Jump to content

dawidp1984

użytkownik
  • Content Count

    489
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

2 Followers

About dawidp1984

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 02/05/1984

Profile Information

  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zainteresowania
    Samochody, grafika komputerowa, muzyka
  1. Oki. Sprawdze ręcznie co tam się dzieje i dam znać, a ta guma co mówisz to może być tłumik drgań. Może ona się wyrobiła i to będzie przyczyną.
  2. Jak naciskam palcem to mam wrazenie ze sie porusza bo widze delikaty ruch podczas obserwacji czujnika polozenia walu. Dokrecone jest na pewno bo zanim scial sie klin na wale to tez to zauwazylem. Czy jest cos jeszcze co moze powodowac takie zachowanie? Bo co do tego pyrkania to juz pol komory wymienilem i nic .
  3. Witam szanowne grono pedagogiczne. Pacjent co prawda Fiat Siena ale dobrze Wam znanym silnikiem 1.2 8v z LPG. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach pyrka: Na PB mocniej na LPG słabiej. Ostatnio ścięło mi klin na wale i wierzyłem że to będzie to tak przy okazji ale nie. Zauważyłem, że jak naciskam palcem na pasek od alternatora to patrząc na czujnik położenia wału, te koło się porusza. Czy to może być przyczyną nie równej pracy silnika? Że to koło bije? Co może być tego przyczyną? Co by trzeba było wymienić?
  4. Ludzie zakładają TA Technix czy tam nawet MTS ale jakoś nie słyszałem negatywnych opinii.
  5. Czy to jest coś ten deseń? Bo ja z tym borykam się już od roku i nic nie pomaga :/
  6. Siena zaczęła chodzić na gaz. Dziś spróbowałem przełączyć na gaz i okazało się że wystarczyło przytrzymać na gazie aby weszła w obroty i gaz działa. Pyrkania nadal nie zweryfikowałem :/ już chciałem wymieniać czujnik temperatury powietrza w kolektorze ssącym bo jeden kolega z innego forum ma ten sam problem. Ale on wymienił i bez zmian. Już nie wiem co to może być. Braknie mi pomysłów. Mam jeszcze takie pytanie. Jak hamuję bez wciśniętego sprzęgła to pedał działa prawidłowo ale jak mam wciśnięty pedał sprzęgła to pedał hamulca nie powraca na swoje miejsce. Popuszczę pedał sprzęgła i pedał hamulca powraca. O co może haczyć? Lub co może być tego powodem?
  7. O dzięki. czekam na wypłatę i zamawiam.
  8. Jak coś zdziałasz daj znać bo u siebie też chcę tak zrobić
  9. Jeżeli nie ubywa płynu chłodzącego to UPG raczej jest w porządku.
  10. Bardzo możliwe. Rozpada się w środku i zaczyna zatykać. Aczkolwiek do końca pewny nie jestem.
  11. Dołączam się do pytania
  12. Jeszcze nie kupiłem bo koniec miecha i nima kasy na takie bajery ale zapewne w przyszłym miesiącu już pewnie kupię. Jak kupię i zamontuję to nawet nagram filmik.
  13. Mógłbyś podesłać linka? Nie to że nie chce mi się szukać ale nie wiem jakie dokładnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.