Skocz do zawartości

Chronos

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Chronos's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Witam Jestem właścicielem Aveo z 2009 r. (T255), z fabrycznym radiem chevroleta, ale kierownica nie posiada sterowania radiem. Chciałbym sobie takowe zamontować. Zaopatrzyłem się w kierownicę z przyciskami do sterowania radiem z "rozbitka". Nie zabierałem się jeszcze za próby demontażu oryginalnej kierownicy, ale podejrzewam, że moje auto nie ma poprowadzonej fabrycznej wiązki przewodów od radia do kolumny kierownicy z kostką do wpięcia modułu z przyciskami w kierownicy. Czy ktoś z Was się orientuje czy wystarczy poprowadzić przewody z kierownicy do radia, zarobić je w kostki i wpiąć w oryginalną instalację przy radiu? (załączyłem fotki modułu z przyciskami sterowania radiem) Czy może ktoś wie w które kostki przy radiu należy się wpiąć i jakie piny? Czy może, po drodze między kierownicą, a radiem jest/powinien być jakiś moduł elektroniczny czy coś w tym stylu odpowiadający za przyciski na kierownicy? Pomyślałem, że zdobycie takiej wiązki może graniczyć z cudem, więc spróbowałbym zrobić ją samodzielnie. Jakie są szanse, że coś takiego mogłoby działać? Dzięki za pomoc
  2. Niestety nie ma innego dostępu do tej ramki od wewnątrz. Udało mi się ją w końcu wyciągnąć. Ramkę przytrzymywały 4 zatrzaski (po jednym na każdym wierzchołku ramki w kształcie U i dwa zatrzaski w podstawie tuż przy zagięciach). Same zatrzaski są metalowymi sprężynującymi blaszkami wyprofilowanymi tak aby można było je wcisnąć jak i wyjąć bez łamania ich. Trzymają jednak na tyle mocno, że podważając ramkę nożyk, którym to robiłem wyginał się jak banan zanim zaczep ustąpił. Bez zabezpieczenia krawędzi taśmą bardzo łatwo jest zrobić wgniecenia w plastiku tablicy rozdzielczej czy radia. Dziękuję za pomoc
  3. Tą zaślepkę ewidentnie coś przytrzymuje na miejscu. Domyślam się, że są to jakieś zatrzaski. Plastik sztywno przylega do radia i pozostałych elementów tablicy rozdzielczej. W szpary łączeniowe z trudnością można wcisnąć cienki nożyk nie mówiąc już o śrubokręcie. Z tego powodu pojawiło się moje pytanie. Nie ukrywam, że liczyłem na pomoc osób, które już kiedyś taką ramkę zdemontowały i potrafią mi odpowiedzieć na pytania: - w którym miejscu ramki są te zatrzaski i ile ich jest? - z której strony najlepiej zabrać się za podważanie ramki aby najłatwiej odczepić zatrzaski? - w którą stronę odginać ramkę aby te zatrzaski się uwolniły?
  4. Jak wymontować radio z Aveo (rocznik 2009 model T255 5-cio drzwiowy). Szukam po necie kilka godzin i znalazłem informację, że trzeba odkręcić 4 śruby ukryte pod ramką obejmującą radio. Nie mam pojęcia jak zdjąć tą ramkę i niczego nie uszkodzić. W którym miejscu znajdują się zaczepy przytrzymujące tą ramkę? W jaki sposób podważyć panel by nie porżnąć tablicy? Znalazłem nawet ilustrowaną instrukcję w pdf-ie (strona 3-cia, rysunek A): LINK do pliku pdf Przy demontażu zaślepki ograniczają się tylko do zdawkowego "zdejmij panel" ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.