Jump to content

Rychter

użytkownik
  • Content Count

    621
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    43m 2s

3 Followers

About Rychter

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 09/19/1990

Profile Information

  • Name
    Bartek
  • Lokalizacja
    Bielsko i biała
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Peługełot & SC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wyzlomuj od razu... chyba ze chesz miec smar na tarczy i gdzie popadnie, z takimi rzeczami sie nie czeka.
  2. Ruskie to ja chętnie odkupię
  3. Mała aktualizacja. Nie muszę chyba mówić od czego jest owa tabliczka znamionowa...
  4. Doszło trochę stali co by się buda nie rozjeżdżała. Została jeszcze płyta i klatka.
  5. Kiedyś Van były kubły, były szelki, był gwint. Z serii zrobił się taki oto wytwór. Sezon 2013 ostatni centozlot Sezon 2014 było turbo Potem Kupiłem nowe koło które i tak sprzedałem Następnie bo wielkich bojach osprzęt turbo musiał się sprzedać po czym auto również. Po prawie rocznej przerwie auto znowu trafiło w moje ręce, można było przewidziec jak to się znowu skonczy Doszły nowe opony na alpiny które kisiłem w piwnicy, ostał się też jeden kubeł i szelki. W sumie to nic się nie zmienił. Lata świetności ma juz za sobą... ale jeździ, oby jak najdłużej Aktualnie na tapecie: lekki zamach, przepustnica z 1.6.
  6. CPW dolega jak najbliżej koła fonicznego ???
  7. skoro nie ruszysz go ręką to silnik do wymiany
  8. 1)Termostat się zawiesił. 2)Sprawdź "na krótko" czy działa wentylator https://www.youtube.com/watch?v=10vwPcUHPnc
  9. malowałem niedawno blok... chlorokauczuk jako podkład a na to emalia śnieżki.
  10. Otóż jest problem z dopasowaniem paska w silniku z punta -Fabryczne kolo paska alternatora z drugą bierznia na wspomaganie -Fabryczny alternator Problem powstaje gdy zakładamy łapę z seja 1.1, łapa opiera się o koło alternator ( nie da się dosunac łapy do bloku) i przy okazji o pasek Po zmianie kółka na alternatorze na węższe z 1,1 łapę da się dosunac do bloku i przekręcić, natomiast robi się kąt na pasku. Czy założenie jakiegoś innego koła pasowego na wale rozwiąże ten problem?
  11. > Tak sobie właśnie myślałem że jeżeli założyć na wiązce tego czujnika jakiś potencjometr i > przekłąmać go że np jest -5 stopni to powinien znacznie więcej mu lać miałem na początku przed strojeniem przy turbo na niskim doładowaniu takie badziewie zeby troche dolac... wskazania na kompie pokazały ujemna temperaturę powietrza zasysanego i nawet przelewało...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.