Skocz do zawartości

worms77

użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O worms77

  • Urodziny 31.01.1992

Profile Information

  • Lokalizacja
    EU, Poland
  • Zainteresowania
    Uno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

worms77's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. > najszybciej w przypadku 1.0 to swap na 1.1; i/oraz w przypadku kompa Motronic zmiana na ten z > poloneza plus przepustnica z bravo/brava 1.4 12v Dobra ja to zrobię tylko musiałbym mieć jakaś instrukcje krok po kroku
  2. > Uszczelka pod głowicą... > Super okazja do swapa na 1.2 Nie no na razie nie mam co myśleć o takich rzeczach potrzebuję jak najszybciej samochód a po drugie jak nie bierze oleju to na pewno uszczelka?
  3. Wracałem z pracy i zauważyłem biały dym w tylnej szybie potem jak go chciałem drugi raz odpalić to strasznie nim trzęsie. Odkręciłem jedną świece, była cała zalana, wyczyściłem wypaliłem i dalej dzieje się to samo.
  4. > no może zacznij dbać o auto na tyle ile się to należy, czyli wymienić olej, naciągnąć lub wymienić > pasek klinowy, potem zerknij do skrzyni biegów czy jest olej > obawiam się że związek przyczynowo-skutkowy z jazdą za tirem który strasznie kurzy nie ma tutaj > żadnego znaczenia. > to że po wciśnięciu sprzęgła przestaje się ten dzwięk wydobywać wskazuje raczej na problem ze > skrzynią biegów, tam są łożyska które nie lubią pracy na sucho.... Czyli to raczej skrzynia biegów nie sprzęgło spoko teraz tylko znajde jak sprawdzic poziom oleju i będę myślał co dalej. Nie napisałem wcześniej sprzęgło też mi w sumie troche chrupie przy wciskaniu ale to chyba przez linkę. Dzięki za odpowiedz
  5. Od jednego razu jak jechałem za tirem i strasznie kurzył, zaczęło mi coś konkretnie trzeć, tak mi się wydaje że to po tej stronie od sprzęgła i skrzyni biegów. Trze tylko jak jest ciepło teraz będę miał problem bo robi się wiosna i strach tym gdziekolwiek jechać. Jak naciskam sprzęgło to przestaje, no albo jak dam mu nieźle po gazie. Nic nie śmierdzi sprzęgłem. Dodam jeszcze tyle że miałem czyszczony cały silnik kercherem ;D jakoś w lato tamtego roku. Olej w silniku nie był wymieniany chyba ze dwa lata. No i pasek od alternatora trochę luźny.
  6. > Uturbić i przestanie dzwonić Przestanie dzwonić i jeździć
  7. > Zmien mechanikow. Gadanie zaworow pod obciazeniem jest oznaka naturalnej slabosci silnika i nie ma > nic wspolnego ze zuzyciem, a wymiana oleju na super hiper syntetyk 0W70 na nic sie tu nie zda. > Jesli chcesz eksperymentowac to zatankuj raz paliwo o liczbie oktanowej 98 lub wyzszej (nie > szczyp sie, wyjdzie gora 5 zl drozej za tankowanie do pelna ) i wtedy sprawdz, powinny troche > przycichnac. No i zalałem tej 98 w sumie mniej słychać ale mam inny chyba poważniejszy problem. Ale to już założe chyba nowy wątek.
  8. > hehe, dobrych mechaników masz jak mówią że dzwoni ze starości > ten silnik może chodzić 20lat i nic mu nie bedzie przy normalnym traktowaniu, więc albo panewki > stukają lub zawory lub jeszcze co innego > wlanie gęstego oleju ciut wyciszy go ale ja bym lał najtanszy mineral Dzwoni mi gdy jade pod górkę na wyższym biegu niż powinienem. Nie mam żadnych wycieków na silniku żadnych ;D Trochę sprzęgło się sypie chyba ;D
  9. > najlepszy będzie miał nazwę: wyreguluj zawory Byłem u kilku mechaników i każdy mi powiedział że silnik pochodzi maksymalnie rok, bo to juz dzwoni ze starości ;D a jeżdżę już 2 lata tym autem odkąd pytałem. Mam szczelinomierz ale nie za bardzo wiem jak to regulować.
  10. Chciałbym teraz na wiosnę wymienić olej jaki będzie najlepszy do starego, głośno dzwoniącego silnika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.