ma jechać do innego województwa po samochód, a potem na serwis też daleko. W Warszawie Peugeot też szuka kogoś kto weźmie dealerstwo od nich, ale też nikt nie jest chętny i są tylko salony z centrali.
  12. No raczej nie do końca. Jak już to mogą kupować Ukraińcy mieszkający w PL, bo tam się zmieniły przepisy i nie opłacalny jest import aut starszych aut - tak samo jak na Białoruś (jedyne co idzie z PL na Białoruś obecnie to poleasingówki, bo auta powyżej 3 lat mają dużo większą akcyzę chyba). Swego czasu Ukraińcy brali w Polsce wszystko i jeździli tam na polskich tablicach, żeby ominąć ichniejsze podatki, a teraz na polskich blachach można wjeżdżać chyba na max 2 tygodnie, a potem muszą przerejestrować. Z racji, że znam paru Ukraińców i jeden z nich handluje tam autami to jak wystawiłem Kię Carn
  13. Ale takie rzeczy nie tylko w markach premium się działy. Bywały przypadki w samochodach dostępnych bardziej dla każdego, że dealer brał oficjalnie na demo samochód, samochód był zarejestrowany, oklejony jako demo, jeździł nim przez 6 miesięcy klient, który miał już klepnięty ten samochód, ale jak była potrzeba na jazdy testowe tym samochodem to podstawiał pod salon dla innych na 1-2 dni i tyle. Ale z reguły takie sytuacje były tylko i wyłącznie dla bardzo dobrych znajomych właścicieli salonów, albo dla bardzo dobrych i zaufanych klientów.
  14. Ja mam 108% przy finansowaniu na 48 miesięcy, a brałem demo, więc nie wiem czy była to jakaś różnica pomiędzy fabrycznie nowym a demo, bo tylko to demo brałem pod uwagę, bo stosunek ceny do wyposażenia mi pasował. Wtedy jak brałem, to była promocja na 102% przy finansowaniu 24 miesięcznym, a 103% przy leasingu 36 miesięcznym. Mój limited plus katalogowo w 2018 kosztował 62300 zł, a finalnie za niewiele ponad 50 wyjechałem autem, które miało 3500km, 3 msc od dnia pierwszej rejestracji i 4 miesiące od dnia wyprodukowania. Inna sprawa, że Renault daje wbrew pozorom ciekawe rabaty,
  15. Ale Carsed w Mińsku Mazowieckim też ma ogromny plac z autami, tylko akurat pełnej gamy, a nie tylko suvów, więc też nie wiem jaką politykę mają dealerzy Skody.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.