Jump to content

dudi_00

użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Normalny

About dudi_00

  • Rank
    obsesyjny rowerzysta

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No z tablica too dluga historia heh... nie moge sie jakos zebrac a plany ? Po weselichu bedzie Turbo wiec i wydech bedzie inny i zalozony jak nalezy
  2. Nie wiem jaka byla historia po sprowadzeniu do kraju ale ja kupilem w Dolnoslaskim
  3. Po sprowadzeniu tego auta do kraju wygladal tak z tego co wiem
  4. Witam wszystkich za duzo sie tu nie udzielam ale moze czesc osob mnie zna lub auto. Pochwale sie co mi tam Poczatkowo kupilem sportinga 1.1 z 1996r Zwykly sporting z szachownica na dachu w kilku odcieniach zoltego. Pozniej wpadly fotele z mazdy kieszenie z miejscem na glosnik zmiana boczkow na czarne i kilka drobnych przerobek. Miedzy innymi ostateczna wersja w zoltym kolorze jeszcze na ATS Classic wygladala tak : Pozniej wpadly felgi ktore mam do dzisiaj. Schmidt Revolution 4 Spoke. 13x7 et6 Kupione jako czarne ale szybko zmienily kolor I to by bylo na tyle zoltego CC. Dalej zacz
  5. Panowie potrzebuje jakiegos specjaliste od ITB Jesli ktos jest taki niech sie odezwie tutaj badz na priv
  6. > na zdjeciu jest 1.2 16V > 1.4 mialy juz fajkocewki i zołty korek oliwy Moze nie ladnie ze sie wtrace ale jeszcze niebieski bagnet Przynajmniej u mnie taki siedzi Silnik z nowego Bravo w razie czego
  7. Jesli mozna to podepne sie do tematu z tym samym pytaniem ale bez srodkowego tlumika Fi 45 przelot i koncowy tylko jaki ?
  8. > Dużo lepsza od serii czy pomijalnie? Z tego co wiem to na przykladzie Abartha500 : Na seryjnej turbinie 200KM to juz tak na granicy ... A przy GT 14 spokojnie ponad 200KM mozna wywalczyc no i jak wczesniej pisalem pasuje P&P... W Cinsofcie bylo strojonych kilka takich Abarthow i sa wykresy wiec mozna luknac
  9. Gt 14 podchodzi bez problemu do seryjnego kolektora
  10. > Witam. Pozwolę sobie odgrzać trochę temat choć pojawiał się już wiele razy. Czy ktoś mógłby pokazać > zdjęcie tych zacisków z palio? Na alledrogo jest ich mnóstwo ale nie idzie często rozróżnić, > który jest pod która tarczę. I pytanie dodatkowe czy przypadkiem w Sienie nie było takich > samych? Tak przynajmniej twierdzi eper. Nie wiem czy ze zdjecia uda Ci sie wywnioskowac ktore sa ktore najlepiej byloby jechac na szrot i mierzyc Jedynie po srednicy tloczka mozna (chyba) poznac ale tez sprawdzanie na oko nie jest najlepszym wyjsciem
  11. Z BMW ewentualnie poszukaj na szrotach z malucha Dlugoscia powinien pasowac
  12. Natnij delikatnie lozysko tak zeby tej uszczelki opaski nie wiem jak to nazwac nie uszkodzic i puknij mlotkiem Powinny peknac i powinno wtedy zejsc
  13. Slupki raczej nie tylko elektronika > Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w > mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ?
  14. Dokladnie lepiej poszukac calego blotnika (tzw cwiartke) i wspawac
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.