Skocz do zawartości

R_M_C

użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Rafał
  • Lokalizacja
    Oleśnica
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, car-audio
  • Samochód
    P 406Coupe / MB W201
  • Motocykl
    Yamaha XJ 900

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

R_M_C's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

4

Reputacja

  1. Nie prościej poszukać w okolicy jakiegoś miejsca parkingowego na wynajem? Myślę tu o garażach pod blokami. Za wynajem nawet jak zapłaci z 200-250 miesiąc to w zakładanym budżecie może ten motocykl tam trzymać 3-4 lata
  2. Ja niedawno wymieniłem Alfę Romeo 147 1.9 JTD (2004) na Peugeta 406 Coupe 2.0 PB (2000). Zmieniłem bo Alfa mimo, że fajna (i w sumie nic się w niej mi nie zepsuło przez 2 lata, które ją miałem ) jakoś mnie nie porwała. Zwłaszcza silnikowo - wszystkie poprzednie auta miałem w benzynie i to mi bardziej pasowało. Dodatkowo bałem się, że w końcu zepsuje się coś z drogich rzeczy (jakie są w nowych dieslach). Peugeot kupiony trochę przypadkowo Planowałem kupić starszego mercedesa W208 lub W211 ale nie było chętnych na wymianę. Trafił się Peugeot i jak narazie nie narzekam.
  3. Ale na stronie, ktora podawales (z pokrowcami) to cena za 1 fotel widze wynosi kolo 170 euro czyli raczej drozej. Wiec ja wolalbym sobie zrobic fotel u tapicera. We Wroclawiu naprawde swietny fachowiec to Grzegorz Slawinski: http://www.tapicer-samochodowy.com/kontakt.html Kilka lat temu dawalem mu do obszywania sportowy fotelik Koeniga jak i kierownice i do tej pory sa jak nowe. Ale terminy maja wypelnione, trzeba czekac na swoja kolej W Walbrzychu robiłem tutaj: http://tapicerowanie.prv.pl/index.html
  4. Pod koniec 2015 dawałem do obszycia fotel wraz z podłokietnikiem (do Mercedesa 190 ale to raczej nieważne). We Wrocławiu u naprawdę dobrego fachowca mówili mi 550 zł za tą robotę. Finalnie zrobiłem w Wałbrzychu i zapłaciłem 350. A fotelik sobie wymyśliłem ze skórzanymi boczkami co cenę podniosło. Radziłbym się zorientować w cenach w swojej okolicy bo wydać tyle kasy na pokrowce to chyba średni interes.
  5. Z reguły wysyłka foteli jest dość droga. Na tej aukcji też. Warto się zastanowić czy tych samych pieniędzy (albo mniej) nie będzie kosztowała osobista wycieczka. Wtedy można naocznie sprawdzić czy opis z aukcji pokrywa się z wyglądem rzeczywistym foteli. A i sam zakup z odbiorem osobistym (poza serwisem aukcyjnym) najczęściej dalej duże pole manewru ceną
  6. R_M_C

    czy łańcuchy....

    Według mnie warto dołożyć i kupić firmowe. Pierwsze jakie miałem (marketowe firmy Bottari) po przejechaniu kawałka drogi zaczęły strzelać. Kawałki łańcucha tłukły mi się o nadkola, pytanie w co mogły się przy odrobinie pecha wkręcić. Naprawiałem je dołączonymi ogniwkami ale dalej się rozłaziły. Kolejne jakie kupiłem - Koenig (polecam firmę) służą bezawaryjnie już w drugim moim samochodzie (szczęśliwie rozmiar opon pasował do zakresu łańcucha). Koenigi kupiliśmy też do samochodu ojca i tak samo żadnych problemów nie sprawiają.
  7. Ja mam kask i w sumie denerwuje mnie w nim jedna rzecz. Osłona przeciwsłoneczna sama opada w czasie jazdy (pod wpływem wstrząsów). W sumie patrzyłem jeszcze w czasie gdy kaski w sklepie były na inne i we wszystkich wydawały mi się te osłony mało stabilne. Reszta ok. Wszystko działa, nic nie odpada Przy dłuższych jazdach (z zamontowanymi w kasku wszystkimi wygłuszeniami) czuję jeszcze ucisk na uszy - jeźdzę w okularach
  8. Kiedys było bezterminowo ale już chyba ze 2-3 lata są przeglądy na skutery. Jak kupiłem swój (używany) to okazało się, że trzeba zrobić. Z tego co pamiętam jednak to podbili mi go na 2 lata. Więc chyba robi się rzadziej.
  9. Mam A4 1.8 (125KM) z 1996r. Auto ma licznikowy przebieg 240000 a ja zrobilem nim okolo 80000 w 4 lata. Wszystkie "wady i zalety" w sumie wymieniono ja je potwierdzam. Spalanie w trasie miedzy malymi miastami to okolo 6,5-7,8 litra (w zimie wiecej, w lecie mimo jazdy na klimie mniej). U mnie co roku trzeba cos porobic przy zawieszeniu przednim Zawsze ktorys wahacz zaczyna miec luzy i stukac. Zmienialem juz i na drozsze i na tansze ale wielkiej roznicy w wytrzymalosci nie zauwazylem. Reszta w sumie bez awarii. Powazniejsze wydatki to wymiana katalizatora (stary skonczyl swoj zywot). Zmienilem go na metalowy (okolo 600 zl). Padla mi takze pompa centralnego zamka. Nie trafilem jeszcze na identycza, uzywana (specjalnie nie szukalem) ale wymiana jej jest prosta wiec to kwestia czasu. Dostep jest dobry, z bagaznika. Poza tym tylko eksploatacyjne rzeczy - tarcze, klocki, olej. Wymiana rozrzadu to koszt okolo 1300 zl (wszystko co mozliwe + robocizna). Pewnie sa drozsze ale w Oplu, ktorego mialem wczesniej kosztowalo mniej. Co mozna wiecej powiedziec. Auto do spokojnej jazdy. Zawalidroga sie nie jest ale specjalnie dynamiczne to nie jest. Przy predkosciach do 90-100 w srodku cichutko i przyjemnie. Denerwuje mnie tylko ostatnio miekkosc zawieszenia. Trzyma sie wprawdzie drogi ale mocno pochyla sie w zakretach co mi zaczyna przeszkadzac. Nie kojarze czy tak bylo od pocztku czy amortyzatory/sprezyny zaczynaja sie prosic o wymiane.
  10. Pierwszy motocykl Yamaha XJ 900.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.