Skocz do zawartości

malysz342762

użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O malysz342762

  • Urodziny 26.01.1992

Profile Information

  • Lokalizacja
    Głogów
  • Zainteresowania
    Elektronika, Motoryzacja, ASG, Rowery

malysz342762's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. Byłem ostatnio na przeglądzie w ASO, mówiłem im o tym problemie ale powiedzieli że żadnego błędu nie było na kompie. Pożyczę od kolegi interfejs do OBD to jak będę jechał Pandą w dłuższą trasę to spróbuję zobaczyć czy wychwyci jakiś błąd. Mam tylko pytanie czy podstawowy FiatEcuScan zapisuje mi wszystkie parametry pracy silnika (obroty, mieszanka, spalanie itp) czy jakiś inny program polecacie.
  2. Witam! Od jakiegoś czasu mam następujący problem w mojej Pandzie 1.1, po zatankowaniu do pełna, silnik nierówno pracuje. Gdy jadę po spokojnie, oszczędzając paliwo mam wrzucony 5 bieg i tylko lekko naciśnięty pedał gazu, silnik zaczyna jakby się krztusić. Czuć że delikatnie zwalnia potem przyspiesza tak jakbym "bawił się" gazem. Nie raz do tych objawów dochodzi krótkie zapalenie się Check engine. Objawy występują tylko po tankowaniu do pełna gdy tylko auto trochę spali paliwa wszystko wraca do normy. Dodam że zawsze tankuję na stacjach BP, zazwyczaj na tej samej, ale mój tata ma Bravo 1.4, też tankuje na BP i takich objawów nie uświadcza. Myślę że może to być problem z zanieczyszczeniami w zbiorniku paliwa, ale mogę się mylić. Czy u kogoś też występuje taki problem?
  3. Ja w swojej 1.1 mam tak od zawsze, jak jej za bardzo wcisnę przy ruszaniu to ma jakby turbo dziurę, a po chwili się budzi i rwie do przodu. Zaznaczam że nieraz rusza bez problemów a od czasu do czasu ma takiego lag'a. Widzę że w 1.2 też tak jest może to taka cecha.
  4. Proszę screen z eLearn dla Pandy, przy okazji przełożenia dla 1.2 https://ebf7ka.bn1.livefilestore.com/y1p...rbox.png?psid=1
  5. malysz342762

    Olej do 1.1

    Czyli zostanę przy Selenia 20K Teraz robię bardzo małe przebiegi miesięcznie 200km, Panda jest z 2005 roku i ma dopiero 65kkm, a olej wymieniam zawsze co roku na wiosnę. Myślałem nad tym olejem z tego względu że połowa tej miesięcznej trasy to korki we Wrocławiu, teraz silnik będzie się lepiej nagrzewał bo muszę wymienić termostat . Dziękuję za odpowiedzi
  6. Mam pytanie: niedługo w mojej Pandzie nadejdzie pora wymiany oleju i mam dylemat, czy zostać przy fabrycznej Selenia 20K, czy przejść na Valvoline DuraBlend? Ten Valvoline jest niby do silników które jeżdżą na krótkich trasach, często na biegu jałowym (jazda miejska). Czy ktoś używał tego oleju? Chętnie wsłucham się w opinie!
  7. W mojej spalanie raczej niskie w trasie nieraz schodzi do fabrycznych 4.8L/100km a średnio to tak koło 5.2L. W mieście od 6.5 do nawet 8 w zimie. A co do świateł to mimo ostatnio przepalonej kostki to żarówki od nowości nie wymieniane i działają bardzo dobrze. A gdy kostka padła to przejechałem trasę na jednej żarówce (lewej) i szczerze mówiąc dało by się bez problemów jeździć jeśli chodzi o widzialność . Według moich obserwacji to w Pandzie światła są całkiem dobre, jeździłem Nowym Bravo i tam mijania świecą jakby słabiej niż te w miśku. A co do cichości silnika jestem ciekaw jak to u innych jest, otóż mój tata miał długo świetne autko jakim było Punto II z silnikiem 1.2 60KM tam silnik po odpaleniu nawet na zewnątrz chodził cichutko bardziej dźwięk przypominał szum . Teraz ma Nowe Bravo 1.4 90KM i też silnik jest cichutki. Natomiast u mnie ten 1.1 jak jest zimny klekocze jak stare TDI kolega ma Punto I tez 1.1 i tam silnik chodzi jak mi znajome 1.2 z Punto II. Jak to jest u was ?
  8. Już po wymianie 10 minut roboty Będę musiał pomyśleć o światłach do jazdy dziennej może to odciąży kostkę a przy okazji zaoszczędzę nerwów i pieniędzy przy wymianie żarówek, zwłaszcza tej od strony kierowcy
  9. > Ważna rzecz- przy montażu nie skracaj tych dwóch przewodów. dłuższy kabelek lepiej odprowadza > ciepło Święta racja - jestem elektronikiem więc nawet nie myślałem żeby te przewody skręcać Swoją drogą ciekawi mnie czy w nowszych Pandach poprawili to dając choćby przewody o większym przekroju, albo posrebrzane styki (srebro ma najwyższą przewodność cieplną większą niż miedź).
  10. Ja gdy kupiłem swoją Pandę też ktoś zalał ją mineralnym Lotosem 15W40 a przebieg miała 42kkm po 5 latach. Od razu wymieniłem na Selenie 10W40
  11. Zamówiłem z Allegro ale od innego sprzedawcy 44zł z darmową przesyłką priorytetem - komplet z dwoma przewodami, stykami i termokurczliwką. W mieście w żadnym sklepie nie wiedzieli co to jest Dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam
  12. A może mi ktoś podać numer katalogowy tego konektora najlepiej Fiatowski. Chcę go kupić w warsztacie i nie mogą go znaleźć potrzeba kodu części
  13. Która to kostka ta główna od body?? Mam eLearn'a do Pandy więc jutro będę musiał popatrzeć. Dzisiaj musiałem wieczorem jechać z jedną lampą. Dzięki za odpowiedź
  14. Ja gdy kupiłem moją Pandę to też płynu praktycznie nie było ale zalałem do maxa i przejechałem kilkanaście km, poziom zszedł trochę poniżej max i tak już został. Za to mam teraz problemy z falowaniem temperatury silnik nigdy w zimie nie nagrzewa się do odpowiedniej temperatury. Wystarczy że trochę odpuszczę gaz żeby się toczył i wskazówka spada o 3 kreski. Chyba muszę wymienić termostat
  15. malysz342762

    Spryskiwacze

    U mnie od kierowcy mam tylko jedną możliwość ustawienia że strumień trafia w przerwę w wycieraczce i dwa strumienie jako tako trafiają w szybę natomiast 3 leci na tylną, za to ten od pasażera działa wyśmienicie. A taki stan zrobił się gdy czyściłem podszybie z liści i wymontowałem ten plastik ze spryskiwaczami teraz za choler nie mogę ustawić tego od kierowcy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.