Skocz do zawartości

Kapitan_Melanz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kapitan_Melanz

  • Urodziny 06.08.1985

Profile Information

  • Imię
    Dawid
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Samochód
    Zafira A

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kapitan_Melanz's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

3

Reputacja

  1. Witam! Komplet jeździł w Oplu Astra F, samochód został niedawno sprzedany, więc opony i felgi szukają nowego właściciela. Felgi Daewoo Rozmiar: 5-JX13 Rozstaw śrub: 4x100 Felgi konserwowane i malowane na czarno Opony Fulda Eco Control 13" Rozmiar: 175/70 R13 DOT: 0409 Bieżnik: 6mm Ten rozstaw z pewnością spisze się w Lanosie, Astrze F i im podobnym. Cena dla AK 400zł z przesyłką, możliwy odbiór osobisty z rabatem. Cena do negocjacji. Zdjęcia: o tu tu
  2. > Jesli w mieście z małymi prędkościami nie ma tego zjawiska to może być UPG - miałem inentycznie w > Corsie B i tylko podczas jazdy drogą ekspresową ponad 80 km/h. Po zgaśnięciu i odczekaniu > kilku minut odpalała i gdy jazda była do 80 km/h nic się nie działo. podobny objaw > W tej chwili jest już po wymianie UPG, więc moja diagnoza była trafna: założyłem, że silnik gaśnie, > bo woda przedostaje się do cylindrów - szybka jazda, duże ciśnienie płynu... > Dodatkowo z rana kopciła na biało i lekko szarpała na noPb, a potem po nagrzaniu silnika twardniały > węże od układu chłodzenia, a po odkręceniu korka układu chłodzenia robił się gejzer. Z rana produkuje sporo pary, ale niby z rana w gazie tak się może dziać. Na noPb nie szarpie, a troszkę jeżdżę na paliwku. Węży układu chłodzenia nie macałem, natomiast korek zachowuje się tak samo. > Oczywiście były też ubytki płynu chłodzącego... zauważam, że ubywa, ale z taką rzadką częstotliwością jak zawsze > Komputer też nic nie wykazywał, bo nie miał czego... no właśnie Dziękuję, bo uważam, że jest to kolejna ważna teoria i będę ją miał na uwadze. Zacznę od modułu, jeśli niestety okaże się, że to za mało, UPG będzie następnym działaniem. Dodam tylko, że UPG, głowica i rozrząd były robione jakieś 2 lata temu i mają około 20-25tyś. km. > Pozdr. pozdrawiam
  3. > Co się dzieje jeśli próbujesz odpalić chwilę po tym jak zgaśnie? > Chcesz się pobawić w diagnostykę? musze chwile (minutka) poczekać po zgaśnięciu, inaczej nie odpala sytuacja po odpaleniu może się powtarzać niestety na kompie u mechanika niczego nie wyrzucało, jeździliśmy po mieście, czekając na awarię i niestety astra się uparła i działała śpiewająco. Jestem w stanie postawić na moduł, bo mógł być trefny, miałem go od takiego cwaniaczka, więc możliwe, że się zaczął sypać.
  4. zmieniałem na używkę, możliwe, że nie jest dobra. Postaram się kupić zatem nówkę. Albo podłubać za używką.
  5. Witam, Silnik: C14NZ + GAZ Problem od jakiegoś miesiąca, podczas jazdy na gazie/benzynie (nie ma znaczenia) samochód gaśnie w czasie jazdy. Częsta sytuacja: jadę trasą, prędkość stała około setki i nagle czuje spadek mocy, staczam się na pobocze i bęc. Po minutce odpalam i jadę. Wydaję się, ale nie mogę tego w 100% potwierdzić, że sytuacja tyczy się samochodu wyłącznie na rozgrzanym silniku. Co było już robione pod tym kątem: wymieniony moduł, sprawdzana cewka (niby ok) kable/świece ok aparat zapłonowy - zmieniony palec polutowana masa wymienione kostki i wtyczki pod maską (które były zaśniedziałe albo zardzewiałe) - generalnie przegląd i konserwacja elektryki pod maską. Komputer niczego nie pokazuje. Sytuacja pojawia się co kilka dni, zjeżdżam na pobocze, po minucie odpalam i wszystko działa. Zawsze odpala po chwili przerwy. Czasem podczas jazdy czuć, że nim lekko "szarpnie" po czym jedzie dalej jakby nigdy nic. Generalnie da się z tym żyć, ale irytuje. Może jednak ta cewka, a może cały aparat? może czujnik Halla w aparacie? Za mało mam wiedzy... pomocy Autko jest naprawdę super, tylko to wkurza.
  6. No i dzisiaj rozstałem się z Astrą F, 1994, C14NZ LPG, przyszedł czas na Zafirę A, 2003, 2.0DTI. Jako, że już tęsknię za Astrą, to pewnie za jakiś czas powrócę w nowszej odsłonie. Pozdrawiam!
  7. Witam Proszę o informacje odnośnie Zafiry VIN: WOLOTGF7532191180
  8. > Pacjent to Colt 1.3 95HP. Rocznik 2009 czyli wartość kilkunastu koła. Będzie całka? > Ja swój typ mam. Handlarz Mirek miałby na to wizję. Wyklepie się
  9. > to słabiutkie radio. zdjęcie kodu to koszt ok. 50,- > poszukaj na allegro CAR 400 z kasetą lub CDR 500 ( DELCO albo VDO) z CD. nie są drogie a naprawdę > dużo lepiej grają A jakbym chciał wsadzić, coś z serii MP3/usb/aux, bez kasety/cd. Dużo jest tego na allegro, ale mam obawę, że to jest jakiś szmelc. Zależy mi generalnie, żeby coś w aucie grało, bez szaleństw. Do tej pory kasetka z kabelkiem do tego ipod i śmigało.
  10. Witam Przeglądałem archiwum z podobnym tematem, ale nic tam się nie działo. W mojej Asterce radio miało wypadek. Kolega dał mi identyczne, które mu zostało po złomowaniu również asterki. Po podłączeniu pokazało się SAFE. Poklikałem zgodnie z instrukcją, pojawiło się 7 ----, wpisałem jakiś wygooglowany kod i nic. Po tej próbie pokazało się 6 ----, i już się pisać nie dało. Czy da się coś zrobić? Numerki i cyferki jak leci: No.: 90 381 124 TYPE: SC 201 © W1B pod kodami kreskowymi jest: 9022 214 60758 01 003 9348 1167266 Na tyle radia naklejka z napisem: 460/75 S 93484WA1
  11. C14NZ + gaz 3-4 x w roku urywa mi w aparacie zapłonowym sprzęgiełko, ale tylko ten mały plastykowy bolec, co wchodzi do wału. Niby wszystko równo w osi, a urywa się tak co 3 miechy. Aparat też nie ma luzów. Miał ktoś podobny problem?
  12. Zbliżają się urodziny mojego taty. WWiem, że chciałby coś takiego, budżet - do 100zł. Pytam Was, bo na allegro jest tego tak dużo, że nie mam pojęcia co wybrać.
  13. "Urwał się rozrząd od sprzęgiełka? Wątpię." Miałem na myśli, czy może się urwać sprzęgiełko przez rozrządu? Właśnie wróciłem z garażu, rozkręciłem aparat zapłonowy i urwany bolec ze sprzęgiełka... Jako, że niedziela, zrobiłem mały patencik, co mi kiedyś mechanik pokazał, zrobiłem metalowy bolec (tulejka) i wkręciłem w sprzęgiełko. Zrobiłem tylko, by sprawdzic, czy to wyłączny problem, zanim zamówię nowe sprzegiełko. Co się okazało: samochód dalej nie odpala, ani na hol, ani z kluczyka, ani na benzynie, ani na gazie. Ale przestał się świecić błąd silnika. Zaholowałem samochód na warsztat, mam nadzieje, że jutro mechanik zacznie ogarniać. Powyższe uwagi drogi kolego zapiszę i poddam do weryfikacji profesjonalistom w warsztacie.
  14. Witam, Silnik C14NZ Aparat zapłonowy Lucas Opis problemu: Jakieś półtora roku temu (okolice maja) miałem problem tego typu, że urywało mi ten malutki bolec sprzęgiełka w aparacie zapłonowym. Po chyba 3 wymianach - myśleliśmy, że jakieś lewe te sprzęgiełka, dlatego tak się psują, co się okazało za trzecim razem urwał się do tego rozrząd. Akcja reanimacja głowica i te wszystkie sprawy, autko jak złoto przez póltora roku śmigało. Dzisiaj rano, po mrozie -14 odpalam, pochodził trochę i zgasł, po odpaleniu na hol pochodził trochę i zgasł. Zawiozłem do garażu znajomego coby się nagrzał, nic nie dało, kręci i klapa. Sprawdzanie świec, kabli... Z ciekawości odkręciłem kopułkę, sprawdzam palec, a on się kręci. No i kurde znowu... niestety nie sprawdziłem dalej, bo nie miałem już czasu. Zakładam, że znowu sprzęgiełko i teraz pytanie: - czy zaczyna się problem sprzed półtora roku? - co to może być? - może przez to, że trochę mu się przymarzło, do tego te odpalanie na hol i jakieś nieszczęsne zrządzenie losu? Jutro jak się tylko ogarnę, to wykręcę całkiem aparat i go sprawdzę. Póki co nie daje mi to spokoju i oceniam, że sprzęgiełko znowu ma urwany "bolec". Jest nadzieja, w nieszczęsciu, że po prostu cały aparat się zrypał... Pisze już dzisiaj, bo może ktoś mi podpowie na co jeszcze zwrócić uwagę jutro. Oczywiście sprawdzę czy rozrząd cały. (ale jest w sumie nowy, no ma jakieś 20-25kkm pozdro
  15. Witam, Przeczytałem naprawdę sporo z tego działu i mam jednak dylemat. Silnik: C14NZ, 04.1994, gaz drugiej generacji. Czas wymienić kable i świece. Co do świec przy gazie wnioskuję, że najlepiej: BOSCH WR7DC+ Kable: i tu mam problem, kupować jakieś z półki NGK za 200zł to dla mnie spory wydatek, tym bardziej, że kuny już zjadły mi dwa komplety (w tym właśnie NGK). Wprawdzie po zamontowaniu pod maską dwóch kostek z kibla, kuny przestały mnie nękać, to jednak boję się nadal ryzykować. Zakup jakiegoś urządzenia odstraszającego, jakoś mnie nie zachęca ze względu na $$$ - bo kostki wc dają rade :D Poza tym, aż taki wymagający nie jestem i najlepszych kabli nie muszę mieć. Robię rocznie jakieś 15kkm. Na co się skusić i czy świece ok? pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.