Jump to content

SportingEPA

użytkownik
  • Content Count

    314
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

1 Follower

About SportingEPA

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 01/28/1989

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pawlikowice
  1. stilo,500/panda/punto 1.4 16v bieg: przełożenie: 1. 3,545 2. 2,157 3. 1,480 4. 1,121 5. 0,902 6. 0,744 główne 4.017 nie wiem tylko czy w każdym modelu miały takie same przełożenie główne
  2. Oleju dużo nie ubywa, w tym tygodniu podjade do magika
  3. Po mocniejszym piłowaniu pluje w dolot, ostatnio aż skrzynia biegów od góry mokra była no i trzyma za wysoką temp. 90 non stop i skacze do 100. Dodam, żesilnik chodzi równo ładnie ciągnie na każdym biegu. czy to jest obiwa UPG czy coś gorszego ?
  4. Mam pytanie odnośnie dolotu. Nie zakładałem stożka tylko pociągnąłem rure dolotową do zderzaka i jak widać na zdjęciu na czerwono wstawiłem filtr K&N ( wyciąłem takie kółko) bo miałem na zbyciu taki filtr. Czy może tak wyglądać dolot ? URL=http://www.fotosik.pl][/url]
  5. > W SC były zielone, prawą przednią możesz mieć od CC dlatego jest biała W CC były białe ale w CCS zielone
  6. Teraz jestem na etapie wydechu. A więc tak kolekotr z 1.2, rura kolektorowa z 1.2 palio, i dalej chce daćśrodkowy i końcowy z CCS. jak na foto pytanie czy może tak być i czy będzie cicho jak w serii ?
  7. > wlozyles dobrze kosz pompy paliwa ?? Moze plywak popsules hmm... włożyłem tak samo jak wyciągałem. Może coś źle złożyłem, będzie trzeba znów rozebraća nie lubie w tym baku grzebać
  8. Po długiej przerwie dzisiaj odpaliłem silnik, narazie jeszcze wydechu nie ma ale chodzi. Nie działa mi wskazówka od paliwa ? co mogłem spitolić ? dodam, że wymieniałem pompe paliwa na 3 bary
  9. narazie auto chodzi. Myśle, że właśnie są to powoli objawy UPG
  10. Auto odpaliło. Ogólnie w sobote pekł mi wężyk od paliwa w komorze silnika i bardzo zalał silnik paliwem, dosztukowałem jakiś wężyk i tak jeździłem. Przed chwilą w garażu rozebrałem ten wężyk i jeszcze raz go skręciłem lżej bo możliwe, że za mocno skręcony był i paliwo nie dochodziło ale dziwne, że w niedziele troche jeździłem i było ok. No i odpalił, rozebrałem też przepustnice i w ssącym zauważyłem jakby takie białe masło lub olej nie wiem ja kto nazwać? gdy go odpaliłem to strasznie kopcił na biało i po kilku przygazówkach przestał kopcić i chodzi normalnie. Czy to są jakieś objawy
  11. Mam od dzisiaj problem z SC 1.1 mpi 2004r. Jade sobie i nagle stracił moc, daje mu pedał w podłoge a on słabnie i szarpał. Dojechałem do domu ledwo na półgazie bo tylko tak chciałjakoś jechać ale już nie przyspieszał. W domu go zgasiłem i jak odpalam to odrazu gaśnie ? Auto nie ma LPG co może być nie tak ?
  12. > Mogę to potwierdzić. Upalam trochę na torze, który jest bardzo wymagający dla hamulców. Widziałem > już jak samochody typu Lancer EVO X traciły hamulce, albo nowa insignia opc z tarczą o > temperaturze ponad 600st.C tyle pokazał czujnik temperatury i pokazał błąd, bo skończyła mu > się skala. Nigdy płynu nie zagotowałem, a hamulce się paliły. Tarcze czarne i mimo wszystko > hamulec był bardzo dobry. Dobry klocek do podstawa. Teraz mam 240 wentylowane ze sieny i > straciłem hamulce po trzech okrążeniach, dlaczego? Bo klocek był seryjny. Dopiero jak się >
  13. Dzięki Wojtala, teraz mam pewność. A co się będzie dziać jak nie będe miał podgrzewania przepsutnicy ?
  14. Jednak filtr par paliwa zostawiam. mam pytanie czy chce dobrze podłączyć przewody do ssącego. 1.dolny wąż wychodzi z nagrzewnicy i od niego odchodzi mały wężyk nr.1 wtykam go do bolca od przepustnicy nr.1 ? 2. duzy dolny wąż nr.2 od nagrzewnicy ten sam co na rys.1 wtykam do bolca w ssącym obok niebieskiego czujnika ? jeżeli tak to muszę go przedłużyć bo jest za krótki, w 1.1 był bliżej wkłdany w ssącym. 3. Przewód nr.3 nie wiem do czego służy ? podłaczyć go tak jak pokazałem ? 4. Wąż od serwa nr.4 do tego bolca z tył w ssacym nr.4 ? Jeżeli coś źle chce zobić to naprowa
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.