Jump to content

00Tom00

użytkownik
  • Posts

    658
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    kraków
  • Zainteresowania
    ITTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

00Tom00's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

20

Reputation

  1. Próbowałem, ale się nie udało pozytywnie potwierdzić Chyba że robiłem to nieumiejętnie - tylko poprzez wyszukiwarke googlea EDIT: https://salko.pl/zespol-zasilajacy/69651-zespol-zasilania-paliwa-renault-megane-iii-scenic-iii-16v-oryginal-bosch.html Wyglada na to ze chyba bedzie pasować :)
  2. Jak pech to pech nowa pompa też padła po 2 tygodniach pracy pomimo pełnego baku paliwa. Oddałem, kasę zwrócili, ale na wymianę nie mieli nowej... Tak się zastanawiam - oryginalnie siedziała pompa o numerach 0580200026 oraz 2gi numer 172020029r Taką samą pompę znalazłem lokalnie i zakupiłem. Teraz już mam problem ze znalezieniem takiej samej - jak myślicie czy pompa o numerach 0580200025 ; 172020029r będzie kompatybilna - różni się tylko jedną cyferką, ale niestety nie mogę znaleźć informacji na co to wpływa. W sklepie gdzie kupiłem tamtą poprzednią twierdzili że będzie ok bo "wygląda tak samo", ale jak się spytałem czy jeślinie będzie ok to czy przyjmą zwrot oznajmili że nie, bo zwroty przyjmują tylko w przypadku uszkodzeń... Pompa dokładnie jak pod linkiem: https://superparts.pl/pompa-paliwa-bosch-0580200025-172020029r-renault/561333
  3. Wracam z dobrymi wiadomościami, ale jeszcze nie w 100% Nowa pompa podłączona - odpala bez problemu, silnik równo pracuje - jest ok. Problem polega na migającym wskaźniku poziomu paliwa hmmm - spotkał się ktoś Was z tym? Wskaźnik pokazuje połowę baku, ale cały czas miga... jakieś pomysły?
  4. tak, na LPG odpala awaryjnie bez problemu i działa bez zarzutu. Na benzynie z zakręconym zaworem przy butli również nie odpala. Po wymianie oring w pompie, na kilkanaście prób raz odpaliła, na wolnych obrotach silnik chodził jak "traktor"... nie dało się dodać gazu bo silnik się dławił i gasł. Zamówiłem całą drugą pompę - jutro ma być, podmienię zobaczymy... mam nadzieję że ruszy.
  5. Wymieniłem oringi, ciśnienie wróciło, ale autko nie chce odpalić. Podejrzewam, że ukłąd się zapowietrzył - wielokrotnie próbowałem odpalić i nic. Czy jest jakiś sposób na odpowietrzenie układu? Czy to nie możliwe żeby się zapowietrzył i przyczyny mam szukać gdzieś indziej dalej?
  6. Chyba strzał w dziesiątkę. Wykręciłem pompę (tego kto wymyślił plastikową nakretke mocującą to bym ***), rozkręciłem i oring pękł w palcach... także pewnie to jest przyczyną. Zobaczymy czy jutro uda sie dokupić sam oring - dam znać. A tymczasem dziękuję Wszystkim za wskazówki.
  7. Witam, pacjent megane iii z silnikiem 1.6 110 koni beznyna + LPG. Przebieg 210kkm z czego na LPG od 60kkm. Od tygodnia rano słychać było że ciężej zapalała, tzn tak jakby nie mogła uzyskać odpowiedniej ilości paliwa... ale póxniej "chodziła ok". Po tygodniu gdy ją zgasiłem kolejnego dnia już nie zapaliła. Wymusiłem odpalenie w trybie awaryjnym LPG - odpala za kazdym razem bezpośrednio z gazu i pracuje ok. Wykręciłem świece - suchutkie. Wstrzyknąłem benzyny do cylindrów - zapaliła i chwilę popracowała. Więc problem ewidentnie w zasilaniu benzynką. Szukam dalej - podejrzenie padło na pompę paliwa. Napięcie na stykach jest, pompa pracuje, zdjąłem z niej przewód paliwowy i spróbowałm odpalić - paliwo było pompowane ale bez jakiegoś ciśnienia, po prostu wylatywało... Czy nie powinno być tak, że jak się zdejmie wężyk z pompy to w układzie panuje zauważalne ciśnienie? Dobrze kombinuję, ze to za słabe ciśnienie na pompie paliwa? Ewnetualnie co jeszcze proponujecie sprawdzić? Myślałem o wtryskach, ale to chyba nie możliwe żeby wszystkie na raz padły. Orientuje się ktoś może jeszcze gdzie w Megane iii 1.6 znajduje się filtr paliwa?
  8. Cześć, przymierzam się do wymiany wszystkich drzwi wewnętrznych w domku ( będzie z 10 sztuk). Jaka firma teraz przedstawia korzystny stosunek ceny do jakości? Nie zależy mi na drzwiach drewnianych - celuję w pełny MDF (plastra miodu nie chce). Chciałbym żeby okleina była w miarę wytrzymała (w domu sami dorośli więc specyficzne użytkowanie dzieci odpada). Czy warto brać pod uwagę drzwi marketowe np z Castoramy? modele w cenie ok 350-400zł (samo skrzydło) wydawały się całkiem sensownie wykonane łącznie z okleiną (odczucie po dotyku), a jak jest w rzeczywistości? Pozdrawiam, Tomasz
  9. Dołączę się do tematu - a co powiecie na wertykulację na wiosnę? Wszędzie piszą, że zalecana / wymagana... ale trochę boję się spustoszenia trawnika jak noże zaczną nacinać darń i ziemię. Ale może niesłusznie? Fakt, jest dużo suchych traw "pod spodem" wiec może ta wertykulacja byłaby rzeczywiście dobrym rozwiązaniem. Praktykuje ktoś wiosenne wertykulowanie?
  10. Pilot będzie oprócz włączników tradycyjnych + centralka do sterownia smartfonem. Robię uniwersalne rozwiązanie, bo samo sterwoanie pilotem/smartfonem nie zawsze jest wygodne (mówię tu o sobie). Co do kabla - czy sterowanie z pilota, czy tradycyjne, kable z zasilaniem i tak trzeba pociągnąć W kwesti przedłużenia - podobno się nie da - tzn kabel jest lutowany podobno od razu do silnika i jego wymiana = utrat gwarancji, a w obudowie podobno (bo nie widziałem tych rolet na żywo w całości) nie ma miejsca z uwagi na zamontowane dodatkowo moskitiery, które wypełniają w 100% puszkę. Dlatego kombinuję z przedłużeniem.
  11. Cześć, za jakiś miesiąc przyjdą Panowie montować rolety zewnętrzne w oknach. Sterowanie elektryczne, rolety będą miały tylko ok 1,3m kabla... no i muszę przygotować instalację pod nie. Z racji tego, że środek domu mam wykończony, to nie chę robić demolki wewnątrz, tylko instalację chcę puścić na zewnątrz w elewacji (na razie jest styropian, sitaka i klej). Elewację mogę spokojnie ciąć, bo całość będzie jeszcze raz siatkowana, zaciągana klejem i tynkiem. Planuję to zrobic w następujący sposób: 1. Tam gdzie w pokoju mam gniazdko elektryczne, przewiercić się na zewnątrz i po elewacji puścić kable do miejsca włącznika od rolety i znowu przewiercić się tym razem do środka (w tym miejscu będzie wywiercona puszka i zamontowany włącznik od rolet) 2. Od włącznika będę musiał puścić jeszcze kable bezpośrednio do rolety (również w elewacji) i tutaj mam dylematy - jak to najlepiej zrobić... Kable od rolet za krótkie (1,5m) żeby uniknąć ich łączenia, z tego co się dowiadywałem brak możliwości wymiany na dłuższe fabrycznie. Będę musiał je łączyć - myślę o kostkach żeby je porządnie skręcić - wówczas łączenie w puszcze. Tylko wtedy muszę pożegnać sie z opcją ewentualnej wymiany przewodów przez przeciągniecie, gdyby coś się z nimi zadziało (odpukać). A może są jakieś sprytne sposoby na łączenie przewodów bezpośrednio w peszlu, żeby nie utracić możliwości ich wymiany przez przeciągniecie?? Jeśli zastosuję puszki to zastanawiam się, czy jest sens puszczać przewód w peszlu w styropianie czy bez ? Jeśli peszel to ciagnąć same żyły/druty , czy cały YDYP 3x1,5 ? Może ktoś przerabiał podobny temat przewodów ciągniętych w elewacji na zewnątrz i podzieli się z doświadczenia jak to najlepiej ugryźć?
  12. To jest strona na której to znalazłem - na pewno wałek, tak jak pisałem w tym wątku, dlatego na początku nie wrzucałem odnośnika, żeby ktoś się nie "skusił".
  13. oooo to jest nawet fajne i przystępne. Dzięki.
  14. Rzadko (odpukać moje autko się praktycznie nie psuje)... ale... po prostu chcę mieć taki podnośnik, żeby jak już coś mam zrobić to było to w miarę komfortowe
  15. filmik znalazłem w tej ofercie - ale to ściema za sto pare złotych, dlatego tego nie zamieszczałem... ale jak chcesz to proszę: https://prano-pl.com/products/eazylift?fbclid=IwAR1h1rBYls8gkuM71ovuerf94yNRNM5V36olU3DH1xzRkuw4YCqYjbQW-rU Generalnie szukam własnie czegoś podobnego, czyli bez hydrauliki etc, żeby koszty nie były tak duże jak przy tym podnośniku od Dudy. Jak nie znajde czegoś sensownego do powiedzmy 2,5 kpln to sobie wyspawam chyba rampe
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.