Skocz do zawartości

Stawik9

użytkownik
  • Liczba zawartości

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Szczecin

Stawik9's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Też miałem mokrą podlogę w CC i wina była w dziurawej podłodze.
  2. > To akurat sa tylne Za bardzo nie znam DE, ale jak przeczytałem "Einbauort: hinten/rear" to zrozumiałem jako komplet, no i też ta cena około 730PLN to myślałem że za kpl. Ale nie będę zaprzeczać i kłócić się z kimś kto mieszka w DE i pracuje i na pewno zna lepiej niemiecki
  3. > Z tego co orientowałem się obecnie B6 przód nowy wręcz nie istnieje tz przestali produkować również > w zerkopolu nie ma dzwoniłem tylko szukać z 2 ręki, co do tyłu są jeszcze obecne na allegro Na ebay.de jeszcze jest duzo http://www.ebay.de/itm/BILSTEIN-B6-Sport...=item19cdc01efc tutaj gość ma np 10kpl
  4. > Witam, mam problem ze swoim układem chłodzenia (CC 1.2 8v - ukł chłodzenia seryjny - chłodnica > SPI), a mianowicie chyba mam strzelony czujnik włączający wentylator na chłodnicy i ostatnio > stojąc na pracującym silniku nie zwróciłem uwagi na temperaturę i wywaliło mi płyn przez korek > od zbiorniczka wyrównawczego (było około 110 *C). Uzupełniłem płyn (tzn na szybko narazie > zalałem wodą) i jeżdżąc zauważyłem że w trakcie jazdy wszystko jest ok (jak dochodzi do 90 *C) > to włączam wentylator ręcznie (mam zrobiony włącznik) i ładnie go schładza, wszystko jest OK, > ale jak wyłączę silnik przy temp np 70*C to po kilku sekundach wywala mi płyn spod korka. > Teoretycznie zaworek bezpieczeństwa w korku nie jest jednorazowy i powinien dalej trzymać jak > ciśnienie opadnie. Próbowałem też z zaślepionym korkiem (w miejsce zaworka bezpieczeństwa jest > wkręcona śrubka żeby nie puszczał i wtedy jak jest dużo płynu to też wywala po zgaszeniu > silnika, a jak jest mało to nie, ale nie chce jeździć na zblokowanym korku bo nie jest to > zabezpieczne. Pytanie skąd się bierze takie ciśnienie w układzie chłodzenia po zgaszeniu > silnika? Wydaje mi się że gdyby UPG była strzelona to wywalało by nie tylko po wyłączeniu a > zwłaszcza w trakcie pracy silnika Ojciec miał takie objawy tylko że w fordzie. W trakcie jeżdżenia wszystko fajnie chodziło nic się nie działo, a po zgaszeniu wywalało cały płyn. Było UPG walnięte na jednej głowicy, miał V6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.