Skocz do zawartości

pp505

użytkownik
  • Liczba zawartości

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O pp505

  • Urodziny 24.05.1988

Profile Information

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Chorzów
  • Samochód
    Fiat Stilo Schumacher

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pp505's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. pp505

    stilo na wakacjach :(

    Wafer widziałeś, nawet kiedyś mi sprężyny przednie sprzedałeś a i do tego byłem na grillu u Ciebie ale możesz nie pamiętać Dzięki, każde stilo mile widziane w moim warsztacie, lecz czy wiem o nich wszystko, pewnie nie jedna rzecz mnie jeszcze przy nich zaskoczy. Dokładnie auto było u mnie, został napięty odpowiednio rozrząd, bo był źle naciągnięty napinacz, rozrząd posprawdzany i wszystkie śruby, parownik odsunięty od koła pompy wody bo była szczelina 1mm więc mogło ocierać, lecz nie słyszałem ani razu żadnych niepokojących dźwięków więc nie rozbierałem silnika, lecz trochę strach się bać co mógł narobić wcześniejszy mechanik. Bo z tego co wiem to nie było planowania głowicy, śruby głowicy zostawił stare, na szczęście wszystkie uszczelki nowe.
  2. Czujnik już na swoim miejscu, testy trwają. Wkrótce zdam relacje.
  3. A robiłeś test wszystkich głośników po kolei, ale nie z ukrytego menu tylko z regulacji balansu dźwięku. Bo może któryś głośnik się kończy?
  4. Jakieś nowości w temacie? bo ja dziś zamówiłem zestaw, powinien do miesiąca dotrzeć.
  5. pp505

    Zacisk regenerowany

    Najlepiej wyjdzie chyba kupić regenerowany i do tego masz gwarancje. Lecz opcja zakupu nowego też nie jest złym pomysłem, czasem montuje nowe zaciski "NTY" i jeszcze nie słyszałem, bo ktoś na nie narzekał.
  6. pp505

    Zacisk regenerowany

    Kupując 10 letni samochód to tak jakie kol wiek czyszczenie i zabezpieczania nic nie da, no chyba, że przy nowym samochodzie.
  7. pp505

    Zacisk regenerowany

    Wszystko ładnie pięknie tylko w 90% nie uda się odkręcić metalowego przewodu bez jego ukręcenia, a zamiast zaciskać przewód proponuje na jego koniec założyć gumkę z odpowietrznika, pasuję i nic nie będzie ciekło. Polecam też wymienić przewód elastyczny przy takich robotach, kosztuję około 30zł. a stary może już nie przepuszczać prawidłowo płynu hamulcowego. PS. Gdzie jakieś foto z przeprowadzonych prac?
  8. Ja bym najpierw odpowietrzył sprzęgło, mój klient miał taką sytuacje, że zanikło mu sprzęgło (pedał był bardzo miękki, biegi na odpalonym silniku nie dało się wrzucić). Wezwał lawetę i przywiózł auto do mnie na warsztat, po sprawdzeniu czy nie ma wycieków dolałem odrobinkę płynu (było pół zbiorniczka) i odpowietrzyłem sprzęgło. Od tego czasu minęło pół roku i nadal jest wszystko ok.
  9. Tak jest w 3D (druga wtyczka w tym przypadku to do poziomowania xenonów).
  10. No to jesteś chyba pierwszy który ma wtyczkę w środku pojazdu.
  11. Pod nadkolem jest wtyczka, no chyba, że masz coś dłubane.
  12. Ta biała z 2 kabelkami to do mikrofonu. Musiałbyś odkręcić całą antenę, czyli śruba do odkręcenia po podsufitką.
  13. Jak antena jest na zielono w menu serwisowym to raczej nie jest winna antena.
  14. Tak, powinno po osiowaniu wszystko działać bez przeróbki wiązki (tak było w aucie które ostatnio robiłem).
  15. Tą podłużną wtyczkę zostaw niech sobie wolno wisi, wepnij tylko okrągłą. I będzie wszystko działać tylko musisz przełącznik wewnątrz wymienić, szkoda tylko, że kupiłeś wersje bez przeciwmgielnych. Nie zapomnij potem zrobić osiowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.