Jump to content

donPablito

użytkownik
  • Content Count

    378
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Normalny

1 Follower

About donPablito

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rzeszów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W miejscu ori licznika zostawiam tylko obrotomierz, shifta i poziom paliwa, i bez predkosciomierza ciężko jeździć, i tak sobie gdybam bo to jedyne wolne miejsce na jakikolwiek predkosciomierz, póki co zostanę przy nawigacji żeby cokolwiek wiedzieć 🤣
  2. Coś wymyślę ale to później, na razie poszukuje samej szyby do licznika żeby sobie dociąć na idealny wymiar z jakiegoś materiału i zrobić tutaj porządek z obrotomierzem, shift light'em, i innymi diodami i laserami, także apel - poratuje ktoś szybą z licznika?? 😁
  3. Takie mam kostki, ale jednak zostawiam póki co tylko przerobie po swojemu ala kit car 😀 Natomiast pytanie - czy ktoś kiedyś stworzyl predkosciomierz w miejscu i obudowie obrotomierza? 😀
  4. Ślimak na linke, dziura w grodzi na linke 😀
  5. Skrzynia 6b więc też nieseryjna 😁 jutro będę w garażu to wybebesze kable i dam cynk 😉
  6. Podepne sie pod temat - seicento sporting spi, 2000 rok, jaki powinno mieć licznik? Na linkę czy elektroniczny? Pytam bo nie wiem jaki kupić i od razu powiem że nie mam jak sprawdzić bo poprostu mam auto bez licznika jakiegokolwiek 🤣
  7. > Mam pytanko. > W moim Cc niebawem zagości IC. > Zderzak jest pełny po stronie kierowcy. Nie chce wywalać dziury wielkiej i ciąć nie wiadomo jak. > Czym najlepiej (sprawdzona metoda) wyciąć dziurki w krateczkach w zderzaku? Urządzenie typu DREMMEL i metalowa tarczka chyba do drewna - około 30 min roboty i nie bawisz się pilnikiem i brzeszczotem trzy godziny, a robisz precyzyjnie praktycznie bez poprawek
  8. Witam. Potrzebuję z okolic Radomia/Pionek/Zwolenia ogarniętego warsztatu dla moich znajomych. Mają serię problemów z touranem i tylko jeżdżą po jakichś znachorach i wywalają pieniądze. Trzeba ogarnąć "abgas", "motorsterung werkraftt" kontrolkę świeć żarowych, check engine, i wariujący wskaźnik temperatury... Pomożecie???
  9. Witam. Problem jak w temacie, lewarek biegów nie odbija do pozycji "zerowej", jak go zostawię maks na prawo to tam zostanie, maks w lewo to tam zostanie, skrzynia działa bez zarzutu, nic nie zgrzyta, nic się nie blokuje tylko jest to mega wkurzające... Miał ktoś podobny przypadek??
  10. Panowie, pytanie mam - 307 po liftowa 1.6 benz ma koło dwumasowe czy zwykłe?? Występują jakieś typowe usterki powodujące hałasowanie z tych okolic?? Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie?? Typowe usterki i awarie ktore są kosztowne?? Czy przebieg 200 tyś km robi wrażenie na tym aucie?? Z góry dzięki
  11. > Mam taki silnik byc moze wymieniac bo tu w UK nie oplaca sie naprawiac, jezdzil OK malo palil ale > zaczal dymic szarym dymem, olej na 4 cylindrze > To auto z 2003 a Twoje z ktorego roku?? > Zastanawia mnie czemu zasyfilo EGR, ale moze Twoje starsze. Moje 2005 rok, EGR zasyfiony bo jeździł nim starszy gość i raczej go nie cisnął żeby przepalić, stąd nagar
  12. > Tak się nazywa, Czuczu polecał, natomiast mi kiedyś nawet nie raczyli odpisać na relatywnie proste > pytanie... Inż Halczyński raczej nie odpisuje na maile bo nie ma czasu, dzwonić trzeba Z tego co wiem to zmienili adres ale to właśnie trzeba przez tel jak ktoś chce konkretnie tam pojechać
  13. Objawy - po nagrzaniu szarpanie przy dodawaniu/odejmowaniu gazu, gaśnięcie po wciśnięciu sprzęgła, problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu, wysokie spalanie (8.5 l/100km) Podmienione/wymienione czujnik temp, cewka, świece, filtr paliwa, filtr powietrza, i masa innych pierdół które mogły powodować te objawy. Zrobione - czyszczenie EGR, 4 godziny w acetonie, czyszczenie pędzlem, obróbka kulkami szklanymi, ponowne moczenie w acetonie 2 godziny, ponownie kulki szklane, szczególnie przylgnia grzybka zaworu, ogólnie jak nowy (żałuję że nie zrobiłem foto przed montażem) Efekty - nie to auto,
  14. > Klakson to nie wiem, ale awarykji to sprawdz zy w kostce od radia masz fioletowy kabel podłaczony > do +12. Awaryjki biorą zasilanie z kostki radia, jak cos tam bylo grzebane to ma prawo nie > działac. Podepnę się pod temat, bo ja z kolei uciąłem kostkę od radia bo zbędna w rajdówce i faktycznie nie działają awaryjne ale kierunki są, próbowałem chyba z 5 włączników ale nic to nie dało, i teraz skoro wiem już co to podpytam skąd najszybciej podpiąć tam 12V, który był kabel od podtrzymania pamięci radia??
  15. > A co mu dolega? Nie lepiej wyczyscic albo calkiem wywalic klapki? Klapki (prawdopodobnie) tyrkotają jak szalone, odgłos jakby głowica miała zaraz wybuchnąć, auto jeździ normalnie ale nie kręciłem go na maks obroty bo strach... Dźwięk identyczny jak skończone szklanki, stąd mój temat ale po weryfikacji okazało się, że to kolektor jest winny... Wywalenie klapek jest w 100% bezinwazyjne?????? Spalanie nie wzrasta?? Komputer nie świruje itp?? Cokolwiek złego???
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.