Skocz do zawartości

dudi_00

użytkownik
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O dudi_00

  • Tytuł
    nauka jazdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dudi_00

    CentoIrenaRevolution

    Zderzaki przod tyl z SX'a
  2. dudi_00

    CentoIrenaRevolution

    No z tablica too dluga historia heh... nie moge sie jakos zebrac a plany ? Po weselichu bedzie Turbo wiec i wydech bedzie inny i zalozony jak nalezy
  3. dudi_00

    CentoIrenaRevolution

    Nie wiem jaka byla historia po sprowadzeniu do kraju ale ja kupilem w Dolnoslaskim
  4. dudi_00

    CentoIrenaRevolution

    Po sprowadzeniu tego auta do kraju wygladal tak z tego co wiem
  5. Witam wszystkich za duzo sie tu nie udzielam ale moze czesc osob mnie zna lub auto. Pochwale sie co mi tam Poczatkowo kupilem sportinga 1.1 z 1996r Zwykly sporting z szachownica na dachu w kilku odcieniach zoltego. Pozniej wpadly fotele z mazdy kieszenie z miejscem na glosnik zmiana boczkow na czarne i kilka drobnych przerobek. Miedzy innymi ostateczna wersja w zoltym kolorze jeszcze na ATS Classic wygladala tak : Pozniej wpadly felgi ktore mam do dzisiaj. Schmidt Revolution 4 Spoke. 13x7 et6 Kupione jako czarne ale szybko zmienily kolor I to by bylo na tyle zoltego CC. Dalej zaczal sie remont blacharki ,zmiana koloru , konserwacja podwozia , swap i wiele innych [kurza twarz]. Pomoc zaoferowala tez druga polowa Z rozbiorek itd tyle. Teraz troche przyjemniejsza czesc. Widac kolor widac wnetrze itd Poczatkowo fotele BMW E30 Sportsitze pozniej wpadly kubly ktore jezdza u mnie do teraz Moj pierwszy zlot tym autem byl na zerkowie a wygladalo to mniej wiecej tak: Tam auto zostalo docenione przez organizatorow a takze i udalo sie zdobyc garnek za felge Dalej zmienil sie tylko kolor felg i wreszcie doprowadzony zostal lakier na tyle ile sie dalo . Niestety lakiernik sie nie popisal poprawial auto 3 razy ale zadowolony do konca i tak nie jestem. Moze kiedys bedzie zrobiony jak nalezy Na obecna chwile: 1.4 16v z Fiata Bravo II + skrzynia sporting .Wyciagniety do srodka lewarek , dwa kubly plus szelki. Kolo zamachowe ze sprzeglem 1.4 16v. Zamach odelzony, sprzeglo podwojne , wzmocnione. Wieksza pompa paliwa , wieksze wtryski, kolektor wydechowy 4-1 i wiele innych. Calosc wystrojona na DET3. Zawieszenie przod gwint home made. Tyl takze gwint (samorobka na bazie zawieszenia z Leona) Wydech przelot fi45 + koncowy z Lady Samary. Narazie tyle
  6. dudi_00

    KOLEKTOR SSĄCY zrób se sam

    Panowie potrzebuje jakiegos specjaliste od ITB Jesli ktos jest taki niech sie odezwie tutaj badz na priv
  7. dudi_00

    Przejście z 1.2 16v na 1.4 16v - co i jak

    > na zdjeciu jest 1.2 16V > 1.4 mialy juz fajkocewki i zołty korek oliwy Moze nie ladnie ze sie wtrace ale jeszcze niebieski bagnet Przynajmniej u mnie taki siedzi Silnik z nowego Bravo w razie czego
  8. dudi_00

    Ciche tłumiki do 1.4 n/a

    Jesli mozna to podepne sie do tematu z tym samym pytaniem ale bez srodkowego tlumika Fi 45 przelot i koncowy tylko jaki ?
  9. > Dużo lepsza od serii czy pomijalnie? Z tego co wiem to na przykladzie Abartha500 : Na seryjnej turbinie 200KM to juz tak na granicy ... A przy GT 14 spokojnie ponad 200KM mozna wywalczyc no i jak wczesniej pisalem pasuje P&P... W Cinsofcie bylo strojonych kilka takich Abarthow i sa wykresy wiec mozna luknac
  10. Gt 14 podchodzi bez problemu do seryjnego kolektora
  11. dudi_00

    Zaciski hamulcowe

    > Witam. Pozwolę sobie odgrzać trochę temat choć pojawiał się już wiele razy. Czy ktoś mógłby pokazać > zdjęcie tych zacisków z palio? Na alledrogo jest ich mnóstwo ale nie idzie często rozróżnić, > który jest pod która tarczę. I pytanie dodatkowe czy przypadkiem w Sienie nie było takich > samych? Tak przynajmniej twierdzi eper. Nie wiem czy ze zdjecia uda Ci sie wywnioskowac ktore sa ktore najlepiej byloby jechac na szrot i mierzyc Jedynie po srednicy tloczka mozna (chyba) poznac ale tez sprawdzanie na oko nie jest najlepszym wyjsciem
  12. dudi_00

    Aku w bagażniku. Jakie przewody?

    Z BMW ewentualnie poszukaj na szrotach z malucha Dlugoscia powinien pasowac
  13. dudi_00

    Wymiana lozysk mechanizmu roznicowego w c.514

    Natnij delikatnie lozysko tak zeby tej uszczelki opaski nie wiem jak to nazwac nie uszkodzic i puknij mlotkiem Powinny peknac i powinno wtedy zejsc
  14. dudi_00

    1.4 16v różnice

    Slupki raczej nie tylko elektronika > Więc jeżeli chodzi np. o silnik 1.4 16v z bravo II 2007r plus o oznaczeniu 192B2000 to różnica w > mocy (producent deklaruje 90 km) również wynika z zastosowanej elektroniki ?Czy słupki 1.4 > 16v z GP, pandy 100hp, nowego bravo, stilo, czy idei bądź musa czymś się w ogóle różnią ?
  15. dudi_00

    Ćwiartka CC

    Dokladnie lepiej poszukac calego blotnika (tzw cwiartke) i wspawac
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.