Skocz do zawartości

karolchyla

użytkownik
  • Zawartość

    444
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Normalny

O karolchyla

  • Tytuł
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polaniec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. karolchyla

    Ciśnienie paliwa Renault F4R

    Witam. Znacie może wartość znamionową cisnienia benzyny na listwie wtryskowej w silniku F4R 770 2,0 16V? Auto to G Scenic 2 2007r. Na biegu jałowym gdy rozgrzany pracuje nerwowo- trochę telepie. Dotknięcie gazu, podniesienie obrotów do ok 900 powoduje uspokojenie pracy. Wlaczenie obciążenia typu swiatla i klima powoduje podbicie obrotow i również gładką pracę. Na pokładzie LPG. Ale na gazie chodzi jakby lepiej na biegu jałowym. Ostatnio zrobiony rozrząd- 100% dobrze ustawiony. Przy okazji pomiar cisnienia w cylindrach poprawny i równy na kazdym garnku. Uszczelki kolektora przepustnica i odma zrobione i pewne. Założone inne 4 pewne wtryski benzyny- bez zmian. Silnik zapala od tyku, ciagnie tez dobrze. Nie pali specjalnie dużo- okolice 11l lpg i z komputera 9,5 l benzyny. Jedyne czego jeszcze nie sprawdzałem to ciśnienie benzyny na wtryskach. Więc pytam jakie powinno być to ciśnienie? Moze jest za wysokie, lub za niskie i dawka paliwa jest nieodpowiednia. Na jałowym odczyt z sondy za katalizatorem ma tendencję do ciągłego dążenia ku 0,9V. Przy wyższych obtotach wskazanie wraca w okolice 0,4-0,5V. Pomożecie?
  2. karolchyla

    Yaaaamaaaaahaaaaa

    Cacunio. Gratuluję.
  3. karolchyla

    Diesel gaśnie na wolnych obrotach

    Sprawdź w takim przypadku " nypelki" ktorymi są przykrecone przewody do filtra paliwa. Te oczka i śrubki. Czesto w tych elementach jakiś paproch sie zatrzymac może. To sa bardzo male srednice i do tego 90 stopni.
  4. karolchyla

    Klakson nieodnaleziony

    Czubek wajchy od kierunkowskazu sprawdź.
  5. karolchyla

    kask na skuter 125

    Ponieważ wyleczyłem juz kolano to dopiero w zeszlym tygodniu mogłem przejechać kilkanaście km na skuterku. Najpierw może parę słów o Teosie 125. Jak dla mnie w zupełności wystarczający na kręcenie się wokół komina. Ostatnie dłuższe przejażdżki jakie miałem jako jeszcze nastolatek były na WSK 125 lub MZ150. I z mojego punktu widzenia taka wsk do pięt niedorasta takiemu wynalazkowi jak Yamaha skuter. Skuterek do 90 km/h idzie fajnie. Rekraacyjnie 60-80 km/h po prostu super. Ze skuterka jestem bardzo zadowolony. Teraz o kaskach no bo o tym wątek. Ostatecznie kurier nie dostarczył grexa. Więc kupiłem dwa kaski LS2. 1. Ff353. Tani bo za 200 zł kask integralny. Wygodny, lekki, dość cichy do tych 80km/h. Powyżej 80 juz swiszczy. Ale przyjemnie sie w nim jedzie. Do 30 km/h z zamknieta szybą w pełnym letnim słońcu jest gorąco. Jak się jeszie te 50-60 km/h robi sie przyjemniej. Przeciagu nie ma z wentylacji ale jest fajnie. 2. Drugi zapasowy kask zakupiłem OF562. Z promocji pomarańczowy za 90 zł. Coz jak to otwarty kask.z podniesioną szyba do 40-50 km/h normalnie pizdzi. Jadąc szybciej z opuszczona szybą jest glosno i szimi niemiłosiernie. Zaskoczony pozytywnie jestem wykonaniem tego kasku. Jest dobrze zrobiony i po prostu ładny. Niesamowicie wygodny. Tak tylko chciałem napisać kilka slow o tych kaskach. One na szybkie maszyny sie nie nadają. Ale do skuterkow czy motorowerow to bardzo rozsądne pozycje. Oczywiscie oba mają atest ece r22.05.
  6. karolchyla

    Awaria-zagadka do pomyślenia na weekend

    Wtryski padły.
  7. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Noe ma za co. Szerokiej drogi.
  8. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Chcesz przez to napisać, że nie sprawdzisz w jakim stanie są świece i czy była by roznica po odpinaniu swiec po kolei? Nie wiesz jak, czy brak narzędzi?
  9. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    Jak nie ma iskry w cylindrze to benzyna zapala się samoczynnie kiedy chce a to wlasnie ma chwycić czujnik spalania stukowego i zapobiec temu. Masz ewidentnie problem braku iskry. Świece do wymiany profilaktycznie, potem przewody lub cewki.
  10. karolchyla

    Czujnik spalania stukowego - Accord

    A jaki numer błędu ci mechanik odczytał? Twój opis usterki bardziej podchodzi pod wypadanie zapłonu, niż spalanie stukowe. Jakies dziwne dzwieki wydaje silnik?
  11. karolchyla

    Coroczne przeglądy przyczep SAM obowiązkowe?

    Nie słyszałem nTo by było fajne. Ile zadymy bylo ze 3-4 lata temu jak zabronili robić samy. Chodziło oczywiscie o opłacalność bo homologacja rzeczoznawca. A właśnie jakby zrobili coroczne przeglądy to mialo by sens. Parę zł zaplacic i niech diagnosta sprawdzi czy taki sam nie rozpada się. Wtedy sam osobiscie taką przyczepę bym zrobił. Ps. Znalazłem jakis artykuł co z sensem to opisuje. http://www.dlid.pl/home/3-prawo/183-stanowisko-w-sprawie-pojazdu-marki-sam Tak to powinno działać moim zdaniem. Robiąc przyczepę lekką sam jestem producentem. Więc jak nie chcę robić corocznie przeglądu powinienem uzyskać homologację na tą przyczepę. Natomiast nie mając homologacji powinienem miec prawo do zarejestrowanua jej ale warunkiem jest coroczny przegląd techniczny.
  12. Skoro akumulator sprawny to włącz zapłon n8ech wszystko wystartuje. Potem skrzynia w N, a hamulec "reczny" wyłączyć przyciskiem. Takie rzeczy piszą w instrukcji auta bardzo wyraźnie- sprawdź.
  13. karolchyla

    S max problem z akumulatorem

    Moim zdaniem powinieneś zacząć od zamontowania nowego akumulatora. Te nowe układy ladowania są tak robione, że cuda potrafią robic i sygnalizowac gdy akumulator zaczyna się kończyć. Ja miałem zagawostke po zakupie renuara. Akumulator mial 2 lata. Napięcie ladowania ponad 15V. No to jasne było że regulator szleje. Ponieważ nowy mądry regulator kosztował prawie 200 zł zmieniłem w starym szczotki i naladowalem akumulator. Przez kilka dni bylo pięknie. 14,2V i cacy. Po tygodniu zająknął się przy odpalaniu. Napiecie ładowania prawie 16V. No to kupilem ten cholerny regulator. Zamontowałem i znowu po uruchomieniu 14,2V. Po tygodniu znowu foch i prawie 16V. Kupilem nowy akumulator jenoxa i od tamtej pory brak jakiegokolwiek problemu z prądem. Teraz wiem, że najpierw trzeba sprawdzić akumulator, bo nowy to nowy a czasami bywa tańszy jak naprawa sprawnych alternatorow i regulatorów.
  14. karolchyla

    Multimetr do zastosowań domowych

    Najprostrzy 830 buz. Ma absolutnie wszystko czego na co dzień potrzeba. Najlepiej jak będzie z uni-t. Te akurat są dość dokładne i mają powtarzalne pomiary. Mam też 890 i oprócz tego ze można nim w miarę dokładnie zmierzyć prad przemienny do 20A to nie widzę wiecej jego plusów w porównaniu do mniejszego brata. 890 ma jedną wkurzajaca wadę. Wylacza się po kilku minutach żeby oszczędzać baterię- o to go nie lubię. Mam też po 1 szt ich odpowiedników sygnowanych inną marką- no name. Funkcyjnie są identyczne, ale juz ich dokładność i powtarzalność wyników w porownaniu do uni-t'a jest losowa. Wielokrotnie musiałem użyć też różnych budżetowych "automatow" co to same sobie dobierają zakres pomiarowy i rodzaj napięcia. Dla mnie to zbędny i kompletnie niepraktyczny bajer- tych nie polecam.
  15. karolchyla

    Co to za czujnik i jaki ma wpływ na pracę silnika?

    Tu nie chodzi o czujnik, ale o podciśnienie. Sam piszesz ze obwód podcisnienia byl nieszczelny. Hamulce wspomagane sa podciśnieniem. Jak go nie bylo to i serwo nie działało. A sterowanie silnikiem? A choćby kąt wyprzedzenia wtrysku, albo dawka rozruchowa może być sterowana podcisnieniem. Ale na szczescie za 0 zł usunąłeś usterkę.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.