Skocz do zawartości

pacza_cienki700

użytkownik
  • Liczba zawartości

    404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bytom
  • Zainteresowania
    Car-Audio. Motoryzacja, Sport

pacza_cienki700's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > bo masz uszkodzony prawdopodobnie regulator wszystko bylo wymieniane za kazdym razem bo to okazało się przyczyną awarii, jest możliwe żeby winą było odpalanie auta na rozładowanym kompletnie aku (po jeździe bez ładowania) ?
  2. Nie chcę zakładać nowego tematu, sprawa dotyczy tego alternatora. Okazało się, że padl mostek i regulator. Wymienione, zalożone próba odpalenia z alternatora dym i okazało się, że mostek znowu, myślimy, że wadliwy, dajemy nowy sytuacja się powtarza drugi raz spalony mostek. Cała instalacja przekopana wszystko dobre, pomiary, wiązka itd. Trzecia próba włączyliśmy aku do ładowania, jak było pełne to odłączone i auto odpaliło odrazu. Aku oryginalne kupiłem rok temu ok. kwietnia założone. Rok temu (grudzień 2012 po przebiegu ok 35tkm) był wymieniany mostek na starym aku. Pytanie czemu paliło te mostki?...
  3. żeby nie było tak kolorowo to zaświeciła się kontrolka ładowania, obroty ponad 1000 silnik wyje, jutro musze to ogarnąć...
  4. no tak na dodatkach pisze ile i na ile wystarcza, a na olejach nie stąd moje pytanie.
  5. teraz właśnie chcę dolewać co jakiś czas dodatki, a te oleje dolewać w proporcjach ok 250-300ml na bak tylko co ile? Bo jedni piszą co tankowanie, a nastepni co 2-3baki. Miejmy nadzieje, że będzie dobrze bo mam zamiar jeszcze trochę pojeździć
  6. wiem, wiem ale od tamtego czasu nie byłem jeszcze na forum. Czujnik wymieniony, narazie tylko 2 razy odpaliłem auto po dłuższych postojach i jest ok, nic się nie dzieje. Mam nadzieje, że to pomoże bo jednak trochę kosztowało. Tam gdzie kupiłem czujnik Pan powiedział, że są to początki końca pompy, ale ja się nie znam więc nie wypowiadam. DZIĘKI
  7. czujnik powinien być jutro, ogarnac to i może znowu wróci wszystko do normy
  8. stawanie z górki nic nie pomaga bo stała już tak, pójdę zaraz i zobaczę jak wygląda ta obudowa, ale wydaję mi się, że wymiana czujnika mnie nie ominie. A co do paliwa nalałem kiedyś nitro i mam niemiłe wspomnienia. Dzięki za rady myślę, że jak ogarnę ten czujnik to przeczyszczę układ a mixol z orlenu ten zóły będzie dobry? słyszałem, że te "czerwone" źle się rozpuszczają.
  9. filtr jest nowy od tego zaczynalem, a wymieniam wszystko na bierząco, jak ta obudowe sprawdzic
  10. czytałem, że może być też przyczyną obudowa filtra paliwa, więcej jednak za SCV, z boscha za 650zl, a GM 812zł
  11. paliwo z bp zawsze tankuje, czujnik podobno dobry nie ma zadnych błedów. Może faktycznie trzeba będzie go wymienić. A co mowicie o dolewaniu mixolu do ropy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.