Skocz do zawartości

grabol_87

użytkownik
  • Zawartość

    322
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Normalny

1 obserwujący

O grabol_87

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 08.05.1987

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Opoczno
  • Zainteresowania
    wszystko co związane z autami...
  1. grabol_87

    Demontaż listwy dachowej

    Super dzięki, będę próbował powoli żeby nic nie popsuć
  2. grabol_87

    Demontaż listwy dachowej

    Witajcie Orientujecie się może jak zdjąć te listwy dachowe tak żeby nic nie połamać? Z góry dzięki za podpowiedzi
  3. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Tak jak pisze Fenix. Ja u siebie mam wpięty w kabel cewki
  4. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Pod przekaźnik pompy paliwa to z tego co wiem to w uno 899 działało
  5. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    No i..... udało się Działa aż miło. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i wskazówki Rozwiązanie: Zamiana na rezonator kwarcowy 4MHz i dolutowanie potencjometru 4.7kOhm
  6. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Fenix a to nie czasem do jedną nozke potencjometru lutuje się do płytki a jedną do tego czarnego opornika?
  7. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Obrotomierz uruchomiony, ale... Zmieniłem kondensator na rezonator 4MHz i pokazuje właściwą ilość obrotów, tylko, że wskazówka obrotomierza "skacze". Jak to rozwiązać? przylutować potencjometr? To rozwiąże problem?
  8. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    W linku w pierwszym poście jest opis z forum malucha. Teoretycznie ten niebieski kondensator trzeba zmienić na rezonator 4MHz. Tak wydedukowalem skoro w maluchu pokazywał zanizona wartość, tak jak i u mnie
  9. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Ale to trzeba ciągnąć przewod od baku? Triski miałeś Clipa? Coś się stanie jak będę pokolei próbował podłączyć przewod od obrotomierza?
  10. grabol_87

    Przeróbka obrotomierza

    Witajcie Sprawa przedstawia się następująco: Mam Uno Clip i zegary ze Sieny. Po podłączeniu, obrotomierz wskazuje dwu krotnie za niskie obroty. W Clipie są dwie podwójne cewki, a obrotomierz podłaczyłem pod jedną z cewek. Wiem, że trzeba coś przelutować, żeby działał poprawnie... tylko nie wiem dokładnie co Na forum 126p znalazłem, żeby działały zegary z CC w 126p trzeba zmienić kondensator, na rezonator kwarcowy. Niestety nie podano jaki był ten kondensator, tylko jest informacja, że został zmieniony na rezonator kwarcowy 4MHz. http://rezerwa126p.pl/forum/printview.php?t=18360&start=0&sid=f153bf3bf4703ebc04600343b9cc835e I tu pytanie na jaki skoro u mnie kondensator ma wartość 8 Czy to dobre rozwiązanie? Czy może jakiś magik od elektroniki coś podpowie? a i jeszcze zdjęcie płytki obrotomierza z Sieny
  11. grabol_87

    Tylna szyba

    Dzięki Panowie temat już ogarnięty Uszczelka od środka podgrzana i szyba wyjęta. W weekend czeka mnie montaż szyby z powrotem I pytanie... wiem ze wkłada się ją na sznurek.. może napiszecie coś więcej?
  12. grabol_87

    Tylna szyba

    Oczywiście że tak
  13. grabol_87

    Tylna szyba

    Koledzy podpowiedzcie jak wyjąć szybę z tylnej klapy? Z góry wielkie dzięki
  14. grabol_87

    Dystanse

    Jaką masz oponę na tej feldze?? P.S. Ja też choruje na te felgi
  15. grabol_87

    Zawiasy drzwi

    Bo rozchodzi się o to że ten luz jest właśnie na trzpieniu
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.