Skocz do zawartości

scrally

użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska/Rzeszów/Łańcut/Krzemienica :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

scrally's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Witka Ma ktoś może jakieś foto jak obspawać tylna belkę ? gdzieś kiedyś coś widziałem, jakieś blachy w miejscu mocowania amorka, ale nie znalazłem ponownie a mam żelastwo wyciągnięte i muszę je wzmocnić raczej.......help
  2. Regenerację można zrobić tak: - wylewamy stary elektrolit - płuczemy akumulator najlepiej wodą destylowaną, ale z doświadczenia wiem że najlepiej zrobi się to wężem z bieżącą wodą, wszystkie cele bardzo dokładnie (opad z płyt na dnie aku robi zwarcie pomiędzy płytami jeśli jest go dużo) - zalewamy wodę destylowaną i ładujemy malutkim prądem ok doby - rozładowujemy aku jak pojawi się napięcie - wylewamy + świeża destylowana i ładowanie (ładowaniem odsiarczamy płyty) -rozładowujemy, wylewamy, płuczemy, zalewamy nowy elektrolit, ładujemy zgodnie z parametrami i gotowe Po takiej operacji pochodził aku w sejku 3 lata a był dętka, nie reagował zupełnie na ładowanie, nie trzymał prądu. Największy problem w całej operacji to miejsce gdzie można wypłukać aku - oczywiści wszystko robimy w rękawicach ochronnych, okularach i jakiś ciuchach które możan wywalić po tym jak wypali nam dziurę kwasem - trzeba uważać, ale trochę roboty i 30 zł a aku pochodzi jak nowy.
  3. > Napisz jeszcze co to za olej był BP lany z beki, jakiś półsyntetyk - teraz mam valvo max life i jest ok. W drugim sc mam wlanego millersa syntetyka 5w40 i też nie ma problemu z ciśnieniem na wolnych pomimo 10 tys przebiegu.
  4. Sprawdź kiedy wymieniałeś olej....u mnie po 8-10 tys. miejskiej jazdy na wolnych obrotach mrugała kontrolka, wymiana pomogła i jest ok. Wolne mam trochę za niskie ale wg. mechanika są ok, więc nie drążyłem tematu.
  5. W którą stronę ma się kręcić wiatrak przy chłodnicy ? Z logiki wynika ze powinien ciągnąć powietrze przez chłodnicę do środka, a mój po podłączeniu wypycha do przodu :/ jak zmienię biegunowość to powinnobyć ok ? Założyłem stary wiatrak ale po regeneracji silnika , i mie wiem co jest źle w nim poskładane
  6. a MTS-a amorki ? lepsze jak kyb czy shit ? pytam bo muszę kupić przód , springi mam eibachy do tego, ale nie wiem jak z trwałością tego wynalazku.........ktoś / coś ?
  7. Węże od klimy nie przeszkadzają - wymieniałem z rok temu bez żadnego problemu. Wyciągasz aku, ściągasz wygłuszenie za aku, spuszczasz płyn, trzeba pościągać przewody z nagrzewnicy, chyba 2 wkręty i wysuwasz nagrzewnicę. Mam wersję z klimą i nic nie trzeba poza nagrzewnica wykręcać. Nagrzewnica a parownik klimatyzacji to dwa różne elementy, w nagrzewnicy krąży płyn z układu chłodzenia a w parowniku klimy gaz, więc nie wiem po co spuszczać gaz jak ktoś pisze u góry postu
  8. http://dblackbox.com/ na stronce masz wszystko kolego
  9. A ten płyn ferodo 5.1 nie żre uszczelnień w pompie ?? Był jakiś "sportowy" płyn nie polecany za bardzo do zwykłego układu z uwagi na uszczelnienia pompy, tłoczków, itd.
  10. A tak z ciekawości jakie ceny za te puszki ? rura też nierdzewka czy zwykła ?
  11. Pany - chłodnica 900 i 1100 spi to to samo - są jakieś z miedzianym rdzeniem opisane do 900 - lepsze to niż taka zwykła alu do sportinga ? docelowo zostanie do 1,2 pewnie
  12. wg mnie to nie silikon a klej do szyb, dlatego że masz pod nim takie czarne zlewki - a to jest primer do kleju do szyb żeby zwiększyć przyczepność kleju. Ale jak usuniesz daj info czy to działa - mam ten sam problem tylko u mnie ktoś przykleił jakimś bezbarwnym klejem, żadne rozpuszczalniki czy gumowe krążki nie dają rady - tylko usunięcie mechaniczne pewnie mi zostaje :/
  13. https://www.facebook.com/profile.php?id=100001312462012&viewer_id=100002847050902 Masz tu kontakt do mojego kuzyna - robi takie graty, czasem na hodze wystawia i na rajdowych grafach na FB - taniej cię wyjdzie kupić surowy kosz i pomalować niż strugać samemu - wiem z doświadczenia. Nie wiem ile Irek ceni ale u niego 9 dych surowy. Poza tym nikt raczej nie udostępni Ci pliku w autocadzie czy corelu zwymiarowanego idealnie żebyś miał gotowca - wątpliwa sprawa, ale szukaj....może się uda...powodzenia
  14. Szukałem, szukałem nie znalazłem - chodzi mi i to, jak markę pompy hamulcowej kupić i założyć - co by to nie był straszny shit. Pompa oczywiście do scs'a. Na alledrogo tylko delphi i LPR - brać coś z tego czy szukać lepszych ? Może z doświadczenia ktoś na pewno podpowie
  15. Mam to samo.....ale pod wykładziną maty wygłuszeniowe po stronie pasażera mokre były masakrycznie. Zdemontowałem wykładzinę, wykręciłem poduszkę z deski, wyjąłem kratkę nawiewu i głośnik i widać jak się sączy woda wtedy gdy leję w miejscu łączenia się błotnika,słupka i podszybia - dokładnie gdzie zaczynają się przednie drzwi - dzisiaj wyciągnę lewe nadkole i dalej obadam. Lejąc wodę widać kropelki ściekające od samej góry po blasze. To że szyba jest nieszczelna to można sprawdzić dopiero po wydarciu uszczelki - moja to oryginał ale pęknięta i najbardziej nieszczelna jest od góry - leje jak z durszlaka, ale to nie był powód zaciekania na matę pod wykładziną na 100%. Tak jak pisałem gdzieś przecieka przy laniu po przednim słupku/mocowaniu zawiasów - dzisiaj pewnie obadam do końca albo pozostanie drzeć deskę i dalej szukać. może popękała mastyka na łączeniach ? idzie też przewód do kierunku na błotniku może tamtędy ?? Z linka który ktoś wkleił nie wiele wynika bo nikt nie znalazł powodu nieszczelności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.