Jump to content

eustachy

użytkownik
  • Content Count

    545
  • Joined

  • Last visited

About eustachy

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 01/30/1990

Profile Information

  • Lokalizacja
    POZnań*

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hmm... tak myślę czy całej nagrzewnicy nie wymienić. Gdzieś mi tam wyciek się robi, zauważyłem.
  2. Cześć szarańczo W moim cento (93r) działa nawiew tylko na 3 biegu. Dobrze podejrzewam, że padł opornik? Jak to jest rozwiązane? Podobnie jak w sejach? Domyślam się, że muszę się tam dostać od strony silnika?
  3. Hmm. A myślałeś o tym, żeby audi zostawić i tylko kupić drugie, mniejsze do jazdy po mieście? Rodzina, dzieci są? BO jak tak to audi na rodzinne wypady zostawić, a poszukać czegoś pokroju Lupo/Panda do miasta. W miarę młode. Nawet może z gazem. Takiej A6 z takim silnikiem raczej bym nie zmieniał, tylko jeździł aż się rozpadnie, a prędzej świat się rozpadnie niż to Audi
  4. Audi się psuje? Rdzewieje ? Za duże? Za stare? Czy jak? Bo imo nie widzę sensu w zmianie
  5. Trochę płynu wyciekło, ale wężyk wygiąłem w górę i było tego nie wiele, więc nie widzę problemu Odpowietrzałem tak długo, że przy okazji wymieniłem sobie cały płyn hamulcowy, co chwile szedłem dolać do zbiorniczka. Myślę, że na ma się o co martwić, a jak się boisz, że za dużo wyleci to możesz odkręcić cylinderki, wyjąć z tarczy i założyć znowu na wężyki. Wtedy nie wypłynie Ci nic. Będziesz miał zabezpieczone wężyki.
  6. Wymieniałem w weekend cylinderki z tyłu. Mam ABS. Odpowietrzałem normalnie i jest ok. Hamuje jak złoto
  7. > demontujesz wszystko a na przegladzie ci wbije ze zdemontowano > z tym idzie do WK i ci kasuja wpis w dowodzie Tak prosto? No to ekstra
  8. Witam koledzy. Planuję zmianę silnika w swoim wozie. Mam 1.1 MPI z sekwencją, a będzie 1.2 prawdopodobnie 8v. Ale do rzeczy. Teraz mam gaz, a chcę go zdemontować. Już co nieco zacząłem w garaż€ (przekładać silnik będę sam) i teraz się zastanawiam co dalej? No bo gaz wbity w dowód, więc pewnie trzeba by mieć jakiś papier ze stacji montażu lpg, że oni ją zdemontowali? Jak ja sam zdemontuję i podjadę do nich to mogą mi dać jakiś papier czy nie bardzo (czy zależy od 'pana Zenka'?). Zastanawiałem się, żeby tę inst. co mam teraz zamontować do nowego silnika, ale raczej na pewno na 100% nie chcę mieć już lpg w tym aucie, bo będzie ono typowo weekendowe i nie zależy mi tu na oszczędnościach. Pozdro
  9. > I lubi ja ruda Nooooo, bardzo lubi. Mazde 5 z 2005r za 25koła kupił znajomy z pracy. I przed zimą jak nie zrobi podłogi to wiosną jej nie będzie Nie wiem w takim razie dlaczego ją kupił (świadomie, bo wiedział o tej podłodze! ), ale nie mój piórnik, nie moje kredki. W każdym razie chyba bym jej nie polecał
  10. > Do pracy mam codziennie 25 km w jedną stronę. > Obecne auto zużywa ok. 7-7,5 l benzyny. > Jako, że znajomy sprzedaje Seicento (1.1) zastanawiam się, czy nie kupić, aby dojeżdżać tym do > pracy. Koszt zakupu ok. 2500 zł, stan całkiem dobry. > Do Seicento można było by założyć dodatkowo LPG, aby obniżyć koszty paliwa. > Dodam, iż do obecnego auta gazu nie chcę zakładać. Szukaj auta już z zamontowaną inst. lpg. Wyjdzie najlepiej finansowo. Ja już 30kkm zrobiłem sejem z sekwencją w 1,5 roku. Polecam. Jedno co musiałem wymienić to pompa paliwa, bo poprzedni właściciel ciągle miał opary w baku i zatarła się pompa. Do tego tylko eksploatacja: klocki, bębny i szczęki. A jak słyszę opinie, że nie kupuj, bo w razie wypadku nie masz szans, to serdecznie pozdrawiam. Gdyby wszyscy tak myśleli to nie byłoby żadnych sc/punto/corsa/panda/saxo/clio itp itd bo one są raptem niewiele większe, więc wrzućcie trochę na luz ludzie. Jak masz zginąć to i tak zginiesz. Taka prawda. Nawet w niewiadomo jakim kombiaku czy limuzynie możesz kopnąć w kalendarz w wypadku. Gdzieś nawet widziałem test Modusa vs Volvo 850/V70 (chyba w Fifth Gear), gdzie niestety Volvo się zmasakrowało. Seje to nie są złe auta, tylko opinie jak to na Fiata przystało są takie, a nie inne. Peace EDIT: mam 1.1 MPI na sekwencji. Miasto spalanie lpg +-7,5-8l/100km, trasa udało mi się zejść do 6,5l/100km na autostradzie, non stop 110-120km/h trasa do Włoch (TAK! Da się dojechać takim czmś do Włoch
  11. > http://www.autodomserwis.com.pl/ słyszałem dobre opinie o nich, ale jakość idzie w parze z kosztami Auto warte max 4k, więc nie wiem czy jest sens malować, tym bardziej, że służy tylko na dojazdy do pracy
  12. No wkurza :/ Mi już powoli też zaczyna na masce się łuszczyć, więc zastanawiam się czy warto będzie malować same drzwi. Jak już to trzeba będzie malować najlepiej razem z maską. Dach już płowieje. Bardziej jednak zastanawiam się nad zmianą budy Niestety ktoś spartolił sprawę jak malował.
  13. Dzięki za porady Cóż, trzeba będzie malować, albo pogodzić się z tym i olać sprawę
  14. > Może rdza jest pod tym złuszczonym lakierem? Nie. Pod klarem jest lakier, ale dość cienka warstwa chyba, bo paznokciem schodzi i widać podkład.
  15. No właśnie tego się obawiałem. A zjechanie tego klaru i polerka? Może to głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi, a ja jestem laikiem w tych sprawach (kosmetycznych) więc tylko próbuje jakoś zaradzić. W ostateczności zostanie tak jak jest. Ważne, że drzwi dostałem w kolor budy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.