Skocz do zawartości

tumkar

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O tumkar

  • Urodziny 13.12.1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Błonie
  • Zainteresowania
    Kobiety, sport, samochody, mechanika...

tumkar's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. > no wiesz - każdy samochód ma zawsze parę chorych rozwiązań. w Pandzie do takowych można zaliczyć > brak seryjnie zamykanej klapki wlewu paliwa oraz zamka po stronie pasażera od wersji Activ w > górę, co w połączeniu z centralnym bez pilota powoduje "gonitwę" wokół samochodu > Innym przykładem jest np Octavia II i sposób podparcia maski. Pręt podpierający jest umocowany > do...maski zamiast błotnika. Efektem jest w przypadku wypadnięcia pręta z mocowania podczas > otwarcia maski obity błotnik. > dla mnie wspomniana półka - oj ile razy zapomniałem jej opuścic - bo nic nie widać w lusterku- > tego konstruktora to powinni To fakt...nie raz otwieram bagażnik i zamykam, patrze w lusterko i widzę "szarość" hehe, Ale pomimo tych niedogodnień ma wiele zalet...i dobrze mi sie Pandzią jeżdzi...hmm zeszło roczna zima..zawieje, zamiecie, snieg do kolan...a panda wszędfzie daje sobie rade z racji cienkich opon, dużego prześwitu, i masa jak na diesla prawie jedna tona... Nie jeden stał w zaspach..a ja jechałem..he..ale można by tu opowiadać i opowiadać he
  2. Koszty kolego - koszty w skali setek tysięcy samochodów to jest wymierna oszczędność, a że my biegamy z kluczykiem- cóż. Oprócz tego zamka dla mnie kompletnym nieporozumieniem jest system składania kanapy ( tylko składane oparcie i wysoki próg)oraz ten chory patent z tylną półką, którą ręcznie trzeba podnosić he he...Fakt...ale tylnia półkę moge przeżyć..."Fakt ze moja była micra z 1998 maiła to w standardze" Ale ten bagaznik...to porażka..wracam pamieci do micry która w jednej dzwigni miała "do góry" otwierania bagażnika a "do dołu" otwierania wlewu baku !?... Ale to juz inna bajka
  3. > nie było we wszystkich - wiem bo nie miałem- linki były od wersji SX w górę. Zamki we wszystkich > były jednakowe Zwracam honor...
  4. > W Seicento wprowadzili ten patent po zmianie znaczka na 600 i do wersji Classic (księgowym wyszło, > że taniej jest poprowadzić linkę, niż montować zamki na kluczyk - tak mi w ASO powiedzieli). > We wcześniejszych wersjach Seicento otwieranie bagażnika z kabiny było w wersjach SX. Hmm... mysle że mały błąd, bo takie rozwiązania"linka" były w wersjach "Brush" i nie tylko w 600... I wydaje mi sie że we wszystkich seicento były linki..Popraw mnie jak sie myle..!?
  5. > Na stronie www.fiatpanda.org.pl są manuale > w skrócie: > 1.Zacznij od sprawdzenia czy masz instalacje poniżej foto > 2. Jak masz kabelki to zakupić musisz zamek elektryczny klik i do tego zamontować w listwie > oświetlenia tablicy rej mikrostyk klik albo kupić gotową listwę > 3. Wszystko jest opisane w manualach plus opracowałem dodatkowego manuala uzupełniającego, którego > kolega Tomokwski ma lada moment umieścić na stronie > Ja zakładałem jakieś 3 tygodnie temu- po ciemku zajęło mi to ok 2 godzin plus godzina dłubania w > domu przy listwie ale warto było i żałuję że nie zrobiłem tego wcześniej . Fajny patent, praktyczny !!! Pytanie dlaczego fiat nie zastosował otwieranie tylniej klapy elektyrycznie jak to juz jet w NOWYCH modelach "z pakietem elektrycznym" albo cięgło, linka jak np w seicento ??? Zawsze mni to nurtowało... Żeby dostac sie do bagażnika, trzeba np. i wyłącznie użyć kluczyka ze stacyjki !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.