Skocz do zawartości

dudi_00

użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dudi_00's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

3

Reputacja

  1. Panowie potrzebuje jakiegos specjaliste od ITB Jesli ktos jest taki niech sie odezwie tutaj badz na priv
  2. > na zdjeciu jest 1.2 16V > 1.4 mialy juz fajkocewki i zołty korek oliwy Moze nie ladnie ze sie wtrace ale jeszcze niebieski bagnet Przynajmniej u mnie taki siedzi Silnik z nowego Bravo w razie czego
  3. Jesli mozna to podepne sie do tematu z tym samym pytaniem ale bez srodkowego tlumika Fi 45 przelot i koncowy tylko jaki ?
  4. > Dużo lepsza od serii czy pomijalnie? Z tego co wiem to na przykladzie Abartha500 : Na seryjnej turbinie 200KM to juz tak na granicy ... A przy GT 14 spokojnie ponad 200KM mozna wywalczyc no i jak wczesniej pisalem pasuje P&P... W Cinsofcie bylo strojonych kilka takich Abarthow i sa wykresy wiec mozna luknac
  5. Gt 14 podchodzi bez problemu do seryjnego kolektora
  6. > Witam. Pozwolę sobie odgrzać trochę temat choć pojawiał się już wiele razy. Czy ktoś mógłby pokazać > zdjęcie tych zacisków z palio? Na alledrogo jest ich mnóstwo ale nie idzie często rozróżnić, > który jest pod która tarczę. I pytanie dodatkowe czy przypadkiem w Sienie nie było takich > samych? Tak przynajmniej twierdzi eper. Nie wiem czy ze zdjecia uda Ci sie wywnioskowac ktore sa ktore najlepiej byloby jechac na szrot i mierzyc Jedynie po srednicy tloczka mozna (chyba) poznac ale tez sprawdzanie na oko nie jest najlepszym wyjsciem
  7. Z BMW ewentualnie poszukaj na szrotach z malucha Dlugoscia powinien pasowac
  8. Natnij delikatnie lozysko tak zeby tej uszczelki opaski nie wiem jak to nazwac nie uszkodzic i puknij mlotkiem Powinny peknac i powinno wtedy zejsc
  9. Slupki raczej nie tylko elektronika > Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w > mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ?
  10. dudi_00

    Ćwiartka CC

    Dokladnie lepiej poszukac calego blotnika (tzw cwiartke) i wspawac
  11. Jesli patrzac optycznie to blok 1.2 jest ciut wyzszy niz 1.1 i ma troche inne mocowanie kolektora ssacego
  12. Dokladnie jak badzid pisze Tez ujezdzalem kompletny zawias weiteca 40/40 do poki nie kupilem gwinta Bardzo fajnie sie zachowywal dziur za bardzo nie bylo czuc twardy tez nie byl:)Jak najbardziej moge polecic do jazdy na codzien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.