Skocz do zawartości

krzychu157

użytkownik
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O krzychu157

  • Urodziny 15.07.1991

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ząbki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

krzychu157's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. niestety nie mam, ale różnice są znaczne, w każdym z foteli jest inaczej rozwiązane podnoszenie, jedyne co na pewno jest takie samo to poduszki boczne ze stilo i alfy 147, mają ten sam kształt i mocowanie. Jeszcze słyszałem że na FKP ktoś zamontował fotele jak i tylną kanapę z Alfy 147 TI do Stilo. Podobno bez większych przeróbek, ale jak to dokładnie wyglądało to nie wiem, bo właściciel nie podał zbyt dużo szczegółów.
  2. Fotele z Bravo II mają węższy rozstaw szyn przez co montaż to straszna rzeźba o ile w ogóle uda się je spasować. Przerabiałem już kilka foteli, jedne z grande punto sport, drugie z alfy 147 gta, ale ze wszystkimi był problem mniejszego rozstawu niż w stilo. Te z 147 miałem co prawda założone (bo rozstaw szyn jest najbardziej zbliżony do stilo), były mega wygodne, ale fotel kierowcy nie był centralnie do kierownicy więc nie było to do końca jak bym chciał. Nad tymi z Bravo II też myślałem, ale po zmierzeniu okazało się że mają podobny wymiar do tych z grande punto, a tych nie da się łatwo dopasować.
  3. > i co mogę z nim teraz zrobić ? poza skupem alu ? Są zakłady które naprawiają takie sterowniki, zmieniają pamięć czy coś, dokładnie nie wiem jak to się odbywa, TU takie coś robią przykładowo
  4. > no właśnie za pierwszym razem nie dokręciłem > chciałem sprawdzić czy działa żeby zaraz go nie odkręcać > potem dokręciłem ale nadal to samo :/ Jeśli nie masa to najprawdopodobniej kupiłeś sterownik po wystrzale
  5. > jakoś słabo to działa............. > wymieniłem kompa i czujnik > wali błędem aż miło............... > po podpięciu FiatEcuSCAN wywaliło mi chyba wszystkie możliwe błędy . > ktoś próbował jeszcze ?? proponuję najpierw przykręcić sterownik Air-Bag do podłogi, a dopiero później sprawdzać błędy w FES
  6. krzychu157

    Sprezarka klimy

    > Widzialem cala chlodnice na wlasne oczy poza samochodem (podczas montażu) i nie za bardzo czuje > jakby ten osuszacz wymienic....zarowno z gory jak i z dolu chlodnicy (w miejscu osuszacza) > jest zaslepione na glucho....chyba ze sie myle i jest jakis patent na wymiane tego... na tym zdjęciu widać zaślepkę, ale jak dokładnie się ten wkład wyciąga to nie wiem bo jeszcze nie próbowałem:
  7. krzychu157

    Sprezarka klimy

    > U nas osuszacz jest chyba zintegrowany z cala chlodnica od klimy i nie da sie go wymienic....chyba > ze sie myle...ale wymienialem 3 lata temu chlodnice i o ile sie nie myle to osuszacza osobno > nie ma jest zintegrowany, ale z tego co pamiętam to się sam wkład wymienia, wygląda mniej więcej tak:
  8. krzychu157

    Sprezarka klimy

    Powiem wam, że u mnie też klima słabo chłodzi i nie wiem czy to taka uroda stilo bo tak samo miałem w poprzednim. W moim przekonaniu powinno być tak że jak ustawię temp. na 16 stopni lub nawet LOW to w środku powinno się zrobić zimno. Ja muszę jeździć cały czas na LOW i to z zamkniętym obiegiem żeby w samochodzie było jako tako. Nawet w służbowym kangoo dziś musiałem regulować nawiew bo momentami robiło się zimno w samochodzie. Nie ogarniam tej klimy
  9. > Powiedz mi jeszcze czemu trzeba wymieniać ten czujnik uderzenia na pasie przednim. Centralka jest > jakoś zaprogramowana z jednym czujnikiem i nie wolno ich podmienić? dokładnie, wywala błąd niezgodności jak się czujnika nie wymieni na ten po zmianowy
  10. > powiedz mi tylko czy wszystkie te części kupiłeś nówki ori czy jakieś używki? > Musiałeś później to osiować? części kupione używane, nówki pewnie worek pieniędzy kosztują, a osiować nie trzeba było, a nawet błędów wywalać > To jest plug&play, tzn. odłączasz stare części i wtykasz wtyczki i działa? Tak, nic więcej nie trzeba robić > Sensor jest za schowkiem górnym? sterownik airbag jest pod nagrzewnicą, przykręcony do podłogi, można się do niego dostać zdejmując boczne osłony tunelu czujnik uderzenia czołowego jest przykręcony do wzmocnienia przedniego, a dokładniej nad wentylatorem > Jak działa poduszka pasażera - tzn. kiedy wybucha, skąd bierze sygnał o zajętości fotela? wybucha tak samo jak we wszystkich stilo od rocznika 2003, bo od tego roku mata chyba już nie była montowana, a jak to w rzeczywistości jest generalnie o to chodziło, żeby to działało tak jak w stilo po lifcie
  11. Był gdzieś temat o usuwaniu maty pasażera poprzez wymianę sterownika airbag na ten po zmianowy, ale były chyba jakieś niejasności, poza tym go znaleźć nie mogę, więc napiszę co trzeba zamienić żeby to działało, może się komuś przyda Potrzeba wymienić dwie rzeczy: 1. Sterownik airbag - 2 poduszki, nr 51711815, stary odpowiednik nr 46835520 - 6 poduszek, nr 51711816, stary odpowiednik nr 46835521 - 8 poduszek, nr 51717959, stary odpowiednik nr 46835522 2. Czujnik uderzenia czołowego: - jest jeden dla każdej ilości poduszek, nr 51705358, odpowiednik czujnika o numerze 46781029 Po podłączeniu wszystko działa jak z fabryki, nie trzeba nic więcej robić. Koszt takiego zabiegu w moim wypadku wyniósł 55zł więc taniej niż emulator.
  12. krzychu157

    Licznik Abarth

    ciekawa sprawa, jak by rzeczywiście dało się zrobić tak żeby wyświetlacz z abartha pokazywał grzanie świec i poziom oleju to chyba sam bym się na taki licznik skusił pytanie czy to kwestia jakiegoś przeprogramowania, czy coś więcej
  13. > Powerflex zrobi, tylko widzisz ceny? one nie sa w pln dobra, nic nie mówiłem, 375,95 PLN i to chyba za sztukę
  14. Zobaczymy, sam jestem ciekawy na jak długo to pomoże. Najlepiej by było gdyby coś Takiego zrobili. Może trzeba napisać do Powerflexa
  15. Z małym opóźnieniem w końcu wrzucam obiecane fotki tulei. Tak to teraz wygląda:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.