-
Liczba zawartości
360 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O andrewk
- Urodziny 14.08.1991
andrewk's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Jak myślicie jaka jest odpowiednia cena za egzemplarz 4.2 V8 w miarę nadający się do jazdy ? Ceny jak na takie auto poniżej 10k wydają się podejrzane ?
-
Oczywiście, że nie szukam auta za dychę z " Vką " aby na początku wymienić np. silnik, skrzynię. Co do samego auta właśnie przyglądałem się temu ZJ, wygląda na porządny kawał kloca :D Nie wiem ale coś mi się w nim spodobało i mimo, że nie jest to tylnonapędówka dopisuję go do listy
-
> BMW E34. rozmyślałem, zawsze podobało mi się e34 touring 540 Co myślicie o w210 e430 ? Z ameryki coś znajdę w tych kryteriach ?
-
Rozpisujcie się jakie macie propozycje auta o następujących kryteriach: - napęd na tył - mocne V6 / V8 - cena do 10tys polskich zł Wiek nie gra roli
-
ale wziąć to na logikę to powietrze było tylko na odcinku od elastycznego po zacisk. skoro płyn wyciekł przez odpowietrznik nie powinno być powietrza ? chwilowo brak drugiej osoby i tak kombinuję
-
Z pewnych przyczyn musiałem wymienić przedni lewy elastyczny przewód hamulcowy. Odkręciłem od miedziaka, a tego przytkałem aby płyn mi nie wyciekł. Odkręciłem odpowietrznik w zacisku i wydmuchałem resztki płynu. Zakręciłem nowy przewód i poluzowałem odpowietrznik, po kilku sekundach zaczął lecieć płyn. Jest szansa, że tak udało się odpowietrzyć ? Przewód elastyczny jak i zacisk był pusty, a w momencie poluzowania powinno wszystko się zalać grawitacyjnie ? Auta jeszcze nie ruszałem więc nie wiem czy się pogorszyło czy polepszyło.
-
dopiero sobie teraz uświadomiłem, ze źle rozumowałem zasadę działania zaworka jak myślicie wystarczy dać przed samą pompą czy lepiej przy koszu w baku ?
-
Jeżeli mogłem swobodnie popchnąć paliwo do baku dmuchając w przewód to wychodzi na to, że pompa nie ma żadnych zaworków zwrotnych w sobie, więc czy dołożony zawór będzie przed czy za pompą ma jakieś znaczenie ? Mi wydaje się, że nie ma różnicy. Myślałem aby upchnąć ją właśnie w miejsce filtra ori spi jednak raczej plany na przyszły rok. Jak nie uda mi się z ją nic zrobić to na ten sezon sobie odpuszczę i wrócę do mechaniki
-
Na ścianie grodziową pod nagrzewnicą (wentylatorem). Dlaczego zawór między pompą, a gaźnikiem nie może być ?
-
Zastąpiłem mechaniczną pompę paliwową elektryczną pod koniec zeszłego sezonu. Zrobiłem całe 20km i nadeszła zima. Wszystko działało cacy, zaciągała jak trzeba. Jest podłączona przez przekaźnik 5pin, sygnał ze stacyjki. Troszkę musiałem pozmieniać ( poskracać przewody paliwowe ) i nie mogę dojść z ją do ładu. Nagle przestała zaciągać paliwo. Wszystko jest szczelne, paliwa w baku ponad połowę. Jest to jakaś uniwersalna zewnętrzna pompa. Po zaciągnięciu ustami gdy pracuje zaczyna pompować. Dałem zaworek zwrotny między pompą, a gaźnikiem jednak dzisiaj odkryłem, że to g*wno dało Nie odkręcałem jeszcze przewodu aby sprawdzić czy jest paliwo między pompą, a zaworem. Macie jakieś propozycje ? Podpasuje jakaś pompa niskociśnieniowa bezpośrednio do baku ? Ewentualnie z czego zewnętrzną niskociśnieniową ? Sezon od miesiąca prawie, a ja wyjechać nie mogę PS. No raz wyjechałem Było mało wachy i pod górkę mi się zapowietrzył, 5km od domu Oczywiście podstawowych narzędzi brak telefonu też no bo trzeba było szybko nowy zawias przetestować i nie było czasu o tym pomyśleć Dobrze, że spinki we wtyczkach są na tyle mocne, że idzie nimi odkręcić opaskę zaciskową
-
ja swoje zostawiłem mimo sporej gleby tak nawiasem to warto je wywalać dla znikomej wagi ?
-
> mi kiedyś nawet nie raczyli odpisać na relatywnie proste pytanie... x2
-
Przed wymontowaniem kolumny sprawdziłem ile jest miejsca między talerzem amora, a blachą i wyszło 2cm. Nie wiem czy jest to wystarczająco czy mało, nie miałem czasu testować
-
> Raczej Ty nadinterptretujesz. *nadinterpretujesz Wątek jest o obrotach silnika przy danej prędkości, a nie o krzywej dostępnej mocy.
-
> Podział na pojemności nie ma sensu - turbina zmienia i osiągi, i obroty przy których te osiągi są > dostępne. A zatem i obroty przy danych prędkościach. Czyli sugerujesz, że bez turbo mamy obroty np. 3000 przy danej prędkości, a po dołożeniu ślimaka np. 2500 Kto Ci takich bajek naopowiadał ?