Skocz do zawartości

homzic

użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Będzin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

homzic's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. hej, otóż od jakiegoś czasu nie mogę dojść o co kaman. Brak sygnału czujnika prędkości (jest dobry), brak świateł stopu i cofania. Z racji braku prędkości oczywiście szwankuje wspomaganie. Na chwilę pomogło rozpięcie i ponowne wpięcie białej kostki pod podstopnicą ale po jakimś czasie problem wrócił. Przemierzyłem połączenia na kostce i przejście jest na wszystkich pinach. Może ktoś miał ten problem i wie gdzie szukać żeby nie pruć instalacji? pacjent to 1.1 MPI z góry dzięki za podpowiedź. pozdro
  2. homzic

    Hybryda czyli?

    > Dlaczego nie? > Zależnie od ustawień softu będzie konieczność przekalibrowania ilości impulsów/km dla uzyskania > poprawnych wskazań - oczywiście wyłącznie dla ecu. Trochę jeszcze bazując na wiedzy z Punto 2 16V - tam jest ten sam komp - to widzę, że sygnał idzie na Pin 10 złącza A. Ciekawe czy w Stilo to wykastrowali. Aż spróbuję.
  3. homzic

    Hybryda czyli?

    to jeszcze pytanie dodatkowo skoro już widzę, masz sporą wiedzę w tym temacie. Czy da się wyeliminować całkiem IMMO z tego kompa i jeśli tak to ile liczysz za taką operację (może być na pri)? Bo tylko do tego jest body komp potrzebny a to dodatkowy złom pod maską i kable.
  4. homzic

    Hybryda czyli?

    > No to napiszę bezpośrednio - daj ten sygnał na odpowiedni pin ecu i masz problem rozwiązany. z tego co przetrzepałem pinologię i trochę teorii to sygnał idzie po szynie CAN z body kompa i niestety nie ma jednego dedykowanego pinu na ECU dla impulsatora. Dlatego temat odpuściłem. Jedyny chyba motyw jaki widzę to zapiąć taki sygnał do body kompa ale niestety nigdzie nie znalazłem rozpiski pinów dla niego. Jednakże skoro ktoś z większym doświadczeniem rzuca podpowiedź to jeszcze poszperam.
  5. homzic

    Hybryda czyli?

    > No to Panowie jedna wielka podpowiedź - ecu nie potrzebuje sygnału z abs do poprawnego działania - > nikt przecież nie zobowiązywał producentów do wyposażania samochodów w ten system. Być może i masz rację co nie zmienia faktu, że bez sygnału zgłasza mi błąd jak na załączonym logu. Jeśli możesz coś podpowiedzieć w tym temacie to byłoby miło.
  6. homzic

    Hybryda czyli?

    Jeździć jeździ "normalnie" spalanie ok 7l/100km ale niestety komp przechodzi w tryb awaryjny i odłącza pedał gazu. Pedał gazu posiada dwa równoległe potencjometry i komp jeśli wszystko jest ok podaje po 5V na każdy z nich. Jeśli coś jest nie tak i jest to błąd krytyczny to odcina jedno zasilanie potencjometru i gaz nie działa. Zrobiłem więc bypass z pierwszego potencjometru i gaz reaguje normalnie. Nie zmienia to jednak faktu, że silnik nie osiąga swojej mocy - mniej więcej ma 60kucy w takim trybie. Główny błąd jaki zgłasza komputer to brak sygnału z czujnika prędkości ale niestety nie jestem w stanie go zapodać bo nie mam zestawu ABS i tych czujników żeby je podpiąć i sprawdzić. Samo podpięcie elektryki silnika nie wymaga nawet podpięcia licznika, tylko musisz mieć napięcie ze stacyjki. Z resztą i tak mi nie działa . > Ale rozumiem, że Twoje auto już normalnie jeździ. Jesli tak to czy mógł byś podać z czym miałeś > problem i co zrobiłeś z oryginalnymi zegarami (znaczy się czy jest konieczność podpinania ich > w celu uruchomienia silnika).
  7. homzic

    Hybryda czyli?

    > A Ty sam swojego swapowałeś ?? Sam, bo tylko wtedy to jest satysfakcja z takiej operacji. Chociaż jak życie pokazuje nie zawsze ale jeszcze się nie poddałem.
  8. homzic

    Hybryda czyli?

    > Na AK też było, > jakiś tekst no może i było ale niestety jak zawsze kija można się z tego dowiedzieć. Nie wiem w czym taki problem podzielić się pewnymi informacjami. Sam posiadam takie "cudo" ale niestety nie jestem w stanie pozbyć się pewnych błędów bo nie mam takiej wiedzy jak huba żeby sobie pogmerać w programie. Faktem jest, że podpięcie tego jest proste jak się ma komplet zabawek ale jest parę rzeczy, które trzeba w programie wyłączyć bo komp wyświetla błędy i przechodzi w tryb awaryjny. Przynajmniej w moim przypadku ale być może coś źle podłączyłem i/lub czegoś nie wiem. Co do skrzyni pasuje każda jak do 1.2 czy 1.1.
  9. homzic

    EMU w fiacie fire

    Wuniek na Ciebie to zawsze można liczyć. Bezinteresowna wymiana informacji to rzadkość w dzisiejszych czasach nawet wśród hobbystów. Dzięki wielkie.
  10. homzic

    EMU w fiacie fire

    wreszcie ktoś założył szerszy wątek EMU + Fire , będę śledził jeśli coś jeszcze się pojawi. napisz jeszcze jak ostatecznie ustawiłeś te cewki biorąc pod uwagę schemat podłączenia jaki pokazałeś > tak nie ustawiałem sprawdzę, właśnie się zbieram do warsztatu
  11. szczerze powiem, że po tylu latach nie sądziłem, że zaskoczy mnie w seju silniczek wycieraczek i to, że są dwie odmiany. A ponieważ mi się spalił bieg wolny i to jednokrotne klikniecie to mam pytanie jak poznać wersje silniczka? Czego nie posiada ten dwubiegowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.