Jump to content

karolchyla

użytkownik
  • Content Count

    449
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 11h 38m 13s

About karolchyla

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polaniec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://www.catcar.info/ Coś z tego będzie dobre? Poszukaj odpowiedniego modelu auta.
  2. Pompa czy kranik, a w zasadzie to jest zawór otwierany podcisnieniowo.
  3. Wyniki wskazań temperatury masz jak najbardziej prawidłowe. Sprawdzałem w sumie 3 autka i podobnie jak ty we wszystkich stabilna temperatura zawsze oscylowała 4-5 syopni poniżej tej jaka byla nabita na termostatach. Citroen 2,0hdi termostat 82' odczyt stabilne 78-79. Założyłem mu specjalnie wykonany na zamówienie wklad z poczatkiem otwarcia 92', odczyt zawsze był 86-87. Renault f4r termostat 87', odczyt mam okolice 82-84'. Ostatnio zalozylem do fiatowskiego 1,2 nowy termostat 92'. I też te 5' jest niżej z odczytu. Cały uklad chlodzenia ma pewną bezwładność, pracuje w jakiejś tam histerezie. Mowa oczywiscie o normalnej jeździe. Przepałuj go do odcinki na trasie to temp. Skoczy do temperatury otwarcia termostatu. Skoro uważasz, że wskazania czujnika dla ecu mogą mieć taki wpływ na spalanie to oszukaj na próbę sterownik przy pomocy odpowiedniego rezystora. Jak rozgrzejesz wpietym równolegle do czujnika temperatury opornikiem czy potencjometrem spraw aby sterownik widział te 90-95'. I pojeździj tak trochę. Wtedy sprawdź czy ma to wpływ na spalanie.
  4. karolchyla

    205/60/16

    Rok temu za niecałe 800 kupilem ganc nowe kumho ecowing w tym rozmiarze, ale mają juz jeden sezon letni za sobą i pod 20000 km. Na allegro były. Popatrz może coś się trafi jeszcze. Z opon jestem póki co bardzo zadowolony.
  5. Witam. Znacie może wartość znamionową cisnienia benzyny na listwie wtryskowej w silniku F4R 770 2,0 16V? Auto to G Scenic 2 2007r. Na biegu jałowym gdy rozgrzany pracuje nerwowo- trochę telepie. Dotknięcie gazu, podniesienie obrotów do ok 900 powoduje uspokojenie pracy. Wlaczenie obciążenia typu swiatla i klima powoduje podbicie obrotow i również gładką pracę. Na pokładzie LPG. Ale na gazie chodzi jakby lepiej na biegu jałowym. Ostatnio zrobiony rozrząd- 100% dobrze ustawiony. Przy okazji pomiar cisnienia w cylindrach poprawny i równy na kazdym garnku. Uszczelki kolektora przepustnica i odma zrobione i pewne. Założone inne 4 pewne wtryski benzyny- bez zmian. Silnik zapala od tyku, ciagnie tez dobrze. Nie pali specjalnie dużo- okolice 11l lpg i z komputera 9,5 l benzyny. Jedyne czego jeszcze nie sprawdzałem to ciśnienie benzyny na wtryskach. Więc pytam jakie powinno być to ciśnienie? Moze jest za wysokie, lub za niskie i dawka paliwa jest nieodpowiednia. Na jałowym odczyt z sondy za katalizatorem ma tendencję do ciągłego dążenia ku 0,9V. Przy wyższych obtotach wskazanie wraca w okolice 0,4-0,5V. Pomożecie?
  6. Sprawdź w takim przypadku " nypelki" ktorymi są przykrecone przewody do filtra paliwa. Te oczka i śrubki. Czesto w tych elementach jakiś paproch sie zatrzymac może. To sa bardzo male srednice i do tego 90 stopni.
  7. Czubek wajchy od kierunkowskazu sprawdź.
  8. Ponieważ wyleczyłem juz kolano to dopiero w zeszlym tygodniu mogłem przejechać kilkanaście km na skuterku. Najpierw może parę słów o Teosie 125. Jak dla mnie w zupełności wystarczający na kręcenie się wokół komina. Ostatnie dłuższe przejażdżki jakie miałem jako jeszcze nastolatek były na WSK 125 lub MZ150. I z mojego punktu widzenia taka wsk do pięt niedorasta takiemu wynalazkowi jak Yamaha skuter. Skuterek do 90 km/h idzie fajnie. Rekraacyjnie 60-80 km/h po prostu super. Ze skuterka jestem bardzo zadowolony. Teraz o kaskach no bo o tym wątek. Ostatecznie kurier nie dostarczył grexa. Więc kupiłem dwa kaski LS2. 1. Ff353. Tani bo za 200 zł kask integralny. Wygodny, lekki, dość cichy do tych 80km/h. Powyżej 80 juz swiszczy. Ale przyjemnie sie w nim jedzie. Do 30 km/h z zamknieta szybą w pełnym letnim słońcu jest gorąco. Jak się jeszie te 50-60 km/h robi sie przyjemniej. Przeciagu nie ma z wentylacji ale jest fajnie. 2. Drugi zapasowy kask zakupiłem OF562. Z promocji pomarańczowy za 90 zł. Coz jak to otwarty kask.z podniesioną szyba do 40-50 km/h normalnie pizdzi. Jadąc szybciej z opuszczona szybą jest glosno i szimi niemiłosiernie. Zaskoczony pozytywnie jestem wykonaniem tego kasku. Jest dobrze zrobiony i po prostu ładny. Niesamowicie wygodny. Tak tylko chciałem napisać kilka slow o tych kaskach. One na szybkie maszyny sie nie nadają. Ale do skuterkow czy motorowerow to bardzo rozsądne pozycje. Oczywiscie oba mają atest ece r22.05.
  9. Chcesz przez to napisać, że nie sprawdzisz w jakim stanie są świece i czy była by roznica po odpinaniu swiec po kolei? Nie wiesz jak, czy brak narzędzi?
  10. Jak nie ma iskry w cylindrze to benzyna zapala się samoczynnie kiedy chce a to wlasnie ma chwycić czujnik spalania stukowego i zapobiec temu. Masz ewidentnie problem braku iskry. Świece do wymiany profilaktycznie, potem przewody lub cewki.
  11. A jaki numer błędu ci mechanik odczytał? Twój opis usterki bardziej podchodzi pod wypadanie zapłonu, niż spalanie stukowe. Jakies dziwne dzwieki wydaje silnik?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.