Skocz do zawartości

kubik1989

użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    okolice ETM/EPI
  • Zainteresowania
    Tires

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kubik1989's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Cena atrakcyjna, nie masz się co zastanawiać. Opona starzeje się głownie z powodu rozgrzewania w trakcie jazdy i ciśnienia jakim jest napompowana. Ja bym brał.
  2. > Dokładnie taki sam kupiłem w sklepie wielkopowierzchniowym i przestał działać po kilku pomiarach... > więc ja już tego czegoś nie używam Od kilku lat używam tylko tych manometrów i jestem bardzo zadowolony z jakości i dokładności. EURODAINU
  3. > Wizualnie kaszanka straszna Co kto lubi. Mi osobiście się nie podobają (te z alcar'a), te z opla ładniejsze. Nie wiem właściwie jaki jest target tych felg.
  4. > A jaka jest różnica w cenie z alu...? Alcar robi takie felgi strukturalne (oni to nazywają hybrydowe) do VV/Audi/Seat/Skoda i cena 220/250zł w zależności od konfiguracji. Dostępne tylko w 16"
  5. > Miałem to samo na łatanej w centralnej części bieżnika. > Oponom łatanym przez patałachów mówię stanowcze nie! Oponę można naprawiać na boku, barku i w strefie bieznika. Trzeba to umieć zrobić oczywiście. Naprawa inna niż w strefie bieżnika musi być wykonana: A) na gorąco i potem na zimno odpowiednim wkładem B) tylko na gorąco Mały quiz: Dlaczego opona z podanej wyżej aukcji nadaje się na śmietnik? Znalazłem 3 przyczyny... Edit: Nawet 4 bym powiedział
  6. Inaczej wygląda kwestia opon do samochodów ciężarowych - > stosowane są różne metody bieżnikowania i często mogą przechodzić ten proces wielokrotnie. Nie mogą. albo przynajmniej nie powinno to mieć miejsca. Maksymalnie opona ciężarowa może mieć tzw. 4 życia: -opona fabryczna -nacinana fabryczna -bieżnikowana -nacinana bieżnikowana i tu jeśli w ogóle dożyje idzie na śmietnik. Ogólnie w Polsce jest ogromny problem z karkasami z powodów napraw chałupniczych...
  7. > kupując komplet opon kupujesz tak naprawdę 4 różne opony - co prawda o tym samym rozmiarze i > bieżniku, ale o różnej konstrukcji kordu - BTW Konstrukcja karkasu (bo chyba o to chodziło) w oponach osobowych zawsze jest taka sama radialna Różnice nie wynikają z różnej konstrukcji a różnych materiałów i różnych sposobów otrzymywania produktu końcowego. Źle wykonana opona bieżnikowana - odseparowanie bieżnika od karkasu Użycie nienadającego się karkasu - wystrzał lub separacja poszczególnych warstw karkasu "tzw hmmm jajko na boku?" Wszystko zależy od tego jak firma podchodzi do produkcji takiej opony. Czy bieżnikuje co się da, czy jednak odrzuca karkasy przy każdej wątpliwości co do jego przydatności. Ewentualnie czy dysponuje w ogóle sprzętem do ich sprawdzania. Dokładnie nie znam tematu bieżnikowania opon ale widziałem opony bieżnikowane naprawione w tych bieżnikowniach w sposób fatalny, więc skoro mają problemy z prawidłową naprawą, to ktoś może wie na jakiej podstawie bieżnikownie nadają oponom indeksy prędkości?
  8. > A jaka jest żywotność takich czujników? Podobno od 8 do kilkunastu lat. Zależy od tego co producent założył. Rozładowana bateria wymusza wymianę czujnika na nowy Uszkodzenie samego zaworu nie znaczy uszkodzenia całego czujnika. Większość jest rozbieralna przynajmniej do uszczelki, która odpowiada za szczelność zaworu. Czujniki mają być obowiązkowe w tym sensie, że nie można sprzedać nowego samochodu wyprodukowanego po 1.11.14 bez czujników. Zakup drugiego kompletu kół bez czujników i założenie tego na samochód nie powoduje naruszenia prawa. (oczywiście producenci mogą wymuszać zakładanie czujników w takim przypadku np. przez ciągły wk ący sygnał dźwiękowy gdy ich zabraknie ) Co do jakości czujników ciśnienia względem tych w USA Te które będą dopuszczone po 1.11.14 będą musiały mieć krótszy czas reakcji i będą musiały być dokładniejsze od tych w USA. O ile dokładniejsze nie pamiętam, pewnie gdzieś w sieci się znajdzie o tym info. IMO Próbować przekonywać/reklamować takie rozwiązanie Niech każdy sobie sam zadecyduje Zmuszanie do montowania czujników przez ustawę to według mnie Tak samo jak z żarówkami... Pewnie ktoś posmarował odpowiednio i już mamy ustawę
  9. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Co do zakupu samochodu. Oczywiście, tak jak piszecie, wszystko się rozbija o cenę, i o to jak samochód będzie użytkowany. Niestety ale w tym przypadku budżet bardzo ograniczony to i poszukiwania zawężone.
  10. Znajomy mi truje i truje żebym wrzucił to ogłoszenie do oględzin, więc... Code: http://otomoto.pl/peugeot-406-gaz-lpg-klima-bez-rdzy-zadbany-C34414736.html Auto za cenę dobrego roweru i pewnie nie ma co skrupulatnie przeglądać tego ogłoszenia, ale może jest coś co go dyskwalifikuje.
  11. > To są stare Cup, przecenione. > Nowe nazywają się Pilot Sport Cup 2, są zupełnie inne. Nowe też można kupić po te 1050zł brutto
  12. > 90% samochodów jeździ u nas na > dziesięcioletnich oponach, w dodatku łysych! Co nie znaczy, że mam namawiać do zakupu takowych. Pewnie na 98% wszystko byłoby ok z tymi 10-cio latkami ale ja nawet 2% odpowiedzialności za nie nie wezmę
  13. > Pytanie do branzy oponiarskiej - > Mam do wzięcia za bardzo atrakcyjną kase bardzo dobre opony do swojego starego busa. Opony są nowe > ale mają już 10 lat. Wyglądają idealnie, żadnych sparciałych miejsc. > Mędrcy koncernów oponiarskich twierdzą, że takich opon nie należy już zakładać na auto. Ale tak się > zastanawiam... Odpuść sobie. Chyba że wkoło komina i na bliźniaka to możesz zaryzykować, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Osobiście odradzam, nawet jeśli nic się nie będzie działo co jest prawdopodobne, to pozostaje dyskomfort psychiczny.
  14. > Zawsze klienta pytamy czy można dać nabijane i tylko wtedy kiedy takie były wcześniej. > Od zewnątrz to praktycznie nigdy nie dajemy nabijanych a od wewnątrz tak jak napisałem wyżej. > Z naklejaniem jest dużo więcej roboty i drożej wychodzi - ot po prostu jest mechanik i mechanik. > Jeden dba o klienta i jest kulturalny a inny ma w duuuuuuuuuupie wszystko. Jeden dba, inny nie. ALE!!! Co powiecie na to... Nie wiem jak to nazwać. Pacjant podjechał z tym czymś 10 minut temu... Ps. Jak pomniejszyć te zdjęcia, żeby post wyglądał schludnie?
  15. > Trzeba było dać znać, dałbym namiar na gościa z EP, który ogarnia robotę pięknie > Poza tym, do alu klejone, choć w 1999r miałem fabryczne alu 14" w Ibizie i z salonu wyjechała w > 1999r z nabitymi, choć innymi niż do stali, ciężarkami. > Stal nabijam, alu klejone Takie cudo do mnie przyjechało wczoraj na wymianę opon. Komu się tak chciało nabijać nie wiem... Kto w piotrkowie pięknie ogarnia robotę? Może być PW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.