Skocz do zawartości

karolchyla

użytkownik
  • Zawartość

    438
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Normalny

O karolchyla

  • Tytuł
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polaniec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Noe ma za co. Szerokiej drogi.
  2. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Chcesz przez to napisać, że nie sprawdzisz w jakim stanie są świece i czy była by roznica po odpinaniu swiec po kolei? Nie wiesz jak, czy brak narzędzi?
  3. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Jak nie ma iskry w cylindrze to benzyna zapala się samoczynnie kiedy chce a to wlasnie ma chwycić czujnik spalania stukowego i zapobiec temu. Masz ewidentnie problem braku iskry. Świece do wymiany profilaktycznie, potem przewody lub cewki.
  4. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    A jaki numer błędu ci mechanik odczytał? Twój opis usterki bardziej podchodzi pod wypadanie zapłonu, niż spalanie stukowe. Jakies dziwne dzwieki wydaje silnik?
  5. karolchyla

    Coroczne przeglądy przyczep SAM obowiązkowe?

    Nie słyszałem nTo by było fajne. Ile zadymy bylo ze 3-4 lata temu jak zabronili robić samy. Chodziło oczywiscie o opłacalność bo homologacja rzeczoznawca. A właśnie jakby zrobili coroczne przeglądy to mialo by sens. Parę zł zaplacic i niech diagnosta sprawdzi czy taki sam nie rozpada się. Wtedy sam osobiscie taką przyczepę bym zrobił. Ps. Znalazłem jakis artykuł co z sensem to opisuje. http://www.dlid.pl/home/3-prawo/183-stanowisko-w-sprawie-pojazdu-marki-sam Tak to powinno działać moim zdaniem. Robiąc przyczepę lekką sam jestem producentem. Więc jak nie chcę robić corocznie przeglądu powinienem uzyskać homologację na tą przyczepę. Natomiast nie mając homologacji powinienem miec prawo do zarejestrowanua jej ale warunkiem jest coroczny przegląd techniczny.
  6. Skoro akumulator sprawny to włącz zapłon n8ech wszystko wystartuje. Potem skrzynia w N, a hamulec "reczny" wyłączyć przyciskiem. Takie rzeczy piszą w instrukcji auta bardzo wyraźnie- sprawdź.
  7. karolchyla

    S max problem z akumulatorem

    Moim zdaniem powinieneś zacząć od zamontowania nowego akumulatora. Te nowe układy ladowania są tak robione, że cuda potrafią robic i sygnalizowac gdy akumulator zaczyna się kończyć. Ja miałem zagawostke po zakupie renuara. Akumulator mial 2 lata. Napięcie ladowania ponad 15V. No to jasne było że regulator szleje. Ponieważ nowy mądry regulator kosztował prawie 200 zł zmieniłem w starym szczotki i naladowalem akumulator. Przez kilka dni bylo pięknie. 14,2V i cacy. Po tygodniu zająknął się przy odpalaniu. Napiecie ładowania prawie 16V. No to kupilem ten cholerny regulator. Zamontowałem i znowu po uruchomieniu 14,2V. Po tygodniu znowu foch i prawie 16V. Kupilem nowy akumulator jenoxa i od tamtej pory brak jakiegokolwiek problemu z prądem. Teraz wiem, że najpierw trzeba sprawdzić akumulator, bo nowy to nowy a czasami bywa tańszy jak naprawa sprawnych alternatorow i regulatorów.
  8. karolchyla

    Multimetr do zastosowań domowych

    Najprostrzy 830 buz. Ma absolutnie wszystko czego na co dzień potrzeba. Najlepiej jak będzie z uni-t. Te akurat są dość dokładne i mają powtarzalne pomiary. Mam też 890 i oprócz tego ze można nim w miarę dokładnie zmierzyć prad przemienny do 20A to nie widzę wiecej jego plusów w porównaniu do mniejszego brata. 890 ma jedną wkurzajaca wadę. Wylacza się po kilku minutach żeby oszczędzać baterię- o to go nie lubię. Mam też po 1 szt ich odpowiedników sygnowanych inną marką- no name. Funkcyjnie są identyczne, ale juz ich dokładność i powtarzalność wyników w porownaniu do uni-t'a jest losowa. Wielokrotnie musiałem użyć też różnych budżetowych "automatow" co to same sobie dobierają zakres pomiarowy i rodzaj napięcia. Dla mnie to zbędny i kompletnie niepraktyczny bajer- tych nie polecam.
  9. karolchyla

    Co to za czujnik i jaki ma wpływ na pracę silnika?

    Tu nie chodzi o czujnik, ale o podciśnienie. Sam piszesz ze obwód podcisnienia byl nieszczelny. Hamulce wspomagane sa podciśnieniem. Jak go nie bylo to i serwo nie działało. A sterowanie silnikiem? A choćby kąt wyprzedzenia wtrysku, albo dawka rozruchowa może być sterowana podcisnieniem. Ale na szczescie za 0 zł usunąłeś usterkę.
  10. karolchyla

    Brudny klosz lampy jak wyczyścic?

    Czy ten klosz nie był czasem klejony ponownie jakimś klejem cyjanoaktylowym? Po superglue czy innych kropelkach często takie cuda wychodzą.
  11. karolchyla

    Odmulenie silnika, przegonienie po autostradzie itp.

    W skrócie silnik na 6 biegu ma ciężej jak na 4. Im ciężej tym wiecej temperatury. A to skuteczniej przedmuchuje i wypala rurę.
  12. karolchyla

    125 dla kogoś wysokiego

    Z resztą i tak na kat B takiego mocniejszego 125cm nie bedziesz mógł używać. Do 11kW i wspolczynnik moc/ masa nie wiecej jak 0,1W/kg. O papiery się rozchodzi. Z poważnych konstrukcji zeby papier był legalny, a konstrukcja nośna przyjęła swapa to słabo to widzę. Z resztą nie jestem za tym, żebyś Januszował i próbował system oszukać. Rób prawko A, albo spełniaj się na pierdzikółkach legalnie.
  13. karolchyla

    Piszczenie przy skręcie kierownicą

    U mnie zawsze juz w 4 przypadkach założenie nowego paska wielorowkowego dawało mniejsze lub większe efekty dźwiękowe. Typowego piszczenia co prawda nigdy nie miałem, ake popiskiwania czy przeróżne cmokania i szurania bywały. Z czasem to ustepowalo, albo zmienialem pasek na innego producenta. Nie zalozony tam jest czasem Dayco? Piszę tu o silnikach gdzie napinal to sprężynowy napinacz. W xanti natomiast popiskiwania i szurania likwidowalem przez mocniejsze naciagniecie- napinacz ze sruba napinajaca. Instrukcje jednego z producentow pasków- nie pamiętam którego- zalecaly oczyszczenie kół pasowych szczotką drucianą. Dla tego w poprzednim poście to napisałem. Takie mam skrzywienie że lubie przeczytać papierki dolaczane do czesci ktore sam montuje. Mozna czasami się zaskoczyc co tam piszą.
  14. karolchyla

    Piszczenie przy skręcie kierownicą

    Naciag paska do poprawy. Klinowy, czy wielorowkowy? Przy wymianie wiekorowkowego dobrą praktyką jest oczyszczenie kół pasowych szczotką drucianą. W rowkachm na kolach pasowych jest sporo brudu po starym pasku.
  15. karolchyla

    Scenic II 2.0 +LPG opinię wady i zalety

    Ze 3 tygodnie temu mecher zmieniał mi centralny wysprzeglik po plyn puścił. Uznał ze trzeba by tez pomyśleć o dwumasie i całym sprzęgle. Całość wycenil na 4000 zł. Ostatecznie zmieniony tylko wysprzeglik- 400 zł. Sprawdzałem ceny i kolo dwumasowe to 2100-2500 zl, sprzęgło luka juz od 450 zl mozna dostać. Auto ponad 270 tys km. Nie czuję podczas jazdy jakichś niepokojących objawow co by wskazywało na rozleciana dwumase.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.