-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Marcin
-
Lokalizacja
Częstochowa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
dudi_00's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
3
Reputacja
-
Panowie potrzebuje jakiegos specjaliste od ITB Jesli ktos jest taki niech sie odezwie tutaj badz na priv
-
> na zdjeciu jest 1.2 16V > 1.4 mialy juz fajkocewki i zołty korek oliwy Moze nie ladnie ze sie wtrace ale jeszcze niebieski bagnet Przynajmniej u mnie taki siedzi Silnik z nowego Bravo w razie czego
-
Jesli mozna to podepne sie do tematu z tym samym pytaniem ale bez srodkowego tlumika Fi 45 przelot i koncowy tylko jaki ?
-
Tjet - da się zamontować jakieś lepsze niż seryjne T
dudi_00 odpowiedział lepo78 na temat - Centomania
> Dużo lepsza od serii czy pomijalnie? Z tego co wiem to na przykladzie Abartha500 : Na seryjnej turbinie 200KM to juz tak na granicy ... A przy GT 14 spokojnie ponad 200KM mozna wywalczyc no i jak wczesniej pisalem pasuje P&P... W Cinsofcie bylo strojonych kilka takich Abarthow i sa wykresy wiec mozna luknac -
Tjet - da się zamontować jakieś lepsze niż seryjne T
dudi_00 odpowiedział lepo78 na temat - Centomania
Gt 14 podchodzi bez problemu do seryjnego kolektora -
> Witam. Pozwolę sobie odgrzać trochę temat choć pojawiał się już wiele razy. Czy ktoś mógłby pokazać > zdjęcie tych zacisków z palio? Na alledrogo jest ich mnóstwo ale nie idzie często rozróżnić, > który jest pod która tarczę. I pytanie dodatkowe czy przypadkiem w Sienie nie było takich > samych? Tak przynajmniej twierdzi eper. Nie wiem czy ze zdjecia uda Ci sie wywnioskowac ktore sa ktore najlepiej byloby jechac na szrot i mierzyc Jedynie po srednicy tloczka mozna (chyba) poznac ale tez sprawdzanie na oko nie jest najlepszym wyjsciem
-
Z BMW ewentualnie poszukaj na szrotach z malucha Dlugoscia powinien pasowac
-
Natnij delikatnie lozysko tak zeby tej uszczelki opaski nie wiem jak to nazwac nie uszkodzic i puknij mlotkiem Powinny peknac i powinno wtedy zejsc
-
Slupki raczej nie tylko elektronika > Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w > mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ?
-
Dokladnie lepiej poszukac calego blotnika (tzw cwiartke) i wspawac
-
Jesli patrzac optycznie to blok 1.2 jest ciut wyzszy niz 1.1 i ma troche inne mocowanie kolektora ssacego
-
Dokladnie jak badzid pisze Tez ujezdzalem kompletny zawias weiteca 40/40 do poki nie kupilem gwinta Bardzo fajnie sie zachowywal dziur za bardzo nie bylo czuc twardy tez nie byl:)Jak najbardziej moge polecic do jazdy na codzien